Ο καιρός περνούσε και όταν ο Κίβερον πήρε εν τέλει σχεδόν όλους τους στρατιώτες με το μέρος του, ενέργησε.
Ξεσηκώθηκαν εναντίον του Άραγκον και εκείνος ξαφνιάστηκε βλέποντας τους απέναντι του, αλλά κατανόησε ότι είχε χάσει.
Ο Κίβερον έγινε αρχηγός και εξόρισε τον Άραγκον μακριά. Έπειτα ελευθέρωσε όλους τους σκλάβους και τους έκανε εργάτες, από εδώ και στο εξής θα δούλευαν με το αζημίωτο για το κάστρο, αλλά όποιος ήθελε μπορούσε να φύγει! Δεν κράτησε κανέναν με το ζόρι! Οι περισσότεροι έμειναν!
Το χωριό Ίσνταλ δεν χρειαζόταν πια να είναι κρυμμένο... αφού δεν υπήρχε πλέον κίνδυνος.
Όλα έδειχναν ότι είχε έρθει ένα αίσιο τέλος και πράγματι ήταν αλήθεια!
****
Εκείνο το βράδυ, ο Έλνταρ κοιτούσε τον ξάστερο ουρανό και ο μεγαλύτερος του αδελφός τον πλησίασε.
«Είσαι καλά Έλνταρ μου;» τον ρώτησε.
«Ναι Φαλάελ, απλώς σκέφτομαι όλα όσα περάσαμε, τις περιπέτειες μας»
«Εν τέλει όλα πήγαν καλά! Χάρη σε σένα αδελφέ μου, ανοίξαμε ένα νέο κεφάλαιο στην ζωή μας και δεν σκοτωθήκαμε, όπως οι συγχωριανοί μας στην Πέτρα»
«Στενοχωριέμαι πολύ για αυτούς»
«Έπρεπε να σε ακούσουν! Αλλά ότι έγινε, έγινε»
«Ξέρεις Φαλάελ, αδερφέ μου σε ευχαριστώ που ήσουν δίπλα μου! Είσαι ένας εξαιρετικός ξωτικός και χαίρομαι που είσαι αδερφός μου»
«Και εσύ είσαι χαρισματικός Έλνταρ! Ευλογημένος από τους Θεούς»
«Εν τέλει, αποκομίσαμε πολλά, αποκομίσαμε γνώση όλοι μας από τα βιώματα μας»
«Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια! Αλλά τι λες τώρα; Πάμε να βρούμε τους άλλους;»
«Φυσικά Φαλάελ!»
Και έτσι τα δύο αδέρφια, πήγαν να βρουν τους φίλους τους! Αλλά ο Έλνταρ είχε ξεστομίσει κάτι που ήταν πέρα για πέρα αληθινό! Μέσα από όσα είχαν ζήσει τα ξωτικά της ιστορίας μας είχαν αποκομίσει γνώση, είχαν βιώσει συναισθήματα, είχαν δείξει καλοσύνη, θάρρος και εντιμότητα και είχαν συνδεθεί με μια βαθιά φιλία. Και στο κάτω κάτω αυτή ήταν η γνώση των ξωτικών: οι αξίες και τα ιδανικά και πάνω από όλα η αγάπη σε όλες τις μορφές της! Γιατί η ανώτατη γνώση όλων είναι να μάθει κανείς να αγαπά από την καρδιά του!
ΤΕΛΟΣ
Και άλλη μια ιστορία έφτασε στο τέλος της!
Εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου να την απολαύσατε και πραγματικά Melas_Adamas σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για τη στήριξη σου! Το εκτιμώ!
YOU ARE READING
Η Γνώση των Ξωτικών
General FictionΟ Έλνταρ ήταν από παιδί ένα αλλόκοτο αγόρι και όλη η κοινότητα των ξωτικών στο χωριό της Πέτρας τον απέφευγε. Μοναδικό του στήριγμα του Έλνταρ ο μεγάλος αδερφός του ο Φαλάελ ο οποίος πάντα τον υποστήριζε και θεωρούσε ότι ο μικρός του αδερφός ήταν πρ...