Çalışma

69 9 12
                                    

Şarkıyı umarım seversiniz iyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkıyı umarım seversiniz iyi okumalar.❤️

"Annem ile babam sonunda gittiler." Dedi Vega odaya girerken. Bu sefer Polaris'i uyandırma seansına o da katılmıştı. Orion ile Walburga son yaşananlar yüzünden fransaya tatile gitme kararı almışlardı. Walburga daha zengin damat adaylarına bakarken Orion şirketi genişletmeye çalışıyordu. Bunun için yeni bağlantılar arıyordu.

"Abi annemle babam evde yok zaten Saat sabahın beşi bıraksak uyusa biraz daha." Regulus ise olmaz anlamında kafasına iki yana salladı. "Asıl şimdi çalışması gerekiyor Vega. Evdekiler yokken daha rahat oluruz." Vega yavaşça Polaris'e yaklaştı. Yatakta uyurken o kadar tatlı duruyordu ki. Onun yaşadıkları için üzülmeden edemiyordu. "Polaris hadi kalk."

Polaris yastıkla kafasını çevirirken boğuk bir sesle konuşmaya başladı "Beş dakika daha" ta ki Regulus onu baştan aşağı sulayıncaya kadar "yine mi?"dedi mızmızlanarak.

"Aşağı bahçeye in hemen."

"Sen bana emir veremezsin."

"Hemen aşağı iniyorsunuz küçük hanım."
Diyerek yok oldu.

"Hayalet sonuçta bir şey yapamaz. Ben geri uyuyorum." Yatağa doğru yönelirken Sürahinin havalandığını gördü ve duvarda bir yazı belirdi. 'Seni duyabiliyorum hemen aşağı in Polaris.'

"Bunu nasıl duydu. Vega canım halacım benim canlı tek sevdiğim Black sen bir şeyler yapsan." Duvardaki yazılar bir daha değişti. 'Sakın Vega'dan umutlanma o bana yardım etmek için burada. Bir daha söylemeyeceğim aşağı in'

"İyi be iniyorum aşağı."

"Dışarı çıkmasak olmaz mı?"Dedi üstündekileri göstererek.

"Bu kıyafetlerle dışarıda çalışmayı bırak kibritçi kız misali soğukta donarım herhalde. Siz de hatrım için bir tane mum yakarsınız."

Vega onun bu haline gülümsedi ve çekmecenin içinden siyah bir pantolon ile beyaz bir kazak çıkardı. Polaris onların ne ara oraya konulduğuna anlam veremedi. Blackler onu görmeye bile katlanamazken onun için asla alışveriş yapılmazdı. Giysileri eski aile üyelerinden kalma küflenmeye yüz tutmuş eski moda elbiselerden oluşuyordu. Lakin bu giysiler Polaris'e göreydi ve yeniydi. Anlaşılan o ki Vega onun için alışveriş yapmıştı. Üstündeki eski ve ona asla olmayan kıyafetleri çıkartıp yeni giysilerini giydi. Tam kapıdan çıkarken Vega onu durdurdu ve elindeki kutuyu gösterdi. Polaris merakla kutuyu açtı. Kutuda siyah yepyeni bir çift spor ayakkabı vardı. Polaris heyecanla yatağa oturup ayakkabıları giymeye başladı. Bunca zaman sonra ayakları ilk defa üşümüyordu. Ayağa kalktı ve bir kaç defa zıpladı.

"Çok güzel oldun." Dedi Vega gülümseyerek. "Saçını örmemi ister misin?"

"Hayır iyi böyle." Polaris saçına dokunulmasından hoşlanmazdı. Eskiden onları süslemeyi çok severdi ama artık ne onları süslemek için çok sevdiği tarakları, tokaları vardı ne de saçını süsleyecek annesi.

Çapulcular Gelecekte (Polaris Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin