1- Not 0🙊

477 29 1
                                    

Üniversite olmadığım için Üniversite nasıl yaşanır bilmiyorum bu yüzden bazı yerler saçma gelebilir

🥰

"Jung Wooyoung denen herifi acil bulun bana. Nasıl o piç yüzünden 0 alabilirim projeden ya, nasıl?!" diye bağırdı San. Sesi üniversitenin kantininde yankılanıyordu. "Alt tarafı projeye hiç yardım etmedim, belki o sırada ölüyordum ben! Hayır, neden Jongin hocaya söylemek zorundaymış ki? Neden söylemiş ulan, neden?!" diye bağırdı ve masadaki latteyi yere fırlattı. "Aish, temizlemekle uğraşamam." dedi ve Soobin'nin kolunu çekip kantinin dışına doğru yöneldi. Arkalarında kalan Jimin, elindeki bitmiş olan pepsiyi masaya koyup onlara yetişmeye çalıştı.

"Ya, Soobin oppa durun biraz!" diye bağırdı ve koşmaya devam etti. "Jung Wooyoung... Seni kurnaz tilki, seni bulunca asla rahat bırakmayacağım." dedi San kendi kendine. Tabii ki Soobin ve Jimin duymuştu. "San oppa sakin ol biraz, bulacağız işte." dedi ve kolunu San'ın omzuna attı. "Oppa deyip durma, kafam karışık zaten." dedi San, sinirli olduğu belliydi. Soobin, "İyi de koskoca üniversitede Jung Wooyoung'u nasıl bulacağız?" dedi. "Bende onu düşünüyorum ya Soobin. " deyip derin bir nefes aldı.

Jimin, "Benim bir fikrim var aslında..." dedi ve gülümsedi.

[...]

"Yeonjun-ah, nolur, bak nolur sus artık. Aegyo yapma bıktım..." dedi Wooyoung isyan eder bir ses tonunda. Bu sırada sınıftaki bazı kişiler onlara bakmıştı. "Aegyo yapmayı seviyorum anlasana." dedi ve lafını, "Gguggu-ggagga!" diyerek devam etti. Aslında Wooyoung'un aegyosunu taklit etmişti. "Git Soobin midir, Seobin midir, ona yap." dedi ve elini git dercesine salladı.

Yeonjun, "Seninle bu yüzden anlaşamıyoruz işte. Çünkü sen çok ama çok ciddisin."

Wooyoung, "Emin ol şuan morelim bozuk, bu yüzden böyleyim. Yoksa seni güldürmediğim bir an bile oldu mu?"

Yeonjun, "Eh, olmuştur tabii ama genel olarak güldürüyorsun, haklısın."

Wooyoung, "Git Changbin, Serim ve Felix'le takıl biraz."

Yeonjun, "Ayıp ediyorsun bak. Ben seninle 6 yıldır arkadaşım, seni dışlamam."

Wooyoung, "6 yıldır arkadaşımsın ama hâlâ kafamdaki şapkamı çıkartmaya çalışıyorsun. Anla artık, saçlarımın, kaşlarımın gözükmesini sevmiyorum."

Yeonjun, "Ama, yağmurlu havada bile güneş yüzüne vurmasın diye icat edilen bu şapkayı takıyorsun ve bu biraz komik."

Wooyoung, "Ahh, seni ilgilendirmez hadi git artık. Yatacağım biraz."

Yeonjun, "Pekâlâ..."

[...]

"Sordun mu Jung Wooyoung'un nasıl biri olduğunu?" dedi San. Soobin heyecanla Jimin'e baktı. "Hm hm, arkadaşıma çizdirdim fotoğrafını. Buna benziyormuş." dedi ve elindeki resimi uzattı. "Hah zargana bu! Uğraşılması eğlenceli olur." dedi San. Soobin ise göz devirip, "Bir yerden duyduğum kadarıyla Wooyoung'un beli çok inceymiş, zargana olacak kadar değil yani." dedi. San hafif sırıttı ve arkadaşlarını umursamayarak okula girdi.

"Geliyorum Jung Wooyoung. Kâbusun olacağım."

Bölüm sonu👻

Karina=Jimin

Karina=Jimin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fanart şaka mıdır?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fanart şaka mıdır?

Düşman | WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin