Φυγή από την Πέτρα

56 7 51
                                    

Η αρχηγός των ξωτικών του χωριού Πέτρας γευμάτιζε στην τραπεζαρία του αρχοντικού της. Τα καλλίγραμμα λευκά της χέρια έκοβαν με απόλυτη μαεστρία το κρέας με τα μαχαιροπίρουνα και ήταν απόλυτα αφοσιωμένη στο γεύμα της. Αυτή η γυναίκα ήταν πραγματικά εκθαμποτική! Και ίσως κάτι παραπάνω! Τα ολόξανθα μακριά μαλλιά της έπεφταν διάχυτα στην πλάτη της και τα καταγάλανα μάτια της θα μπορούσαν να σε κάνουν να την χαζεύεις με τις ώρες σαν ένα έργο τέχνης. Η επιδερμίδα της ήταν λευκή, αψεγάδιαστη και τα χείλη της είχαν το χρώμα του κερασιού, σαρκώδη κάνοντας ίσως και τον πιο εγκρατή να θέλει να τα γευτεί. Μία οπτασία! 

Η πόρτα της τραπεζαρίας άνοιξε, χτυπώντας στον τοίχο, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο θόρυβο. 

Η όμορφη γυναίκα ξαφνιάστηκε. 

«Στρατιωτικέ Άλνταβαλ! Συνέβη κάτι και για αυτό η τόση ταραχή;» ρώτησε. 

«Με συγχωρείτε που διέκοψα τόσο άκομψα το γεύμα σας αρχόντισσα Ελίσσα, αλλά σας έχω δυσάρεστα νέα» 

Η Ελίσσα με την φινέτσα που την χαρακτήριζε πήρε μια πετσέτα και αφού σκούπισε το στόμα της, σηκώθηκε από το τραπέζι. 

«Σε ακούω» είπε σοβαρά. 

«Η στάθμη της θάλασσας έχει ανέβει αρχόντισσα μου. Και να δεν ξέρω αν ακούσατε τις φήμες, αλλά ένα νεαρό ξωτικό ο Έλνταρ είδε σε όνειρο και έπειτα σε όραμα στον ναό ότι το χωριό μας θα αφανιστεί από τσουνάμι. Αν δεν ήταν η στάθμη δεν θα έδινα βάση, αλλά τώρα υπάρχουν ενδείξεις» 

«Άλνταβαλ για όνομα των Θεών! Η Πέτρα μας δεν θα καταστραφεί από κανένα τσουνάμι. Απλώς έτυχε να ανέβει η στάθμη του νερού. Τώρα όσον αφορά τις προφητείες και τα οράματα του ξωτικού τα άκουσα. Ο Έλνταρ από παιδί ήταν αλαφροΐσκιωτος. Μην δίνεις σημασία σε ότι ισχυρίζεται ότι είναι η αλήθεια. Αυτό το ξωτικό ζει στον δικό του κόσμο» 

«Πιστεύω ότι δεν θα ήταν συνετό να...» 

«Αρκετά!» έκανε αυστηρά η Ελίσσα. «Αν δεν έχεις να μου πεις κάτι άλλο, αποχώρησε» 

Ο Άλνταβαλ έκανε μια υπόκλιση και βγήκε από την τραπεζαρία. 

Πήγε στο σπίτι του Φαλάελ που εκεί βρίσκονταν εκτός από τους δύο αδερφούς η θεραπεύτρια Ιρίθιελ, ο μουσικός Νάρμπεθ και ο εργάτης Βαέριλ. 

Ο στρατιωτικός τους είπε ότι μίλησε στην αρχηγό τους, Ελίσσα για το τι παρατήρησε με την στάθμη της θάλασσας και για τις προειδοποιήσεις του Έλνταρ αλλά εκείνη επέμεινε ότι είναι άνευ σημασίας γεγονότα και ότι δεν χρήζει παραπάνω προσοχής. 

Η Γνώση των ΞωτικώνWhere stories live. Discover now