-1-

891 48 4
                                    

Sabah gözlerimi açtığım yabancı oda ve başıma giren ağrı ile istemsizce bir küfür savrulmuştu ağzımdan.

Çıplak olduğumu fark edince korku kaplamıştı bedenimi, bir ilişkiye girdiysem ağır boku yemiştim çünkü.

Kafamı çevirdiğimde yanımda hiç tanımadığım bir adam vardı. Feromonları bütün odayı dolduruyordu. Daha fazla feromona maruz kalırsam kızgınlık dönemimin değişeceğini çok iyi bildiğimden hızlıca giyinmeye başlamıştım.

Zaten ilişkiye girmenin getireceği aksaklık üstüne feromonları beni daha da hassas yapacaktı. Gömleğimi giyip tam iliklerken arkamdan gelen sesle irkilmiştim.

"Hemen gidiyor musun?"

Sesimi çıkarmadan hızlıca iliklemiştim düğmelerimi. Ayakkabılarımı giydiğim gibi hızlıca çıkmıştım otel odasından.

Tanrı aşkına o neden uyanmıştı ki? Hiç tanımadığım bir adamla yatakta uyandıktan sonra bir de öylece durup bekleyecek miydim? Hangi aptal yapardı ki bunu?

Yolda giderken bir eczaneye girip yatıştırıcı ilaçlarımı ve doğum kontrol hapı almıştım.

Bu olanları babam duyarse kesinlikle kesecekti beni. Ünlü CEO Jeon Hwang'ın omega oğlu otel odasından çıkarken görüldü. Aman ne güzel.

Beni herkese karşı saklayan babam bir ilişkiye girdiğimi duysa bana eminim deli gibi kızacaktır. Ellerimi saçlarımın arasına daldırıp önümdeki taşa bir tekme atmıştım. Yoldan geçen taksiyi durdurup evin adresini vermiştim.

Parasını ödeyip indiğim gibi eve çıkmıştım.

"Dün gece nerdeydin Jungkook? Babam senin için çok endişelendi"

"Ah merak etme abi alkolü biraz fazla kaçırmışım, çok başım döndüğü için geceyi otelde geçirdim."

"En azından haber vermen gerkirdi"

"Üzgünüm kafam yerinde değildi."

Kıl payı kurtulmuş ve koşarak odama girmiştim. Kapımı kilitledikten sonra duşa girmiş ve kendimi güzelce temizlemiştim. Yalan yok deliğim cidden çok acıyordu. Sanırım bir süre popomun üstüne oturamayacağım.

Üzerimi giydikten sonra yatağa atmıştım kendimi. Uyanalı çok zaman geçmemişti ama çok yorgun hissediyordum. Doğum kontrol hapını yuttuktan sonra gözlerimi kapatmış ve yatağa bırakmıştım kendimi.

Ah benim güzel yatağım hemen hasret kalmışım. O aptal otel odalarında cidden hiçbir zaman rahat edememişimdir.

Yorganıma iyice sarılıp gözlerimş kapatmıştım. Hiçbir zaman peşimi bırakmayan uyku şuan beni terk etmişti.

O feromon kokusu aklıma geliyor. Tanrım cidden mükemmel ötesiydi. O misk kokusu kesinlikle beni mest etmişti.

Hayır Jungkook şuan sadece saçmalıyorsun. İlk defa ilişkiye girdiğin için böyle düşünüyorsun.

Yataktan kalkıp aşağıya inmiştim. Telefonumun ekranını açıp Instagram'da gezmeye başlamıştım.

Bir takip isteği?

Bu kimdi şimdi? Profil fotoğrafında yüzü de belli olmuyor ki.

Thv? Kimdi bu herif?

Saçlarımı karıştırıp telefonu kenara bırakmıştım. Dolaptan bir ağrı kesici çıkartıp ağzıma atmıştım .

Tam bardağı makineye atarken bir bildirim daha gelmişti.

Thv adlı kullanıcıdan bir mesaj isteğiniz var.

Omega/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin