Şarkı seçimim bence mükemmel oldu.
10K OLDUK. Ben bu kurguyu yazdım ve 10.000 kişi gördü. Bir daha bağıracağım. 10K OLDUK. Evet, evdekiler bu manyak niye çığlık atıyor diyebilirler. Ama ben bu kurgunun bırak 10 bin okunmayı 10 okunmayı göreceğini bile sanmıyordum. Allahım çok mutluyum. Ben normalde bölüm aralarına giren şeyleri pek sevmem ama dayanamadım ne yapayım? Ayrıca bu bir açıklama bölümü. Bunları normalde kitap içinde verecektim ama kurgu bunların üzerine ilerliyor ve daha karakterler bile bunun farkında değil. Yani tek biri farkındaydı o da öldü zaten. Kafanız çok karışacağı için size bazı şeyler açıklamam lazım. Karakterlerden önce öğrenin. Ayrıca bunların dışında açıklamamız istediğiniz şeyleri buraya yorum olarak yazın eğer spoiler içermezse her sorunuzu cevaplamaya çalışacağım.
1. Şimdi normalde gerçek kurguda eğer Sirius'un kızı olsaydı ve Harry bir süreliğine bile olsa onunla yaşasaydı Harry çoktan ölmüştü. Bunu biliyoruz. Bunu önlemek amacıyla Lily ve Marlene kan kardeşi oldular yani sanki kardeşlermiş gibi kan genetiğine sahipler. Dolayısıyla Harry ile Polaris biyolojik olarak da kuzenler. Onu kimse Dursleylere geri göndermeyecek. Dursleylere karşı nefretim ektedir. (Sevmiyorum ne yapayım yani zorla mı sevdirecekler?) Şimdi diyebilirsiniz Marlene neden Harry'i almadı? Çünkü Marlene zaten Blackler tarafından her yerde aranıyordu. Harry de yanında olsaydı. Polaris ile birlikte Blacklerin eline düşecekti. Bu da Harry'nin çoktan ölmesine neden olurdu. Böyle bir büyü ana kitapta yok.
2. Polaris'in Gücü
Polaris'in belli bir gücü yok. Şöyle ki Polaris'in kehanetini biz gördük. Kehanette kaybettikçe güçlenecek güçlendikçe kaybedecek diye bir kısım var. Bu mecaz değil. Polaris'in her çektiği acı için ona güç ekleniyor. Bildiğin güncelleme geliyor kıza. Polaris'in yaşına göre olgun ve zeki olmasının sebebi bu aslında. Açıklamak gerekirse şöyle Polaris'in güçlü bir cadı olduğunun farkındayız. Buna ek olarak
Babası daha o doğmadan ondan ayrıldığı ve onca yaşını babasız geçirdiği için sezgileri ve gücü çok kuvvetli. Her büyüyü kolaylıkla yapabiliyir. Zaten bu sayede bebekken annesini yangından korudu ya da Remus'un başına bir şey geleceğini hissetti. Anneannesi ve dedesi yangında hayatlarını kaybettiler. Bundan dolayı istemeden zihin okuyabiliyor ve zihnibend kolayca yapabiliyor. Bu zaten Marlene'nin öldüğü bölümdr vardı. Annesi kendi gözünün önünde öldürüldüğü için zihni kontrol etme ve üstün zeka verildi. Yoksa daha beş altı yaşlarında bir kızı böyle bir şey yapamaz. Bu onun gücü. Yani anlayacağınız kaybettiği herkes için kendisi güçleniyor. Burda da psikopatlığımızdan ödün vermedik. Gelelim güçlendikçe kaybedecek kısmına biryerden sonra o kadar güçlenecek ki kontrolü kaybetmeye başlayacak. Üstün zekalı birisini benim gibi bir salak nasıl yazacak bilmiyorum ama göreceğiz.3. Gerçek evrende Mckinnonlar melez değiller. Ama yeni karakter oluşturmak istemediğim için Mckinnonları melez yaptım. Gerçekte köklü bir büyücü ailesidir. Alın bu bilgiyle ne yaparsanız yapın.
Size ayrı olarak Bir sorum var. Vega ile artık tanıştınız. Peki sizce Vega normal zaman diliminde nerede?
A.) Bir safkan ile zorla evlendi. Fransa'da yaşıyor. Arada bir gizlice Polaris'e mektup gönderiyor.
B.) Bilmiyorum.
C.) Andromeda gibi sevdiği adam ile İtalya'da yaşıyor. Polaris yazın onlarda kalıyor. Hatta şuan hamile ve bir kız çocuğu olacak.
D.) Başka bir şey var bence şöyle...
Tahminlerinizi bekliyorumTeşekkürler
Arkadaşlar benim yazım dilim çok kötü. Bunun farkındayım hatta eğer edebiyat öğretmenim bunları görseydi beni okuldan atardı ama yazmasaydım gelişme imkanım olmazdı. Kurgunun bu kadar gelişceğini bilseydim yazdığım ilk kurgu zaten bu olmazdı. ama iyi ki yazmışım çünkü bu kurgu düşündüğümden daha fazla beni etkiledi. Polaris aslında benim olmak istediğim kişi vee hayatımdan çok sevdiğim bir arkadaşım çıkmıştı ve kendimi çok yalnız hissediyordum. Birden bu kurguyu yazmaya başladım. Eğer bana kalsaydı ikinci bölümde kitabı kaldırırdım ama hayatıma o sıralarda daha çok giren bir arkadaşım sayesinde kurgu devam etti. İyiki de devam etmesi gerektiğini söylemiş ve bu kurgu 10 bin okunma almış.
kaderiniz02 seni çok seviyorum kaderim ve teşekkür ederim.
Polaris sayesinde yalnızlıktan kurtuldum. Ben de onun gelmişinin ve geçmişinin içine s.. sevgi ve şefkat ve huzur ve mutluluk... aman herneyse işte bir şeyler oldu. Bu kurguyu okuyan ve destekleyen herkese teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum. İyiki varsınız.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular Gelecekte (Polaris Black)
FanfictionÇapulcular Lily'nin zaman döndürücüsü ile geleceğe gitseler ama altın üçlüye biri daha katılmış olsa karşınızda Polaris Black Bakalım Çapulcular gelecekte ne yapacaklar Arkadaşlar bu benim ilk hikayem o yüzden hatalarım olursa lütfen mazur görün kl...