(3)

299 54 17
                                    

Hi!
Seungmin in the building
(Nmnjkahshs)
Nasılsınız bebeklerr

İyi okumalar..
_________

"Gerçekten mi Seung?"
"Evet."
"Orada neden yaşıyacaksın ki?" diye sormuştu Felix.
"Uzun hikaye dedim ya Lix sonra anlatırım telefon Chan'ın, kendi telefonumu bulunca ararım konuşuruz."

"Peki, ama açıklama bekleyeceğim senden dikkatli ol." demişti beni önemsediğini göstererek.
"Sende Lix." diyerek kapatmıştı. Bende hemen odaya girip masadaki kağıda bir şeyler yazan Chan'ın yanına gittim.

"Teşekkürler." diyerek ona uzattım telefonu. O ise elimden almış,, rica ederim demişti.
"Ee? Şimdi ne yapacağım?"
"Hmm..aslında bir işin yoksa şartımı yerine getire bilirsin" diyerek kafasını odaklandığı kağıttan kaldırıp bana bakmıştı.

Neden öyle bakıyor?
Pff Seungmin kendine gel salak!

"Seninle ilgilenmek derken tam olarak neyi kastetmiştin anlayamamıştım" diye sormuştum anlamadığımı belirterek.
"Umm, mesela oturup sohbet ede biliriz, saçımı yapa bilirsin, saçını yapa bilirim, birlikte uyuya biliriz bunun gibi şeyler."

"Tamam bir düşüneyim.,Saçlarını yapayım mı?"
"Olur."
"Burada mı?" demiştim alayla.
"Odama gidelim." dedikten sonra ayağa kalkmış sırıtarak ilerlemişti ama anlamamıştım ne diye sırıtıyor ki?

Odasına geldiğimizde kapı açılır açılmaz onun kokusu burnuma gelmişti. Huzurluydu biraz.
Kokusunu nereden biliyorsun dersenizde arabadayken biraz koklamış ola bilirim. :)

Oda gerçekten güzeldi tamda Chan'ın tarzındaydı.
"Gelsene" demişti Chan banyoya ilerleyerek. Bende peşinden ilerlemiştim.

Banyoya girdiğimizde Chan takım elbisesinin ceketini çıkararak kirli sepetine atmış, küvete doğru ilerleyip suyu açmıştı.
"Şimdi, öncelikle saçımı yıka, sonrasına bakarız." demişti Chan.

Ben kafamı sallamakla yetinmiştim. O ise yere çökmüş, kafasını küvete(arkaya doğru)tutmuş, ayaklarını uzatmıştı. Yani yaslanmıştı diye biliriz.

Ben yaklaşana kadar kollarını sıvamıştı ve sanki ona masaj yapıcakmışımda rahatlicakmış gibi kafasını arkaya atmış, gözünü kapatmıştı.

Elimi duşa uzatıp suyun sıcaklığına baktım, soğuktu. Biraz düzelttikten sonra ılık su gelmişti ki bende Chan'ın saçına tutmuştum.

Saçlarını ıslattıktan sonra duşu yerine takmış, ardından elimi şampuan, duş jeli gibi banyo malzemelerinin olduğu yere uzanmış bakınmıştım. Fazlaca şampuan vardı. Ama ben beğendiğimi ve Chan'a yakıştırdığımı seçmek istiyordum ama kararsız kalmıştım. Chan'a sorma kararı aldım.

"Chan."
"Hmm."
"Naneli mi çilekli mi?"
"Nane."

Cevabımı aldıktan sonra Chan'ın saçlarını yıkamaya başlamıştım. Hiç ses çıkarmıyordu. Ardından şampuanlı saçı durulamış, elime gri havlu alarak konuşmuştum.
"Bitti,kalk istersen."

Dediğim gibi kalkmış, yanımdan geçerek odasını girmiş, yatağına oturarak bana bakmıştı.
"Hadi gel de kurut."
"Geliyorum." diyerek yanına ilerlemiş ve havlu ile saçını kurutmaya başlamıştım.

Arada yaklaşarak saçını kokluyordum ama tabii ki sağ tarafındaki dolabın aynasından beni izleyen Chan'dan habersizdim...

Saçını kuruladıktan sonra aklıma gelen şeyle gülümseyerek konuşmuştum.
"Bekle burada hemen geliyorum"
Buraya gelirken yanımda tabii ki de çantam vardı, saçlarımı da toplamayı bazen sevdiğim için çantamda lastik toka taşıyordum.

Aşağıya inmiş koltuğun üzerindeki çantamdan yanıma aldığım 2 siyah lastik tokayı elime almış, odaya koşarak çıkmıştım.
Chan'a yaklaşmış, elimdekileri göstermiştim. O ise omuz silkmişti.

Saçının 4'te 1'ni gelişi güzel bir şekilde elime almış, lastik tokayla toplamıştım. Diğer kısmını da aynı şekilde yaparak ikisininde boynuz gibi durmasını sağlamıştım.

Yüzüne baktığımda zaten beni izliyordu.

Kocaman gülümseyip,içimden ne kadar tatlı olduğunu geçirmiştim.
(Not:Bi' mafyayı ne hale getirdim aq.sjshsjk)

Onu ayağa kaldırıp,odasındaki dolabın aynasını es geçerek banyoya ilerletmiş, banyo aynasının önüne geçmeden elimle gözlerini kapatmıştım.

"3,2,1." deyip ellerimi çekmiştim. Aynaya bakar bakmaz bana dönmüş, ufacık gülmüştü.
"Beğendin mi?" diye sormuştum meraktan.
"Hmm çok." demişti alayla ve o harfini uzatarak.
Bende gülmüş ardından konuşmuştum.

"Ee şimdi ne yapalım?"
"Senin saçını da yarın yaparız o yüzden şimdi film izliyoruz", demişti göz kırparak.

Kafamı sallamış, onun peşine düşmüştüm. Odasına girdiğinde odanın kapısını açıp, aşağıya inmişti ve oradaki yardımcılardan birine "Odama Seungmin ne isterse ondan getir." diye emretmişti.

Chan beni yardımcıyla bırakmadan önce "Odamda film açmış, seni bekliyor olacağım." diyerek yine göz kırpmış, odasına yol almıştı.
Ben ise yardımcıya şunu söylemiştim."Mutfakta cips,kola ne varsa getirin,teşekkürler." diyip odaya çıkmıştım.

Chan yatağın başlığına sırtını yaslamış,dizüstü bilgisayarda bir şeyler yapıyordu. Yanına yaklaşmış, ayakta dikilmiştim ki konuşmuştu.

"E hadi gelsene." diyip yatağın sol tarafını pat patlamıştı. Bende omuz silkmiş, diğer tarafa geçerek bende onun gibi oturmuştum.

Oturduğum gibi kapı çalınmış, içeri yardımcı ve elinde iki tepsisi ile girmişti. Chan "Gele bilirsin."demişti.,Yardımcı tepsileri yatağa bırakmış,, çıkmıştı.

Chan bana "Ne izlemek istersin?"diye sormuştu.,Ben ise "Fantastik bir şeyler." diyerek cevaplamıştım sorusunu.

Kafasını sallamış, bi film açmıştı. Bende tepsilere uzanmış, içecek olan tepsiyi aramıza koymuş, diğerini kucağıma koymuştum.

Bir süre sonra sıkılmıştım, Chan keyifle izlediği için bi şey söylemek istememiştim, bende çareyi uyumakta bulmuştum ki zaten gece mutlaka uyanırdım ve uyandıysamda odaya giderdim.

Azıcık kestireyim bari demiştim. Kafamı ise tutamayıp sağ tarafa, yumuşak bir yere düşürmüştüm.

En son hatırladığım başımın uzun süre okşanması ve mırıldanmalar olmuştu...

____________

Kaç saattir yazıyorum 700 kelime mi?
Anyway,no problem.

Sizi internetinizi açmak durumunda bıraktığım için kızmayın bana çünkü bu fotoğrafları görün istedim.

Sizi internetinizi açmak durumunda bıraktığım için kızmayın bana çünkü bu fotoğrafları görün istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan'ın saçı böyle,ona uygun bi' fotoğraf bulamadığım için Felix koydum.

Bayy

I'm Always With You •Chanmin°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin