Çapulcularla Tanışma

1K 55 8
                                    

Uzaktan yanlarına siyah saçlı güzel bir kız koşarak geldi. Kız onlara sırıtarak yaklaştı ve reverans yaptı.

Kız"Sizi daha önce görmemiştim. Memnun oldum efendim ben de..."
Bir anda sözü yarıda kesildi ve Sirius 'un arkasına gizlendi.

"GEL BURAYA!" Sesin geldiği yöne baktıklarında onlara doğru koşan üç kişi gördüler. Önde gözlüklü James'in kopyası gibi duran üstü ıslanmış bir çocuk arkasından kabarık saçlı bir kız ve kızıl saçlı muhtemelen bir Weasley olan çocuk geldi. Gözlüklü olan sinirle "Black gel buraya öldüreceğim seni. Bu kaçıncı? yeter artık" dedi.

Sirius anlamayan gözlerle kıza döndü. "Black mi?"

Polaris Sirius'un arkasında kalmaya devam ederek "Bence çok yakıştı Potter. Sende şakadan hiç anlamıyorsun." Dedi.
Bu sefer şaşırma sırası Jamesindi. "Potter mı?"
Kabarık saçlı kız nefes nefese konuşmaya başladı. "Sakinleşin artık."dedi.

Kızıl saçlı çocuk yorgun bir şekilde "Hermione haklı yeter artık yoruldum. Madem bu kadar hızlı koşuyordunuz maratona katılın burada ne işiniz var?"

Hermonie "Ron ne alaka?"Dedi.
Ron "Ben ortam yumuşasın diye şey ettiydim."dedi.

Hermione "Sen bir şey yapma Ron. Ama haklı yeter artık çok büyütünüz."
Polaris Sirius'un arkasından çıktı ve Hermione'i göstererek "Bak aklın yolu bir tabi sende bulunmadığı için sen bilmezsin."
Harry "Şimdi bittin sen."
Polaris çapulculara dönerek "Tanıştığıma çok memnun oldum efendim. Eğer hayata kalırsam uzun uzun tanışırız ama şimdilik görüşürüz au revoir."dedi ve kaçmaya başladı
Harry "Dur kaçma."dedi
Hermione "Hadi Ron koş."
Ron "Of, yine mi?"
Sonra da yanlarından uzaklaştılar.
Lily "James o çocuk sana çok benziyordu. Bir de Potter mı dedi o?"
Marlene "O kıza da Black demedi mi?"
Sirius ve James "Duyduk." Dediler
Remus "Bu iş çok karışmaya başladı. Dumbledore'a gidelim tabi hala müdürse." Dedi
Lily "Haklı hadi gidelim." Dedikten sonra Hogwarts'a yürümeye başladılar.
Dumbledore'un odasında
Remus "Şifreyi bilen birisi var mı?" Kimseden ses gelmeyince "Harika" dedi.
Kimse bilmiyordu. Bu yüzden Lily tahmin yürütmeye başladı.
Lily "Ne koyabilir Gryffindor, Dumbledore, Hogwarts."

Sirius "limon şerbeti" dedi.
Lily "Saçmalama" kapı açıldı."Nasıl ya?"
Remus "Hadi içeri girelim."
Merdivenlerden ilk James çıktı. Oda da McGanoggal da vardı.
Dumbledore "Harry görüşmeyeli bayağı oldu" dedi.
Diğerleri de yukarı çıkınca McGanoggal gözlerini ovuşturdu. Sanki uzun zamandır görmemiş gibiydi.
Dumbledore "Çocuklar siz nasıl geldiniz?"Dedi.
Marlene "Profesör bir karışıklık oldu ve Lily'nin zaman döndürücüsü kırılınca biz de buraya ışınlandık." Dedi
McGanoggal sırayla hepsine sarıldı. Özellikle Lily James ve Marleneyi sanki onları bırakmak istemiyordu.
James "Profesör bana ilk geldiğimde neden Harry dediniz? Harry kim?"
Dumbledore "Bunu kendiniz öğrenmeniz daha iyi. Zaman döndürücüleri çok hassastır. o yüzden tamir edilmesi uzun zaman alacak o zamana kadar okula kaldığınız yerden 5. Sınıftan devam edebilirsiniz. Ama adlarınızı değiştirin. Ve size bir öğrenci eşlik edecek Hermonie'i çağırın" dedi. Birkaç dakika sonra odaya kabarık saçlı bir kız girdi. Bu az önce gördükleri kızdı.
Hermione "Beni çağırmışsınız profesör."
Dumbledore "Evet, Hermione bu arkadaşlar okulumuza yeni transfer oldular. Bina seçimleri yapıldı. Hepsi Gryffindor'a seçildi. Onlara okulu tanıtır mısın?"Dedi
Hermione "Elbette profesör."
Dumbledore "Çok güzel o zaman sonra görüşürüz çocuklar" dedi.
Çapulcular daha fazla soru soracaklardı ama Dumbledore buna izin vermeden onları dışarı yönlendirdi.
Minerva "Onlara gerçeği söylemeli miydik?"
Dumbledore "Kendileri öğrenmeleri daha iyi." Dedi
Minerva "Umarım çocuklar için iyi olur. Bilemiyorum Albus ama onları gerçekten çok özlemişim
Dumbledore "Umarım Minerva ama onları ben de özlemişim."
Çapulcular
Lily  "Çok gariplerdi" dedi çapulculara doğru.
Hermione "Onlar genelde öyledir. Ben kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Hermione Granger sizin adlarınız nedir?"
James tam adını söyleyeceken Lilyden yediği dirsekle sustu.
Lily: Ben Linda Evena
Marlene: Ben Maria Brown
Remus: Ben Ryan Lupen
Sirius : Ben Conopus White
James: Bende Jack William Seni az önce görmüştük. Yanında 3 kişi daha vardı. Birisi Potterdı kim o?
Hermione: O Harry Potter tüm büyücüluk dünyasının tanıdığı sağ kalan çocuk.
Lily: Nasıl yani?
Hermione: Siz bilmiyor musunuz?
Remus: Şey biz çok uzaktan geldik dış dünyayla haberleşmemiz kopuktu. O yüzden çoğu şeyi bilmiyoruz.
Hermione: Anladım. Harry 1 yaşındayken Potter malikanesine Kim olduğunu bilirsin sen saldırdı. Harry'nin anne ve babasını ölüm lanetiyle öldürdü. Aynı laneti Harry'e uygulayacaken lanet geri tepti ve Kim olduğunu bilirsin seni vurdu. Sonra Ka güçsüz kaldı taki geçen seneye kadar artık kim olduğunu bilirsin sen geri döndü.
Lily: Vay canına 1 yaşındayken bunları yapması çok güçlü olmalı.
Hermione: Öyle hemde çok güçlü ve neyse boşverin (Hermonie kızarmaya başladı).
Lily : Anladım. ( Lily sırıttı.)
Hermione:Öyle birşeyler yok o benim arkadaşım sadece neyse
James: Peki Harry nin anne babası kim?Hermione : Siz bilmiyor musunuz? Tabi ki
Draco: Hey bulanık yeni arkadaşlar mı buldun kendine?

Evet çok iyi olmayabilir içime pek sinmedi ama umarım beğenirsiniz. Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim. İyi okumalar.

Çapulcular Gelecekte (Polaris Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin