Olivia Malfoy

732 45 3
                                    

Black Malikanesi
Remus Black malikanesinın tam önüne gelmişti. Kapıyı tıklattı.

X : Sen de kimsin?

Remus: Remus Lupin

X: Kanıtla.

Remus: 2 yıl önce Hogwarts'ta KSKS öğretmeniydim ve Polaris Black'in vaftiz babasıyım.

Kapıyı beklemediği biri açtı.

Remus: Tonks senin ne işin var burada?

Tonks: Andromedanın kızının Black malikanesinde ne işi var dimi?

Remus: Hatırlatırım çoktan bu aileden atıldınız ve kanı bozuk damgası yedin.

Tonks: Aman sende ne çok konuştun ya. Keşke kapıyı  Kreacher açsaydı. O zaman görürdün sen kanıbozuğu?

Remus: Herneyse Sirius nerede?

Tonks: Üst katta odaları geziyor.

Remus: Peki ben onun yanına çıkayım öyleyse sende şey

Tonks: Bende şimdi çıkıyordum zaten sonra görüşürüz.

Remus: Görüşürüz dedi.

Ve Tonks'u uğurladı. Merdivenlere yöneldi. Ne yapacağı bilemedi. Gerçekleri arkadaşına söylemeli miydi ama James'e söz vermişti. Hem söylese onunda delirdiğini düşünürdü. Ama yinede arkadaşından bunu gizlemek hiç hoşuna gitmiyordu. Üst katta çıktığında bir kapının Aralık olduğunu gördü. Burası Polaris'in odasıydı. İçeri girdiğinde Sirius'un odayı incelediğini gördü. Elinde bir tane Polaris, Harry Ron ve Hermione'nin olduğu fotoğraf çerçevesi vardı. Fotoğraf hareketliydi. Polaris arkadaşlarının kucağına atlıyordu. Resme o kadar odaklanmıştı ki Remus'un geldiğini farketmemişti.

Remus: Sirius.

Sirius elindeki çerçeveyi gizlemeye çalışarak.

Sirius: Remus sen ne zaman geldin? Kapıyı kim açtı?

Remus: Tonks açtı. Sen nereye daldın öyle? Geldiğimi bile farketmedin.

Sirius:  Hiç odaları geziyordum.

Remus: Sen öyle durduk yere bu malikaneyi gezmesin heryeri ezbere biliyorsun zaten bu oda hariç. Ne düşünüyordun?

Sirius sıkıntılı bir şekilde iç çekti.

Sirius: Bu hayattaki en büyük hatam Peter'a güvenmekti.

Remus: Senin suçun yoktu. Kim olsa arkadaşına güvenirdi.

Sirius: Keşke bununla kalsaydım. Öfkeme yenik düştüm ve hayatımın en büyük ikinci hatasını yaptı. Eğer o gün onun peşinden gitmeseydim. Şuan Harry ve Polaris'in daha iyi bir hayatı olurdu. Belki...

Remus: Sirius hiçbiri senin suçun değil.

Sirius: Sen ne kadar reddetsende böyle Remus eğer o gün Peter'ın peşinden gitmek yerine Harry'nin yanında kalsaydım. Belki de Şuan Marlene yaşıyor olurdu.

Remus: Kendini suçlamayı kes artık Sirius.

Sirius: Bu odaya gelme sebebim öz kızımı hiç tanımıyor olmam. Çok şey yaşamış Remus hiçbirinde yanında değildim. İlk yürümesini ilk sözcüğünü ilk büyüsünü hepsini. Bunların hepsini kaçırdım. Hepsinden daha kötüsü onu koruyamadım.  İğrenç bir babayım.

Remus: Sirius o senin hakkında asla böyle birşey düşünmedi.

Sirius: Bu odaya bak birsürü fotoğraf var. Sen,Tonks ,Andromeda,Harry,Ron Hermonie  hepsiyle fotoğrafı var. Hatta annesiyle bile(Yatağın ucundaki komedinin üstündeki fotoğrafı aldı. Fotoğrafta Polaris daha bebekti. Marlene ise onu kucağına almış etrafında dönüyordu. )Ama benimle hiçbir zaman olmadı.

Çapulcular Gelecekte (Polaris Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin