Hyunjin Manita Mı Yapıyor

403 26 51
                                    

Minho'dan

Gözlerimi açtığımda hala kollarımda Hyunjin vardı. Yavaş yavaş inip kalkan göğsü ve nefesleriyle havalanıp inen bir tutam saçıyla karşımda duruyordu öylece.

O kadar güzeldi ki... Doğal ve kendine has bir güzelliği vardı. Bebek gibiydi.

Dün ona söylediğim sevdiğin kişiyi kıskanıyorum cümlesi geldi aklıma. İstemeden de olsa gülümsedim.

Kendi kendimi kıskanıyordum. Onun aşkına sahip olan kişi bendim. Sonra beni öptüğü sahne canlandı gözlerimin önünde. Vücut ısımın artmaya başladığını hissediyordum.

Dudakları öylece karşımda duruyordu. Hafif aralıktı ve uyuyorken normaldeki halinden daha da dolgun gözüküyordu. İçimdeki istekle ölümüne baş etmeye çalışıyordum. Onu öpmek istiyordum. İtiraf etmek bile beni parçalara ayırsa da Hyunjini öpmek için kıvranıyordum şuan.

Bir zaman sonra aklıma dün bu gece son demiş olduğum geldi. Dün gece aramızdaki her şeye son vereceğimize dair söz vermiştik. Olması gereken de buydu. Öyleyse son bir kereden kimseye zarar gelmezdi öyle değil mi?

Yavaşça dudaklarına doğru eğildim. Tam o anda mırıldandı ve kendimi ışık hızında geri çektim. Hemen sonra da gözlerini açtı zaten. Hayal kırıklığı ile doluydum.

Hemen toparlandı ve ayağa kalktı.

-Hyung ben gidiyorum. Bundan sonra seni grup içi etkinlikler haricinde asla rahatsız etmeyeceğim. Diğerleri aramızdaki gerginliği fark etmeyecek buna emin olabilirsin.

Bunu dedikten sonra arkasını döndü ve çekti gitti. Gitmemesini öyle isterdim ki. Sen kollarımdayken hayatımdaki en güzel uykuyu uyudum diyebilmeyi çok isterdim.

Ama her şey geride kalmıştı. Bundan sonrası için ilgimi üzerinde toplamam gereken bir sevgilim vardı.

Kendimi sorguluyordum. Hyunjine ne hissettiğimi sorguluyordum. Ama işin içinden çıkamıyordum. Handan ayrı kalamazdım. Onu bırakamazdım sonuçta. Hyunjin aramızdaki arkadaşlığı bozmuştu. Sonuçlarına katlanacaktı.

Belki kafam rahatlar diyerek gruba girdim

FİFTY SHADES OF SEUNGMİN

Yongbok
Seungmin
Hyunjini sal lan
Ruh hastası şizofren

Seungmin
O da Twitterı salsın

Hyunjin
Seungmin
Seni engelleyecem bu sefer
Götveren ya

Changbin
Çok eğleniyorum sizin yüzünüzden smfkkdmmdm

Han-ah💚Seungmin kakfksmkdAgacım sanane Hyunjin ne atarsa atsın Çocuk belli ki Acı çekiyor Hyunjin bu aradaAnlatmak istesen Anlatacağını bildiğim için Sormuyorum bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Han-ah💚
Seungmin kakfksmkd
Agacım sanane
Hyunjin ne atarsa atsın
Çocuk belli ki
Acı çekiyor
Hyunjin bu arada
Anlatmak istesen
Anlatacağını bildiğim için
Sormuyorum bile

Yasak mıyız Seninle? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin