3.Bölüm

60 5 5
                                    

Beklemeden notu alıp ters çevirdiğimde yazanları sesli bir şekilde okudum.

"Ormanıma hoşgeldiniz İnşAllah hayatta kalmak icin simdiden dua etmeye baslamıssınızdır"

Hepimiz tehlikede olduğumuzu uzun süre geçmeden anlamıstık.Aslı dehşete düşmüştü"Hızlıca toparlanıp gidelim burdan!"dediğinde hiç birimiz ona karşı çıkmadan toparlanmıştık.Bi dakika bu not çadırı kurduğunuzda yoktu nasıl buraya geldi!.Aklımı toplayıp nasıl koyduğunu düşünürken bir yandanda cadıları topluyordum.En sonunda aklımdaki soru işaretlerine cevap bulamadığım için"Bu not nasıl buraya geldi"diye sorduğumda hepsi düşünüp bilmiyorum dercesine başlarını salladılar ama 1 kişi dışında.Aybüke bana "Büyük ihtimalle biz çalılağa bakarken" koymuştur diyince bir sorumun cevabını almıştım.

Ama hala sorularım vardı mesela bizi neden öldürmek istediğiydi.Ama bu soruyu onlarada soramazdım sonucta onlarda bilmiyordu..sanırım.

Eşyaları topladığımız gibi ormandan çıkmak için yürümeye başlamıştık.Etraftan çıtırtılar duydukça adımlarımızı daha hızlandırmıştık.Bi dakika ateşi söndürmüşmüydük?Offf biri gidip o ateşi söndürmesi gerek!Onların önüne geçince çekilsene gidelim burdan dercesine bana bakarak onları durdurdum.Aslı"Çekilsene gidelim bu ıssız ormandan!"dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım."Ateşi söndürdük mu?"dediğimde onlarında söndürmeyi unuttuklarını yüz ifadelerinden anlamıştım."Tebrik ederim sizi sizin aklınızadamı gelmedi!"dediğimde hata yaptığımı anlamıştım çünkü yine bana sinirlenen gözlerin esiri olmuştum."İyi misin sen bazen gercekten bizim insan olduğumuzu unutuyorsun!"Evet bunu diyen Kübra'ydı ama hata yaptığımı yüzümdeki asık suratlı olduğumu görünce "Tamam her neyse olan oldu önemli olan oraya kimin gideceği"dediğinde kimi seçsek diye düşünüyordum ki Aybüke"Zeren sen git"dediğinde affalamış bir şekilde Aybüke'ye bakıyordum.Bu kız ne diyo böyle ben mi gidicekmişim!Rüyasında görür anca!. Aybüke'ye "Nedenmiş sen git Allah Allah ben niye gidiyormuşum!"dediğimde Aybüke bana kızgın bir sesle"Kızım sen kendini koruyanileceğin dövüş sanatlarını yapabildiğini mi unuttun?!"dediğinde dövüş sanatları bilidigim aklıma gelmişti ama yinede tedirgindim sonucta karşımda bir seri katil çıkma olasılığı cok fazlaydı.

"Tamam gidicem ama tek degil birde bıçağıda bana verin!"bu emrivaki tavrımı hicbiri sevmemişti ki yüzlerini buruşturduklarını görebiliyordum.Kübra"Ben gelirim"dediğinde bile tedirgin oldugunu hissedebiliyordum.

Aslı da bana bıçağı uzattıgında ona yönelip almaya elimi götürmüştüm ki bana yaklaşarak "Dikkatli ol" dediğinde hiç endişelenmiş gibi değildi daha doğrusu mutlu gibiydi.Anlamadan arkamı dönerek çadırları apar topar topladığımız yere Kübra'yla yürümeye başladık.
...
Evet arkadaşlar nasıl buldunuz sizce diger bölümde başlarına ne gelecek?Tahminlerinizi yorumlara bekliyorum:))

Kanlı BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin