Vlog için Hyunjinle çekimin yapılacağı yere geldik. Çekim gündüz olacağı için akşamdan gelmiştik ve canım fena halde içmek istiyordu.
İkimize de ikişer soju söyledikten sonra şundan bundan konuşmaya başladık. Nedense gergindi Hyunjin. Benimle başbaşa olmaktan çekiniyor gibiydi..
Han var diye böyle düşünüyorsa saçmalıktı. Sonuçta arkadaşız öyle değil mi?
O pek fazla içmeyi istemediği için ben onun sojusunu da aldım ve tamamen artık pilimin tükenmeye başladığını hissediyordum. Artık başımı taşımakta zorlanmaya başladığımı hissettiğim an birazcık Hyunjine sokuldum. Başımı omzuna koydum.
Yazardan
İyice sarhoş olmuş olan Lee Know bozuk bir sesle Hyunjine seslendi:
-Hyunjinaaaah-Hm
dedi boğuk zor anlaşılır bir sesle Hyunjin-Kimden hoşlanıyorsun?
Yutkundu.
Ne diyeceğini merak ediyordu Lee Know. Hyunjin boğazını temizledi ve suçlu bir ifade ile:-Benim hoşlandığım kişinin sevgilisi var Hyung
-O zaman onu unutmalısın Hyunjinaaah
Minho'nun başı hala Hyunjinin omzundaydı ve Minho öyle söyleyince Hyunjin Minhonun yüzüne bakmak için başını çevirdi. Dudakları çok yakındı. Bu yakınlık Minho'nun içini titretti. Normalde olsa Hyunjini gayri ihtiyari itmesi gerekirdi.
Ama şuan kolunu kaldıracak hali yoktu. Kaldırmak istediği de şüpheliydi. Yavaşça başını kaldırdı ve Hyunjinin dudaklarına yasladı dudaklarını.
Şimdi Hyunjinin tüm vücudu ateşler içinde yanıyordu. Son bir güç ile Lee Knowu dudaklarından ayırdı. Fakat hala omzuna düşen başı bu kez de rahat durmayarak boynunu dudakları arasına aldı. Sessizce inledi Hyunjin.
Dayanamıyordu. O da insandı. Sevdiği insan boynunu emerken ne kadar dayanabilirdi? Yavaşça yüzünü ellerinin arasına aldı ve dudaklarını birleştirdi..
Fakat tam o an bir silüet belirdi zihninde. Bu Han'ın gülümseyen yüzüydü...
Var gücüyle itti Minho'yu. Hatta o kadar sert itti ki, zaten iyice sarhoş olan Minho çarpmanın etkisiyle sızdı kaldı..
Başını ellerinin arasına aldı Hyunjin. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Bununla nasıl baş edeceğini bilmiyordu. Minhoyla nasıl baş edeceğini bilmiyordu. Her şeyden önce kalbiyle nasıl baş edeceğini bilmiyordu. Henüz çok toydu. Aşka karşı koymaktan acizdi..
Minho'dan
Sabah uyandığımda başımda dehşet bir ağrı vardı. Hyunjin yatağında yoktu. Muhtemelen yürüyüşe çıkmıştı. Düne dair hatırladığım tek şey en son Hyunjine yaklaşıyor olduğumdu. Sonrası yoktu.
Hyunjin yeni bir tweet attı mı diye hesabına girdim ve bununla karşılaştım:
Kalbim sanki kerpetenle sıkılıyormuşçasına acımaya başlamıştı. Ne demek hak etmiyorsun? Sen bu dünyadaki görüp görülebilecek sayılı güzelliklerdensin.
Bir an aklıma gelen ihtimalle kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. Ya kendine bir şey yaparsa? Çıldırmış gibi odadan fırladım.
Yüksek yerlerde durmayı sevdiğini biliyordum. Benim aksime. Doğruca çatıya çıktım. Tahmin ettiğim gibi çatıda ayaklarını sarkıtmış oturuyordu. Doğruca arkasından sarılıp onu oradan çektim. Sonra var gücümle sarıldım.
-Seni gerizekalı! Ne yapmaya çalışıyordun?
Kocaman olmuş gözlerle bana bakıyordu.
-Oturuyordum Hyung sadece. Sakin ol-Peki ya o tweet neydi?
-Yaşamayı hak etmiyorum diye, kendimi öldürecek değilim.
-Neden yaşamayı hak etmediğini düşünüyorsun Hyunjin?
Gözleri dolmuştu:
-Berbat birisiyim çünkü. Orospu çocuğunun tekiyim. Hainim, alçağım, şerefs-Daha fazlasını söylemesine izin vermeden kollarımı boynuna doladım.
-Şşş... Şşş... Geçti... Ben yanındayım. Sen çok iyi birisin Hyunjin. Tanıdığım en temiz kalpli insansın.
Biz birbirimize sarılmış şekilde öylece dururken konuşmam zil sesimle bölündü. Arayan Han'dı
-Efendim sevgilimTelefonu açmamla Hyunjin gitti. Sonrasında vlog çekimi için binaya girdik. Bir tane yatak gördüğümde her zamanki gibi moment vermeye başladım ve "Hyunjin burada bir yatak var" dedim sırıtarak.
Tam o anda Hyunjinin boynundaki kırmızılığı fark ettim. Ne olmuştu acaba? Gece uyurken sinek falan ısırmış olmalıydı.
Vlog gayet keyifli geçti. Sonrasında telefonumu kurcalarken Hyunjinin yeni attığı tiviti gördüm.
Kimden kaçamıyorsun amk ya? Kim bu şerefsiz? Gerçekten kafayı yemek üzereydim artık.Ay bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın aşklarım. 🥹
Bu arada kırmızılık kısmı doğru. Üstteki moment doğru. Görmemiş arkadaşlar için söyleyeyim. Sadece ben kendi kafamda onu Minho yapmış gibi kurguladım. 🤭
Yorum yapmayı unutmayıııın 🥹