Hyunjinden
Chan hyungun söylediği şeyden beri herkes tedirgindi. Kimse bir şey belli etmemeye çalışsa da Minho ve benim üzerime titriyorlardı. Sizi hak edecek ne yaptık çocuklar?
O gün Chan Hyung sabah erkenden stüdyoya gitmek için çıkmış ve akşam üzeri olmasına rağmen hala dönmemişti.
Akşam 7 ye doğru kapı çaldı ve hepimiz umut içinde kapıya koştuk. Chan Hyungun kaşları çatıktı ve ilk defa bu kadar sinirli gözüküyordu.
- Sonuç ne?
Diye sordu Changbin- Sonuç yok amınakoyim! Nuh diyor peygamber demiyor Orospu çocuğu!
- Ne olacak şimdi? Minho hyung ve Hyunjini kayıp mı edeceğiz?
Dedi ağlamaklı sesiyle Felix- Ya 8 ya hiç! Ya grup dağılacak ya da kimse bir yere gitmeyecek!
Ses tonundaki kararlılık içimi rahatlatıyordu.Bir anda hışımla ayağa kalktı.
-Minho! Hyunjin! Benimle gelinDiğerleri ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibi bakarken biz doğruca Chan Hyungu takip ettik. Odasına getirmişti bizi. Bilgisayarı açtı ve Canlı yayın tuşuna bastı. Yayın ismi:
* Chan's Room: About Love*
Bir yanına beni bir yanına Minhoyu oturttuktan sonra konuşmaya başladı.
- Selam stay! Uzun zaman oldu ha? Biliyorum beni özlediniz. Ben de sizi çok özledim. Bana ihtiyaç duyduğunuz zamanlar oldu mu?
Chatte oldu yazanları görüyorum şimdiden. Yayın açmasam bile hepinizin her daim yanında olduğumu hissedin. Hepinizi kocaman kucaklıyorumBunu dedikten sonra kalkıp kameraya sarıldı. Açıkçası ne yapmaya çalıştığını tam olarak anlayamasam da kestirmeye çalışıyordum. Yerine tekrar oturduktan sonra devam etti
- Stayimiz, biliyorum şimdiye kadar her zaman yanımızdaydınız. Ama şimdi en çok yanımızda olmanıza ihtiyacımız olan zaman. Bizi desteklemenize ihtiyacımız var. Özellikle bu iki aptal aşığı destekleyin olur mu?
Sırayla ikimize sevgi dolu gözlerle baktı. Sen stray Kids in başına gelen en güzel şeysin Cristopher Bang!
Chat adeta çıldırmış gibiydi. Chan Hyungun aptal aşık demesinden sonra izlenme sayısı katlanarak artmaya başlamıştı.
- Yorumlarınızı görüyorum. Hepiniz şaşkınsınız. Biz de şaşırdık başta. Ama çok aşıklar hallerine bakın. Onlara nasıl kıyabilirsiniz ki? Ben biliyorum ki siz kıyamazsınız Stayimiz. Ama kıymaya kalktılar. İkisinin ilişkisi şirket tarafından öğrenildi ve gruptan atılmaları söz konusu. Eğer bu iki aptal aşığı desteklemezseniz bunca yıl vermiş oldukları emekler boşa gidecek. Üstelik 2 yıldır beraberler ve çok da iyi sakladılar. Bir anlık dikkatsizliğin başlarına bunu getireceğini bilemezlerdi. Minhomuzu ve Hyunjinimizi koruyun Stay! Çünkü sizden başka kimsemiz yok!
Bunu söyledikten sonra yayını kapattı. Minho da ben de dolu gözlerle ona bakıyorduk. İkimizi de koltuğunun altına alarak sıkı sıkı sarıldı.
- Sizden vazgeçmeyeceğim
Hiçbir şey söylemedik. Sadece belindeki ellerimizi daha da sıkılaştırdık. Çünkü sessizlik, bazen en iyi cevaptı.
Gruptan gelen mesaj sesi ile irkildik
HYUNHO FOREVER
Yongbok, grup ismini HYUNHO FOREVER olarak değiştirdi
Seungmin
Aga Twitter çalkalanıyor
Ülke gündemini alt üst ettinizHan-ah
#hyunjinveminhoyalnizdeğildir
#hyunhoforever
#8isfate
#jypistifa
Bu tagler Twitter gündemine bomba gibi düştü
Daha nice adınıza açılmış tag var