A két fiú, azaz a göndör és a zöldszemű palacsintát gyártott a konyhában. Közben zenét hallgatva, és néha énekelve a kedvenc részeiknél. Közben Ati is megfürdött, és Bálint is bejött a cigiszünetről. Közben Barni és Gio kint beszélgettek egymással, mert most ők mentek ki cigizni. Barni megint belekezdett.
-szerinted Peti mérges lenne most rám, ha lefeküdtünk volna?
-nem tudom. Ha bele megy akkor vállalni kell a következményét is.
És beleszívott egyet a cigiébe, amit a nagyobb is követett.
-egyébként nem hiszem.A nagyobb csak erre hümmögött egyet, majd elnyomta a füstrudat.
-és szerinted most ők miről beszélhetnek bent?
-rólunk.
-akkor nem csak én gondolom így.
Mosolygott az olasz a nagyobbra.-és te akkor ma Zsomával leszel, nem?
-persze. Te meg gondolom Petivel.
-igen. Nem volt nehéz kitalálni.
-egyébként ti nagyon összeilletek Petivel.
-miért?
-nem tudom. Csak olyan kis cukik vagytok ketten. Az isten is egymásnak teremtett titeket.
-megesik.
-bemegyünk? Kurva hideg van.
-aha, szerintem is mennyünk be.
A két fiú bement, és leültek a nappaliba Atihoz és Bálinthoz. Abban a pillanatban bejött Peti és Zsoma.
-kész van a palacsinta.
-szuper. Eszünk?
-aha.
És a hat fiú elment enni. Közben mindenről is beszéltek, a Zsiráfoktól elkezdve a zoknikig.
-szerintetek ki találta ki a szivárványt?
-nagyon jókat tudsz kérdezni Gio.
Válaszolt neki Barna.-aki meg fejte az első tehenet az mit próbált csinálni?
-nemár Peti. Már te is kezded?
-persze.
-amúgy akarunk ma zenélni?
-nem hiszem Bálint. De ha akarsz akkor zenélhetsz.
-kösz.
A fiúk kint ültek a kanapén, és közben telefonoztak. Illetve Zsoma írt. Mindig szokott írni, minthogy valakivel beszéljen. Ezt úgy lehet érteni, hogy Zsoma az helyett, hogy beszélne valakinek a problémáiról, inkább papírba folytja. Gio csak épp, hogy rá pillantott, majd meglátott egy szivecskében lévő G betűt. Egyből elmosolyodott, majd megfogta a kisebb combját, aki csak mosolygott, majd ránézett a nagyobbra.
-mennyi az idő?
-18:35.
-akkor nemsokára megyünk haza. Vagyis legalábbis én.
-miért?
-meg kell etetnem pelyhet.
-ki az a pehely?
-kiscicám.
-jaaa, oké. Lassan mi is megyünk Barnival.
-akkor mennyünk most.
-unatkozol Ati?
-nem, csak fáradt vagyok.