Οι φίλοι μας συζητούσαν και έδιναν ιδέες ο ένας στον άλλον για το πως μπορούν να ξεφύγουν από εκεί μέσα που τους είχαν κλειδώσει και εν τέλει κατέληξαν σε ένα σχέδιο το οποίο φάνταζε αρκετά καλό και ελπιδοφόρο.
«Λοιπόν όπως είπαμε» αποκρίθηκε ο Φαλάελ.
«Εντάξει, οι Θεοί να είναι με το μέρος μας» είπε η Ιρίθιελ.
Έτσι λοιπόν έβαλαν σε εφαρμογή το σχέδιο τους.
****
«Φρουροί, φρουροί» άρχιζε να φωνάζει η Λόριεν.
Οι φρουροί που ήταν απέξω από το μπουντρούμι πλησίασαν.
Η πόρτα του κελιού είχε μόνο ένα άνοιγμα ψηλά και αυτό με σίδερα οπότε από εκεί είχαν μικρή ορατότητα οι φρουροί.
«Τι συμβαίνει;» ρώτησε ο ένας με βροντερή φωνή.
«Ένας κρατούμενος δεν νιώθει καλά! Παρακαλώ ανοίξτε να του ρίξετε μια ματιά. Χρειάζεται βοήθεια» είπε η κοπέλα.
Οι δύο φρούραρχοι έριξαν μια ματιά ο ένας προς τον άλλον, αλλά εν τέλει άνοιξαν το κελί και μπήκαν μέσα.
Με επιδέξιες κινήσεις ο Άλνταβαλ μαζί με τον Βαέριλ και τον Νάρμπεθ τους επιτέθηκαν και τους χτύπησαν στο κεφάλι, αφήνοντας τους αναίσθητους.
«Ωραία, ακολουθήστε με. Ξέρω πως να βγούμε, αν και δεν θα είναι εύκολο» είπε η Λόριεν η οποία ήταν πολύ καιρό σκλάβα του Άραγκον και ήξερε τα κατατόπια.
Έτσι οδήγησε τους άλλους από την πίσω έξοδο, αλλά ξαφνικά βρέθηκε μπροστά τους ο λοχαγός Κίβερον ο οποίος είχε πιάσει τον Φαλάελ και την παρέα του.
«Πώς κατορθώσατε να βγείτε;» φώναξε ο λοχαγός.
«Κίβερον σε ικετεύω! Ξέρω ότι δεν συμφωνείς με την τακτική του Άραγκον, σε παρακαλώ άσε μας να φύγουμε» του είπε η Λόριεν.
Ο Κίβερον την κοίταξε κατάματα!
«Σε παρακαλώ! Κανείς δεν αξίζει να ζει σαν σκλάβος» συνέχισε η κοπέλα.
Ο αξιωματικός πήρε μια βαθιά ανάσα.
«Φύγετε γρήγορα. Αν σας πιάσουν, δεν σας άφησα ποτέ να δραπετεύσετε»
«Οι Θεοί να σε ευλογούν» είπε καλοσυνάτα η Ιρίθιελ και ως απάντηση πήρε ένα νεύμα από τον λοχαγό.
Έτσι οι φίλοι μας κατάφεραν και έφυγαν από το κάστρο και κατευθύνθηκαν προς το δάσος.
Είχαν καταφέρει να διαφύγουν, αλλά το μείζον ζήτημα ήταν τι θα έκαναν από εδώ και μπρος...
YOU ARE READING
Η Γνώση των Ξωτικών
General FictionΟ Έλνταρ ήταν από παιδί ένα αλλόκοτο αγόρι και όλη η κοινότητα των ξωτικών στο χωριό της Πέτρας τον απέφευγε. Μοναδικό του στήριγμα του Έλνταρ ο μεγάλος αδερφός του ο Φαλάελ ο οποίος πάντα τον υποστήριζε και θεωρούσε ότι ο μικρός του αδερφός ήταν πρ...