Selamlar. Bu benim yazdığım 3. kitabtır. Umarım ki bu kitabımı da seversiniz. Bu kitap hakkında fikirlerinizi çok merak ediyorum.
Sizlerden bolca yorum ve oy bekliyorum.
Yazma tarihim: 15/10/23 14:14
Okumaya başlamadan önce başlama tarihinizi alayım:
İyi okumalar!
⚫⚫
Yıllar önce yapılan bir günah, asırlardır kullanılmayan lanetin, bir melek üzerinde yapılmasına sebep olmuştu. Peki neden bir meleğe böyle bir lanet yapılırdı ki?
Meleğin o an gözleri doldu. Nasıl ceza alacağını bilmiyordu. Yaptığı çok büyük yanlıştı, bunun farkındaydı. Peki cezası ne olacaktı?
Kanatlarını mı alacaklardı? Yoksa bir yere tutsak mı edeceklerdi?
Her şeyden habersizdi bu konuda. Ama buna rağmen başını kaldırdı. Dik durdu. Bu yanlışı değer verdiği biri için yapmıştı. Bunu yaparken biliyordu, çok büyük ceza alacağını. Buna rağmen o yanlışı yapmıştı.
Melek içinden kanatlarını almamalarını diledi. Biraz sonra, 'keşke kanatlarımı alsaydılar' düşüncesinden habersiz.
Laneti yapacak kişi düşünüyordu. Ona nasıl ceza verecekti? Aklında bir fikir vardı ama meleğin yaptığına karşı az kalıyordu. Daha kötü ceza vermeliydi.
O an aklına 'Kara melek' laneti geldi. Asırlardır kimsenin yapmadığı, yapmaya korktuğu o lanet. Bu lanet öyle bir şeydi ki. Bazen melekten iyi olur, bazense şeytandan daha korkunç olurdu, üzerinde kullanılan kişi.
Buna rağmen o adam hiç düşünmedi ve meleği lanetledi. İlk önce melek ne olduğunu anlamadı.
Daha sonra beyaz kanatlarının siyah olduğunu fark etti. Her tarafın siyah sis olduğunu gördü.
İlk önce anlayamadı. Ancak daha sonra aklına bir fikir geldi. Ama bunu düşünmek bile istemedi.
Ona lanet yapabilir miydi? 'Hayır, bana yapamaz' diye düşündü. Ama artık geçti.
Çünkü çoktan, kendisine kara melek lanetini yaptığını anlamıştı. Melek o an her şeyin rüya olmasını diledi. Bir kaç saniye gözlerini kapadı. Açtığında hiç bir şeyin rüya olmadığını anlamıştı.
Eğer ki, bu hikaye masal hikayesi olsaydı, işte o zaman sadece bir kızın onu öpmesiyle geçerdi büyü. Ya da bir kıza aşık olmakla.
Ama bu hikaye, masal hikayesi değildi.
🕊️
Biliyorum kısa bir bölüm ama bu bir tanıtımdı sadece. Umarım ki, sevdiniz.
Yeni bölüm yani ilk bölüm gelen haftaya gelir. Şimdilik sorulacak pek bir şey yok.
Ama tabi gelen bölüm yada diğer bölümlerde bolca sorular olacak ehehhe
Yeni kitap hakkında fikirleriniz nedir?
Sizi seviyorum🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MELEK
FantasyKara Melek lanetiyle lanetlenmiş Melek, ve her dokuz türün güçlerine sahip bir kız... Her ikisi diğerlerinden farklıydı. Geçmişleri onları bir araya getirmişti. Peki onların geçmişi, düşünüldüğünden daha derinse? O zaman gelin, iki korkusuzun hikay...