Kahvaltı

547 33 25
                                    

Şarkıya takılmayın yine aynı şekilde sevdiğim için koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkıya takılmayın yine aynı şekilde sevdiğim için koydum. İyi dinlemeler.

Noel sabahı Black malikanesinde

Hermonie yavaşça odaya girdi. İçi içine Polaris hala yatakta horlayarak uyuyordu. Hermione ise bu kadar ses ondan nasıl çıkar diye düşünmeye başladı. Hermione Polaris'e yaklaştı. Ve uyanması için sarsmaya başladı.

Hermione: Polaris kalk hadi. Harry ile konuştuk.

Odaya bir anda Harry girdi. Ve heyecanla bağırmaya başladı.

Harry: Polaris Kalk Hermione ile konuştuk. A Hermione sen de mi buradaydın?

Polaris alelacele kalkayım derken yorganıyla yataktan aşağı düştü.
Harry ile Hermione endişeyle yatağa baktılar. Sonra Polaris elini kaldırdı.

Polaris: Yaşıyorum. Ölmedim devam.

Harry ile Hermione birbirlerine bakarken Polaris yatağına kollarını koyarak

Polaris: E siz ne diyecektiniz?

İkisi aynı anda: Hiç

Hermione: O zaman sen ilk Harry ile konuş.

Harry: O zaman sen ilk Hermione ile konuş.

Polaris: Bence siz birbirinizle konuşun.

Harry, Hermione: Olmaz.

Polaris: İyi tamam kliniğimiz birazdan açılacaktır çünkü doktorumuzun ayağa kalkıp yemek yemesi lazım bir iki saat açılamayız. Hadi başka kapıya.

Hermione gidip Polaris'in kalkmasına yardım etti.

Polaris: Sağol Hermione sen de olmasan. Harry sen dışarı çık ben daha hediyelerimi açmadım. Hem insan bir kaldırır ya ayıp o yüzden ilk sıra Hermione'nin o yüzden dışarı hadi.

Dedi ve ayağa kalkıp yorganı yatağa attı. Yatağa oturup bağdaş kurdu.
Harry'nin içi içine sığmıyordu. Hermione onunla konuştuğunu Polaris'e anlatacaktı. Bu fırsatı onlara tanımak için odadan çıktı.
Polaris Harry'nin odadan çıktığına emin olduktan sonra hediyelerini teker teker açmaya başladı. Bu sırada Hermione yere çömelmiş ona gelen hediyeleri yerleştiriyor. Bu sıradada Polaris ile konuşuyordu.

Hermione: Sen niye bu kadar geç kalkıyorsun.

Polaris: Tatildeyiz. Ben bütün yıl bu anı bekledim zaten okulda da rahat bırakmıyorsun. Bırak bunun acısını çıkarmak istiyorum.

Polaris bunu söylerken Harry'den gelen quidich hakkında bilgiler olan kitabın paketini açtı. Remus'tan en sevdiği serinin son kitabını Rondan çikolatalı kurbağa Hermione den tüy kalem Tonks dan çok şık bir elbise Bayan Weasleyden bir kazak ikizlerden şaka malzemeleri en son ise babasının hediyesini açtı. Sirius ona bir albüm ve fotoğraf makinesi hediye ermişti. Üstünde bir adet not vardı. "En güzel anılarınla doldur." Gülümseyerek notu zarfın içine geri koydu. Sonra Hermione'e döndü.

Çapulcular Gelecekte (Polaris Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin