Heryeri aramıştım ama yoktu hiçbir yerde.Ya başına birşey geldiyse?Napıyordu?Nerdeydi?
Kafam çok karışmıştı.Napıcağımı bilmiyordum.Poyraz'a haber versemiydim bilemedim.Çok kötü hissediyordum.İçime sanki kurt düşmüştü.Ona bişey oldu mu ki?Bilmiyordum ama boşta duramazdım.Bu yüzden dışarı çıktım.Belki onu görürüm hem de hava almış olurum diye.
3.kattan aşağıya doğru giden merdivenlerden inmeye başladım.Merdivenlerden inince çıkış kapısına doğru gidip hastanenin arka bahçesine doğru yürümeye başladım.Bahçeye vardığımda yalnız başıma yürüş yolunda yürümeye başladım.
Bir süredir öylece yürüdüm ama içim hâlâ rahat değildi.Hastaneden biraz uzaktaydım ama umursamadan biraz daha uzağa gitmiştim.Belki hastanedeki acımdan ve kaygılarımdan uzaklaşırım diye.
2-3 Dakika sonra
Yürümeye devam ediyordum ama içim önceki dakikalardaki gibi hâlâ rahat değildi.Artık geçmiceğini düşünüp hastaneye gitmeye karar verdim ama az ileride Kübra ve Aybüke'yi gördüm.
Onlara doğru yürümeye başladım ama onlar beni göremiyordu ve başka bir yöne doğru gitmeye başlamışlardı.Onlara seslenmek yerine gizli gizli onları takip etmeye başlamıştım.
Az ileride taksiye Aybüke binmişti.Kübra binmemişti.Aybüke'yi yalnız başına bırakmıştı.Bu ne kadar doğruydu bilmiyordum o yüzden
hızlıca etrafa baktığımda boş başka bir taksi vardı.Hızlıca boş taksiye bindiğimde taksici "Nereye?"diye sorunca"Şu aracı takip et" dediğimde biraz tedirgin olmuştu ama bunu bana göstermemeye çalışarak arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.O yere gelmiştik.O ormana.Okulun arka tarafta olan ormandaydık.
Taksiden inince ücreti verdim.Gizlice hâlâ onu takip ediyordum.Beni fark etmiş miydi?Neden Kübra gelmemişti?Bilmiyordum.Onun arkasından saklana saklana takip etmeye devam ettim.
Birşeyler ters gidiyordu.Ama ne bilmiyordum.Ben neyi biliyordum ki?
Adımlarım durmuştu.Çünkü Aslı'nın kanlı bedennini gördüğümüz yerdeydi. Ne yapacaktı ki?Niçin gelmişti ki?Bu soruların cevapları bende yoktu ama ondan alabilirdim.
Gizli gizli ağacın arkasından onu izliyordum ama etraf çok karanlıktı.Göz gözü görmüyordu.Biraz daha ona doğru yaklaştım ve yine bir ağacın arkasına saklandım.Ve dinlemeye başladım.
"Keyifliydi"dedi Aslı'nın kurumuş kanına bakarak.Nasıl yani "Keyifliydi"demsi onun katil olduğunu gösterir!
Cebinden bir çakı çıkardı."Ah hâlâ kanın var."dedi.Başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü.Katil Aybüke'ymiş!
Biraz daha sesi kısıldı.Daha iyi duyabilmek için yaklaştığımda ayağımın altında olan dal kırıldı.
Aybüke bana doğru döndüğünde ne yapıcağımı şaşırmıştım.Bana doğru koşunca bende koşmaya başladım. Bu orman çok karışık bir ormandı.Heryer heryere benziyordu.Burdan nasıl kurtulucaktım?!
"Gel buraya"diye bağrışı ormanda yankılanmıştı."Neden?"dedim koşarken.Nefesim kesiliyordu, gözlerim kararmaya başlamıştı,acıkmıştım.Heryer karanlık olduğundan bazı dallara takılıyordum ama dengemi sağlayıp koşmeye devam ediyordum.
"Neden mi?"dediğinde kahkaha atmaya başladı."İnsan öldürmenin ne kadar zevkli bişey olduğunu sonradan öğrendim ve denedim."dediğinde dehşete düşmüştüm.Sırf zevki istedi diye arkadaşımı öldürdü.
"Hiç mi vicdanın acımadı?"dedim.Belki acımıştır diye düşündüm ama beni öldürmek için şuan koştuğunu fark ettim.
"Vicdan mı?!"dediğinde yine kahkaha attı."Hey dur artık seni öldürmicem"dediğinde durmamıştım."Sana inanmıyorum."diye bağırdığımda bana "Kime inanıyorsun ki?Kübra'ya mı?!"dediğinde şok geçiriyordum.Kübra onunla işbirliği mi yapıyordu?
...
Evet arkadaşlar bu bölümde bitti.Ben hikayeyi birkaç bölüm sonra bitirmeyi düşünüyorumm:/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Beden
Gizem / GerilimBirgün Zeren ,3 arkadaşıyla gittiği bir kamp gezisinde tuhaf olayların karşısında onu öldürmek isteyen katille başa çıkmaya çalısıyor.Ama bu hikayede sadece bir kişi hayatta kalıyor.Sizce kim hayatta kalıyor?Kana susamış bir katil mi yoksa masum bir...