Wooyoung hava kararmaya başladığında evine gelebilmişti. Kardeşi Yeosang ile kalıyordu. Annesi ve babası yurtdışında yaşıyordu. Kapının şifresini açtı ve içeri girdi. "Yeosang!" diye bağırdı, fakat geri yanıt alamadı. İkiside aynı üniversiteye gidiyordu. Ama Yeosang neredeyse her dakika farklı bir derse girmek zorunda olduğu için onu görmek Wooyoung için biraz zor oluyordu.
"Hâlâ gelmemiş mi..?" diye mırıldandı kendi kendine. Eşyalarını odasına düzgünce koyduktan sonra duşa girmeye karar verdi. Duş alıyorken zilin çalması ile suyu kapattı ve beline havlu bağladı. Yeosang dışında kimse gelmezdi bu eve, çünkü kimse bu evin adresini bilmiyordu. Bu yüzden rahattı. "Elleri dolu herhalde." diye düşündü. Buraya taşınalı 3 hafta olmuştu ama Yeosang hâlâ şifreyi unutuyordu. Bir keresinde abisini tam 2 saat boyunca beklemişti.
Wooyoung kapının kolunu tuttu ve açtı. "Hassiktir." diye mırıldanırken, kapıyı gelen kişinin yüzüne kapattı. "Deli mi lan bu?!" dedi ve kapıyı açıp tekrar karşısında sırıtan yüze baktı. "Merhaba komşum! Ben sizin yeni komşunuzum. Tesadüfün de böylesi!" dedi ve yalan bir kahkaha attı. "Bak, hemen şu dairede oturuyorum. Çok ses çıkartma da yan dairenize ses gelmesin. Kıps!" dedi ve göz kırptı. Wooyoung hayatı sorgularcasına San'ın gülümseyen yüzüne bakıyordu. San yavaş adımlarla Wooyoung'un evinin içine doğru girdi. Kafasını içeri sokup içeriyi gözetledi. "Senin evinde güzelmiş ama benimki daha güzel." dedi ve gözlerini Wooyoung'un karın kaslarına indirdi. "Benim için mi duş aldın yoksa?" dedi yarım ağız sırıtarak. "Sapık mısın be, psikopat!?" diye bağırdı Wooyoung. Kapıyı kendi vücudunu kapatmak için kullanmıştı. "Bu 'psikopat' lafını nedense çok duyuyorum. Herneyse bir ihtiyacın olursa benden isteyebilirsin, hiç çekinme komşum!" dedi bastıra bastıra. Wooyoung göz devirmeden edememişti. "Saçların... Böyle daha güzel gözüküyor. Alnın varmış, wow!" dedi dalga geçercesine. Wooyoung eli ile alnını kapattı. "Bu arada en sevmediğim renk ve en sevdiğin içecek ne?" dedi San. "Ne alaka?" demişti Wooyoung. Fakat arkadan gelen ses San'ı yanıtlamıştı. "En sevmediği renk turuncu, en sevdiği içecek ise Black Burn." dedi. "Şimdi mi geldin Yeosang-ssi?" dedi Wooyoung ciddi bir ses tonu ile. Yeosang'ın, "Yeosang-ssi mi? Eyvah, görüşürüz!" demesiyle içeri girip kapıyı San'ın yüzüne kapatması bir oldu. "Özür dilerim Hyung. Cidden bilmiyordum." dedi dudaklarını büzerek. Wooyoung, "Bugün yemeği sen hazırla, o zaman sorun olmaz belki." dedi ve odasına girip kapısını kapattı.
[...]
"Soobin, acil benim yeni evime gel. Eğlenecek bir şey buldum."
Bölüm sonu👻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman | Woosan
FanfictionWooyoung hiç tanımadığı proje arkadaşı tarafından ekilir ve projeyi kendi başına yapar. Proje arkadaşı olan San dersten 0 aldığı için okulda Wooyoung'u aramaya başlar. En sonunda bulur ve bu karşılaşmayla ikisi birbirine düşman olur. Skz × Ateez ×...