Minho'dan
O akşam söz verdiğim gibi Jisungların yurduna gittim. Hep birlikte yemek yerken Hyunjinin bana pek fazla bakmadığını fark ettim.
Neden böyle yapıyosun Hyunjin? Naptım sana? Farkında olmadan onu üzdüm mü acaba diye düşünüp dururken Hanın beni dürtmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
-Noldu sevgilim? Dalgın gibisin
-Güzelliğin beynimi uyuşturuyor Han-ah
Dedim elini elime alarak.-Ya ben bu çocuğu çok seviyorum
-Size afiyet olsun, ben doydum
Hyunjin bunu söyledikten sonra sofradan kalktı ve odasına doğru yürümeye başladı.
Chan:
-Hyunjin Minho bizim yurda gelmiş şurda. Birlikte vakit geçirsek daha iyi olmaz mı-Sevgilisini görmeye geldi sonuçta. Bence siz de yalnız bırakın
Bunu söyledikten sonra odasına geçti.
Ama ben seni de görmek istemiştim... Bunu kendime itiraf etmek güç olsa da odana geçmen bnei üzdü Hyunjin...
Akşam boyunca odada Changbin ve Chanla sohbet edip Han ile vakit geçirdikten sonra gitmeden önce lavaboya gitmek için izin istedim. Han ve Hyunjinin odası ortak bir lavabo ile bağlanıyordu.
Lavaboyu kullandıktan sonra kapıyı çaldım. Gir sesini duyduktan sonra içeri girdim yavaşça. Beni gördükten sonra duruşunu dikleştrdi.
-Neden geldin Hyung?
-Gidebilirim istersen
- Şey, öyle demek istemedim. Bir şey mi söyleyecektin anlamında
Bunu söyledikten sonra yavaşça yanına oturdum.
-Hayır, seni görmek istedim. Bir anda yanımızdan gittin. Canın bir şeye mi sıkılıyor senin?
-Hayır sıkılmıyor
Böyle dese de gözünden bir damla yaş süzüldü. Bunu fark eder etmez kirpiklerim acıyla titredi.
Elini tuttum..
-Ağlamana dayanamıyorum. Nolursun ağlama Hyunjin. Keşke seni böyle ağlatan kişiyi elime bir geçirsem
Böyle dedikten sonra boğuk bir sesle güldü.
-Ona kıyamam ben
Dedi.Başı yana doğru kıvrıldı ve sevgi dolu bir ifade takındı. Şuan ne kadar güzel gözüktüğünü bir bilseydin...
-O adam... Çok.. Çok şanslı
Dedimİçim kıskançlıkla tutuşuyordu sanki. O adam kimdi ve Hyunjin kim için böyle bir ifadeye bürünüyordu?
-Hyunjin
-Hm
-O adam kim?
-Hangi adam?
-Hoşlandığın, seni böyle gülümsetebilen o adam kim?
-Hyung hatırlıyor musun bilmiyorum ama birlikte içtiğimiz gece, sana o adamın sevgilisi olduğunu söyledim. O adam bana yasak...
Bunu hatırlamıyordum. O gece biz ne konuştuk hiçbir fikrim yoktu. O böyle söyleyince o geceyi hatırlamaya çalıştım ve bir sahne kafamda yıldırım gibi parladı.
Ben Hyunjinin boynunu emiyordum. Evet bu sahne beynimin zonklamasına neden oldu. Hayal görüyor olmalıydım. Gerçek olamazdı. Sonra bir sahne daha zaten zonklayan beynimin içine balyoz gibi indi. Çekimde fark ettiğim boynundaki kırmızılık....