Wooyoung kendini toparlamıştı, olayların üstünden 1 hafta geçmişti. Choi San okulda her dakika Wooyoung'u süzüyordu, fakat yanına gitmek istemiyordu. Wooyoung, San yanına gelirse eğer döverdi herhalde. Ondan o kadar çok nefret ediyordu. Çünkü San sırrını biliyordu.
Taeyong ve Wooyoung sık sık takılmaya başlamıştı. Ama bir anda Taeyong okula gelmeyi kesmişti, okula gelmeyi kesmeden önce de San ile takılmaya başlıyıp Wooyoung'u ekmişti. Wooyoung böyle bir hayatı olduğu için kendine sövüyordu. Belkide zorba olmalıydı? Ya da keko? Veya bir playboy..?
Sevilmesi için bunlardan biri mi olması gerekliydi. Gerçekten okuldaki zorbalar bile kızlar tarafından seviliyorlardı. Böyle bir üniversite Wooyoung'un hayatını cidden karartırdı, ki San'ın hayatına girmesiyle karartmıştı da.
♰♰♰
Wooyoung yanlışlıkla birine kol atmıştı, bu da tüm düşüncelerinin silinmesine yol açmıştı. "Üzgünüm." dedi ve karşısındaki kişiye baktı. Üniversitenin ünlü playboyuydu bu çocuk.
"Sen, sen Jung Wooyoung'sun!" dedi şaşkınlıkla. Niye bu kadar şaşırmıştı ki?
"Evet, neden bu kadar şaşırdınız ki?" dedi resmîyetini bozmadan. Çocuk bordo saçlarını geriye itmiş ve hafifçe sırıtmıştı. "Sen," dedi ve bir süre bekledi. "Yang Jeongin'i tanıyor musun?" demesiyle beynine balyozla vurulmuş gibi hissetti. Çünkü o Wooyoung'un eski en yakın arkadaşı, dostu ve güvendiği tek kişiydi. Ama ailesi onlardan nefret ediyordu, "fakir" oldukları için. Oysa fakir değillerdi, ama zengin de değillerdi. Ortaydı durumları, Jeongin'in ailesi ise süper zengindi. Ailesi Jeongin'i ondan uzaklaştırmıştı, bu yüzden konuşamıyorlardı.
"Tanımıyorum..?" dedi, neden ona sorduğunu merak ediyordu. Çocuk, "Ben Hwang Hyunjin, eğer onu görürsen bu laflarımı ona teker teker ilet. Onu bulduğumda ezip püre yapıp yiyeceğim. Haberi olsun." dedi artistlenerek. Wooyoung iğrenircesine baktı ve kafasıyla onayladı. Hyunjin denen çocuk koşarak uzaklaşınca Wooyoung kafasını iki yana salladı ve kendine gelmeye çalıştı. "Woah... Cidden, inanılmaz." dedi yürümeye devam etti.
♰♰♰
Choi San - Jung Wooyoung
Choisan:
YaJung Wooyoung
Bana bak
Sana diyorum
Yapay zekâ
Merak etme sırrın benimle güvende.
Ya!
Buraya baksana!
Aish cidden...
Hep böyle trip mi atarsın?
Bu triplere alışmam mı gerekliJungwooyo:
HayırAlışmanı gerektirecek bir durum yok.
Çünkü seni bir daha görmeyeceğim.
Ayrıca ne demek sırrın benimle güvende???
Ben sana inanır mıyım Choi San.
Millet senin hakkında ne kadar çok dedikodu yayıyor farkında mısın bilmem ama...
Emin ol bazıları havalı olsa da bazıları hiç hoş değil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman | Woosan
FanfictionWooyoung hiç tanımadığı proje arkadaşı tarafından ekilir ve projeyi kendi başına yapar. Proje arkadaşı olan San dersten 0 aldığı için okulda Wooyoung'u aramaya başlar. En sonunda bulur ve bu karşılaşmayla ikisi birbirine düşman olur. Skz × Ateez ×...