İksir sınıfındaydılar. Ders boyunca James her zamanki gibi Lily'i hayranlıkla izliyordu. Onun kızıl saçlarına ve yemyeşil gözlerine odaklanmaktan dersi hiç dinlememişti bile. Lily ise James'in bakışlarından rahatsız olmuş kendini derse vermeye çalışıyordu. Tabi bunda pek zorluk çektiği söylenemezdi. Lily tam bir iksir dehasıydı. Profesör Slughorn da onun bu yeteneğine karşılık Gryffindor'u puan yağmuruna tutuyordu. Öğrencisinin gelecekte çok iyi şeyler başaracağına kuşkusu yoktu. Tabi bu sadece Slughornun değil Jamesinde ilgisini çekiyordu. Onu çok seviyordu. Zekasına güzelliğine aşıktı. Bu da ona daha çok bakmasına sebep oluyordu. Lily ise ona lanet atmamak için kendini zor tutuyordu. Marlene de onun bu isteğini fark etmiş olacak ki Lily'i sakinleştirmek için (ve Jamesin hayatını korumak için) Lily'nin dikkatini dağıtmaya çalışıyordu. Ders bittiği an Lily daha fazla dayanamadı ve sınıftan çıktı. James tabi ki onun arkasından dışarı fırladı. Sirius da eğlenceyi kaçırmamak için James'in peşinden çıktı. Remus da onların lanetlerden sağ çıkmaları için peşlerinden gitti. Peter ise dün gece yemekten zehirlendiği için( geber tez zamanda) revirdeydi.
Bahçede
James Lily'nin yanına koştu. Remus Sirius ve Marlenede onlara yetişmeye çalışırken çabalarının boşa olduğunu fark ettiler. Onları görebilecekleri bir ağacın yanına oturup James'in ne kadar süre hayata kalabileceği hakkında konuşmaya başladılar. James çoktan Lily'nin yanına gitmişti. Ona yalvaran gözlerle bakarak tam ağzını açıcakken
Lily: Hayır seninle çıkmayacağım Potter
James: İyi de önce bir sorsaydım.Lily onun yüzüne bile bakmadan konuşuyordu.
Lily: Ne soracağını tahmin etmek zor değil ve hayır Potter
James: Belki başka birşey soracaktım Lily çiçeğim.
Lily: Bana çiçeğim demeyi kes.
James: Tamam keserim Lily çiçeğim.
Lily oflayarak James'e baktı. Ve gözgöze geldiler. Lily ilk defa James'in gözlerine bu kadar detaylı bakıyordu. Gözleri ne kadar güzel diye içinden geçirmeden edemedi. Sonra hatasını fark ettiği an bu düşünceleri hemen kafasından def etti. Ve konuşmaya devam etti.
Lily: Sorana kadar beni rahat bırakmayacaksın değil mi?
James kafasını evet cevabını verecek şekilde salladı.
Lily: Peki sor sonra defol
James: Benimle çıkar mısın Lily çiçeğim?
Lily:Şaşırtmadın. Tabiki de hayır Potter.
James üzgün bir şekilde arkadaşlarının yanına döndü.
James: Ona çıkma teklif ettim bilin bakalım ne dedi?
Marlene ve Sirius aynı anda : Hayır
James : Nereden bildiniz?
Marlene ve Sirius: Ben bilirim.
Sonra Sirius ile Marlene gözgöze geldiğinde Marlene kızarmaya başladı. Utanarak Lily'nin yanına koştu. Remus ve James gülerek Sirius'a baktılar. Oysa omuz silkti. Ve konuyu değiştirdi. Lily'nin Marlene'ye gösterdiği kolyeye işaret ederek
Sirius: Lily'nin kolyesini gördünüz mü? Çok değer veriyor o kolyeye kim verdiyse artık
James: Ne demeye çalışıyorsun pati açık konuş.
Remus: Ortamı germesene
Sirius: Ben birşey demedim.
Demeye kalmadan James Lily'nin yanına yürümeye başladı.
James: O kolyeyi sana kim verdi?
Lily: Sanane
Marlane durması için işaret veriyordu ama anlamadı.
Sirius: Ama ona çok değer veriyorsun demek ki senin için önemli birisi dedi.
James kolyeye dokunurken Lily James'in yüzünün tam ortasına yumruk attı. Remus onlara doğru koşmaya başladı.
Remus: Dur o bir zaman döndürücü. Demesine rağmen geç kalmıştı. Ortalık değişmeye başladığında Marlene Lily'nin Remus ile Sirius James'in üstüne atladı.GELECEK
Lily:Ahmak Potter ne yaptın? Of onu profesör McGanoggal vermişti. Ben şimdi ona nasıl hesap vereceğim?
James üstündekileri atmaya çalışırken
James: İnin üstümden ama Lily çiçeğim
Lily: Hala çiçeğim diyor hala çiçeğim diyor. Marlene ben bunu öldürsem azkabanda ne kadar yatarım?
Marlene elindeki kırık zaman döndürücüsünü göstererek
Marlene: Lily sanırım daha büyük bir sorunumuz var.
Lily: İşte şimdi bittik. Ne yapıcağız daha hangi yıldayız onu bile bilmiyoruz. Belki 5 dakika sonrasında belki 100 yıl öncesindeyiz.
Sirius: 1995'teyiz
Herkes şok içinde Sirius'a baktılar. Sirius da elindeki gelecek postasını gösterdi.
Remus:Bittik.Öncelikle buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim bu benim ilk kurgum o yüzden çok heyecanlıyım. Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorum yazın fikirleriniz benim için çok önemli ve değerli. Tutar mı bilmiyorum. Ama umarım birkaç kişi bile olsa okunur size gerçekten çok teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum. İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular Gelecekte (Polaris Black)
FanfictionÇapulcular Lily'nin zaman döndürücüsü ile geleceğe gitseler ama altın üçlüye biri daha katılmış olsa karşınızda Polaris Black Bakalım Çapulcular gelecekte ne yapacaklar Arkadaşlar bu benim ilk hikayem o yüzden hatalarım olursa lütfen mazur görün kl...