Giorgio reggel egy "ismeretlen" helyen kelt. Pontosabban Ati lakásában, csak a tegnapiak után még egy kicsit kábúlt volt. Csak arra emlékezett, hogy egy lánnyal volt, utána meg Anna rángatta őt haza. Elég honályos volt neki minden, de egy pár perc múlva összeállt a kép. Lesmárolt egy lányt, és táncolt vele. Elkezdett valami nagyon fájdalmasat érezni. Zsoma. Látta, ahogy sírva kirohant, de nem ment utána. Könny áradt a szeméből. Kikelt az ágyból, és kiment a konyhába. Ati már kint várta, és csak néztek egymásra.
-tényleg egy lánnyal táncoltam, vagy csak képzelődöm?
-tényleg egy lánnyal táncoltál.
-úristen...haza kell mennem Zsomához!
-nincs itthon.
-tessék? Hol van?
-Petiéknél van.
-ahhj...és valahogy tudnék vele beszélni?
-írok a Barninak, hogy mizu van. Addig pihenj légyszives.
-de nem tudok várniii...Zsombival szeretnék lenni.
És könnyek kezdtek el áradni a szeméből ismét.-nyugodj meg, megpróbálok minél hamarabb beszélni a Barnival vagy a Petivel. Ekkor Anna is belépett a konyhába a másik kiét fiúhoz, és megölelte Gio-t.
-tudom, hogy részeg voltál, de akkor is. Zsoma eléggé mérges rád.
Mondta a lány az olasz szemébe.-elhiszem. De kérlek had beszéljek vele...
-jó, nyugi. Gyere be a nappaliba és dőlj le még egy kicsit. Ha akarsz nézhetsz filmet vagy amit akarsz.
Az olasz csak könnyes szemmel, némán bólogatott és úgy ahogy a lány mondta, visszament a nappaliba és visszadőlt a helyére.
Csak bálmulta a plafont, és gondolkozott.Petiéknél
Reggel Peti kelt fel először Barni mellkasán. A nagyobb a mellkasa alatt nem érzett semmilyen
anyagot, ami szt jelentette, hogy nem volt a nagyobbon póló. Legurult a nagyobbról, és tényleg nem volt rajta póló. Pedig le sem feküdtek. Kómásan kikelt az ágyból, és kiment megnézni Zsomát. A fiú épp ébredezőben volt, ezért a zöldszemű odaült mellé. Lassan a göndör kinyitotta a szemeit, majd lassan könnyek folytak belőle.-nyugi Zsoma, nincsen semmi baj...
Suttogta a kisebbenk, miközben a haját simogatta. A göndör csak egyre jobban sírt, Peti meg egyre szorosabban ölelgette.
Lassan Barni is kijött a szobából, és úgy ahogy Peti, meült Zsoma mellé a földre, és vígasztalni kezdte a kisebbet.-Tudod, hogy csak az alkohol miatt csinálta? Semmi kifogása se kenne arra, hogy megcsaljon. Szeret téges, Zsoma.
-én is szeretem őt, de...
-de?
Kérdezett neki vissz a zöldszemű.-de mi lessz, ha mégegyszer előfordul?
Sírta tovább a másik két fiatalnak.-nem fog. Majd jobban odafigyelünk rá, okés?
-jó.
Valami zene szerű dolgot hallottak, majd megszolalt a Peti mellett üldögélő fiú.
-szerintem hívnak.
-oké, egy perc és jövök.
-jó.
Peti bement a szobájukba a telefonjáért, és ahogy leolvasta egy ismeretlen szám állt rajta.
Lassan megfogta a telefont, és felvette.-hello?
-Szia Peti. Ati vagyok.
-hello. Milyen számról hívtál?
-Anna telójáról. Az enyémről lefogyott a pénz. Zsoma hogy van?