2- Choi San🧐

233 26 1
                                    


Wooyoung, en arka sıradaki masada oturmuş projesindeki kusurlara bakıyordu. Pek bir kusur yoktu, tek kusur aptal proje arkadaşının yapmadığı ve kendisininde anlamadığı o oyun sorunuydu. Projelerinde oyun yapıyorlardı. O ise oyunu yapmayı başarmıştı, sadece oyun için ses bulamıyordu. Onu yapması gereken kişi ise oydu. Aptal proje arkadaşı.

"Wooyoung-ah ben geldim!" sesi ile Wooyoung kafasını kaldırdı. "Ah, merhaba Yeonjun." dedi karşılık olarak. Wooyoung'un, Yeonjun dışında sadece iki arkadaşı vardı, o da küçüklük arkadaşı olan Mingi ve Seonghwa'ydı. Wooyoung tamamen içe dönüktü, projelerde insanlara bakarak anlatmak yerine gözlerinin önüne arkadaşlarını ve ailesini getirerek anlatıyordu.

"Ne yapıyorsun? Bu arada az önce biri asansöre binerken 'Jung Wooyoung'u gördünüz mü' dedi, bende kafamı iki yana salladım. Ama istersen onu çağırabilirim."

"Yeonjun, bir ses tasarımcısı bul bana. Çok sevilen, iyi yapan... Ses yapımcısı olmadan bu oyun projesi tam olarak bitemez. Hoca şimdilik 70 girdi, ama ben 70 puanla yaşayamam."

"Sence de biraz abartmıyor musun? Ama öyle birini biliyorum. İsmi neydi onun..?" diye düşündü Yeonjun. Wooyoung çantasındaki su şişesini çıkarttı ve içmeye başladı. Yeonjun da, "Choi San'dı sanırım." dedi. Wooyoung şu şişesini kapatıp masaya koydu ve, "Onu bana bulabilir misin rica etsem?" dedi. Yeonjun, "Proje arkadaşından iste işte. Sonuçta proje arkadaşın. İstersen onu çağırabilirim." dediğinde Wooyoung göz devirdi. "Bana o aptaldan bahsetme. Adını bile bilmediğim birini çağırttıramam sonuçta. Sen Choi San'ı çağırırsın, ben konuşurum." dedi. Yeonjun, "Okey!" dedi ve koşarak sınıftan çıktı.

"Arkadaşlarım neden bu kadar enerjik..?" diye mırıldandı.

[...]

"Ses tasarımcısı olan Choi San'ı gördünüz mü acaba?" diye sordu biri. San arkasını dönüp soran kişiye baktı. Saçları mavi olan bir çocuk soruyordu. "Benden mi bahsediyorsun?" dedi San. Jimin yavaşça mavi saçlı çocuğa yaklaştı, "Choi San'ı ne yapacaksınız?" dediğinde mavi saçlı çocuk, "Yemeyeceğim merak etme. Arkadaşımın bir ses tasarımcısına ihtiyacı var." dedi. Jimin, "İzin veriyorum. Oppa gel!" diye bağırdı ve arkasını döndü, San zaten Jimin'in arkasındaydı. "Ay, buradaymışsın zaten. Seni çağırıyorlar." dedi. San, "Kızım şu götümden bi' ayrılır mısın acaba? Milletle benim yerime konuşuyorsun, oppa falan diyorsun. Yaşıtız biz bir kere. 2'incisi de oppa deme artık." dedi ve Yeonjun'un bileğinden tutarak Jimin'den uzaklaştılar.

"Evet, kim ile proje yapacağım?" dedi San. Yeonjun, "Tanır mısın bilmem, çok tanınan biri değil ama Jung Wooyoung ile." dediğinde San istemsizce sırıtmaya hatta kıkırdamaya başlamıştı. "Hangi Jung Wooyoung?" dediğinde Yeonjun olayı anlamaya çalışıyordu ama anlamadığı için San'ın sorusuna yanıt verdi. "Görsel tasarımcı Jung Wooyoung. Oyun falan tasarlıyor." dediğinde San yarım ağız gülümsemişti. "Tabii, nerede o şuan?" dedi. Yeonjun, "En üst katta ki, kullanılmayan ders çalışma sınıfında." dediği anda San koşmaya başladı.

"Ben geliyorum Jung Wooyoung. Emin ol çok eğleneceğiz."

Bölüm sonu👻

Olaylar diğer bölüm başlıyor, hadi hayırlısı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Düşman | WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin