Minho Rahat Bırakmıyor

411 30 30
                                    

Güne sevgilimin yanında başlamıştım. Benim güzel sevgilim ikimiz için kahvaltı organize etmişti ve başbaşa kahvaltı ediyorduk.

Gülümseyişi benim için huzurdu. Onun yanında mutluydum. Gerçekten Jisung olmasa ne yapardım hiçbir fikrim yok. Onsuz bir hayat hayal bile edemiyorum.

-Minho

-Efendim güzelim

-Son zamanlarda bana karşı ilginin azaldığını hissediyorum.

Bunu söyledikten sonra rahatsızca yerinden kıpırdandı. Hanın bana trip atması yeni bir şey değildi. O yüzden klasik triplerinden biri diye düşünüp önemsemedim.

-Sana karşı ilgimin azalması diye bir ihtimal mümkün olabilir mi Han-ah?

-Mümkünmüş demek ki
Diyip dudaklarını sarkıttı.

-Tatlı olmaya çalışma ısırırım Han-aaah

-Isırsana
Dedi muzip bir ifade ile

Dudağından öpmek için yerimden doğruldum fakat bir anda yanaklarından öpmek istedim. Yanaklarını öperek geri çekildim.

Neden böyle hissettiğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Sanırım modumda değildim.

Biz kahvaltı etmeye devam ederken Han lavaboya gitmek için kalktı. Ben de o ara telefonu elime alıp Twitterda gezinmeye başladım. Tüm günüm güzel geçiyordu. Ta ki önüme şu şey düşene kadar.

Hangi gece amınakoyim noluyor? Hyunjin sen naptın? İçimdeki sıcaklık yükseliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hangi gece amınakoyim noluyor? Hyunjin sen naptın? İçimdeki sıcaklık yükseliyordu. Yerimde huzursuzca kıpırdandım.

Uzaktan gelen Hanı gördüğüm zaman yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirdim

-Bir sorun mu var sevgilim?

-Niye sordun bebeğim hayır yok

-Yapmacık gülümsüyorsun Minho

Beni benden iyi tanıyordu. Ruhumun içini görüyordu. Han'a karşı çok savunmasızdım.

Bir şekilde bir sorun olmadığına onu inandırdıktan sonra telefonlarımızdan gelen mesaj sesleriyle gruptan mesaj geldiğini anlayarak telefonlarımızı elimize aldık.

FİFTY SHADES OF SEUNGMİN

Seungmin
Hyunjin
Salak salak tivitler atma lan

Hyunjin
Sanane göt

Changbin
Hyunjin sen kime aşıksın lan

Changbin haklı
Sen kime aşıksın

Hyunjin
Sana|
Orospu çocuğu|
Kimseye değilim ya
Rahat bırakın beni

Yasak mıyız Seninle? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin