2-Kανυşмα zαмαηı

101 6 0
                                    

Vadinin bitimine kadar götürmüştü babası.
Yolda hiç konuşma gerçekleşmemişti. Nihayet durduklarında Boruto çekingen tavırla biraz uzaklaştı. Babası ise omzundan tutup kendine çekti. Boruto geri çekilme konusunda ne kadar ısrar ettiyse de başarısız olmuştu. "Seninle uzun zamandır bu şekilde konuşmuyorum değil mi?". Gözlerini kenetlemeye çalışan Naruto'nun çabasını cevapsız bırakıyordu. Başını yere eğmiş, bu konuşmanın son bulmasını bekliyordu. Tekrar lafa girip "Bana her şeyi anlat, senin için buradayım." dedi ve oğlunun başını yukarı doğrulttu.

~~~
~~~

Yalnız kalan Hinata oğlunun ondan özür dileyişini tekrar tekrar düşünüp, iç çekiyordu. Ona daha yumuşak davranabileceğini tembihleyip duruyordu kendine. Aşırıya kaçmıştı davranışı. Biraz da pişmandı.
Olumsuz ve öfkeli halini yavaş yavaş kaybediyordu. Yorgunluk onu tümü ile ele geçirmeden evin yolunu tutmaya koyuldu. Naruto'nun onu konuşturabilmesini ummaktan başka bir çaresi yoktu.

~~~~~~~~~~

"Hey, Mitsuki!"
Elinde, uğraşıp durduğu düğümü bir kenara koyup, arkadaşına kulak kabarttı.
Merakla Sarada'nın diyeceklerini bekliyordu.

"Aynı şeyi düşünüyoruz değil mi?"
Pek anlam verememekle birlikte başını sallamakla yetindi Mitsuki.
Borutoyu düşünüyordu.

"Takıma dönmesini çok istiyorum."
Tüm dikkatini Saradaya verdi.
"Yeniden biz olalım istiyorum ama, bir önemi kalmadı gibi hissediyorum."
Gideli çok uzun zaman geçmemişti fakat özlem duyuyordu ikiside.
Bir keresinde ormanın içinde denk gelmişlerdi. Ona seslenmişti ama duymazdan gelip saklanan arkadaşı için daha fazlasını yapamazlardı. Mitsuki yapardı da.. Vazgeçmeyi tercih edip kendi yoluna gitmişti. Yaşıyor olduğunu bilmek Mitsukiye yetmişti. Boruto yüzünden artık takım da yoktu ortada. Konohamaru sensei'in mali işlerle meşguliyeti artınca artık takımları görev almıyordu. Sokaktan kedi, köpek toplama işi geninlere aitti oysa ki.

"Mitsuki ben bu durumdan çok sıkıldım. Kendimi geliştirmek, görev alabilmek istiyorum." Başı düşmüştü Mitsuki'nin. Düşünmesi gerekiyordu.

"Hiçbiri olmuyor. Çok nadir diğer takımlara katılabiliyoruz. Ben.. Düşündüm ki-"
Mitsuki başını aniden kaldırıp Sarada'nın muhtemel sorusuna cevap verdi. "Kabul"

Sarada kısa bir şaşkınlıkla cümlesini devam etmeye koyuldu. "Yeni birisi bulursak takımı tekrar kurabiliriz diye düşünüyorum."
Nefes alıp çevresine bakındı. Bir an için Boruto dibinde bitseydi ve bu kararından onu vazgeçirseydi diye hayal etti. "Ben soramadan cevap verdiğine göre birlikte yeni üye arayabiliriz Mitsuki."
Hüzününü gizleyen gülümsemesi Mitsukiyi harekete geçirdi. Beraber Hokage'nin ofisine doğru yola koyuldular.

~
~
~



Boruto ileriye doğru elini uzattı. Avuç içini görünür şekilde ortada tuttu. Her şeyin sebebi buydu. Babası'nın anlamış olmasını ummuştu. Konuşmak utanç vericiydi onun için. Yaptığı şeyler ergenlik krizinin eseri gibi gözüküyordu. Aksini nasıl ispat edebilirdi? Hiç bilmiyordu.

"Boruto, elbette karmanın bir alakası olduğunu biliyorum."

Başını kaldırıp bulutlara baktı Boruto. Ardından aşağısını süzdü. Manzara nefes kesiciydi.

"Daha açıklayıcı olmanı bekliyorum senden. Buraya oğlumla konuşmaya geldim, onu azarlamaya değil."

"Lütfen, rahat ol."

Derin bir nefes alıp babasına baktı. Ve hissettiği korkuları, elinden bir şey gelmeyişi ve bu yüzden girdiği bunalımları anlattı.
Elini açıp karmasını tekrar gösterdi.
Hayatı alt üst eden buydu.

Naruto oğlunun diyeceklerini az çok tahmin edebiliyordu. Istediği, içini dökebilmesiydi. Ve işe yaramıştı.
Konuşma bittiğinde oğlunu kendine çekip, kocaman sarılmıştı. Ailesi'nin hayati riskine karşı endişelenmesi onu da içten içe kahrediyordu. Gözünde o çok küçüktü daha.

Toplumdan izole yaşamasını istemiyordu.
Hele ki ailesi, arkadaşları hayatta ve yanı başında iken.

"Boruto, söyle bakalım. Bizi özledin mi?"
Yaşlı gözlerini ovuşturarak başını salladı.

~

Eve dönmüştü. Kardeşine sıkı sıkı sarıldıktan sonra annesinden tekrar özür diledi. Aradaki buz dağının erimeye başladığını düşünüyordu. Yarın ofise gidip karma hakkında yapabilecekler konuşulacaktı. Eve gelmenin mutluluğu ile içindeki küçük kıpırtıları durduramayınca kendini dışarı attı. Sasukelerin evine gidecekti. Ya da Mitsuki'ye. Buna yolda karar verirdi.

BORUTO "İç Savaş"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin