Zsombor szemszöge
Miután összeszedtünk nagyjából mindent,
Elindultunk egy plázába. Először Gio hoz mentünk el sétálva, majd onnan kocsival
Folytattuk az utunkat. Egy 20 perc kocsikázás után oda értün egy benti parkolóházhoz.
Gio a B6-os ra állt meg a kocsival.
Kiszálltunk majd láttunk egy fickót...egy Macskás hajpántal a fején. Elég fura volt, csak ült egy padon.Gio val bementünk és először
Ruhát nézni mentünk el.
Én választottam magamnak egy pár ruhát amiket fel is próbáltam. Egy póló volt,
Aminek nem tudtam amegigazítani a hátulját.
Úgy voltam vele, hogy majd Gio segít.
Behívtam és láttam, hogy végigmért a szemével.
Nem szóltam semmit csak megkértem, hogy
Igazítás meg a pólóm hátulról.
Megigazította és elkezdett benyulkálni a pólóm
Alá. Hozzám simult és egyre feljebb haladt.
Én megfogtam a kezét és kiszedtem a pólómból. Megfordultam majd adtam neki egy puszit és megindultunk fizetni. Gio csak egy sapkát vett magának. Aztán elmentünk élelmiszer boltba meg még ide-oda.
Aztán elindultunk kajálni. És végán tésztás-mittudoménmit ettem Gio meg valami olasz tésztás cuccot. És nagy örömünkre...nem. Nem sikerült úgy elmenni, hogy ne történne valami. Gio nagy macska fan, és amikor mentünk ki ott ahol bejöttünk hallottunk egy nyávogást. Egyből keresni kezdtük a szemünkel az állatot és amikor mind a kettőnk tekintete megakadt a macskahajpántos fickón...Elkezdtett nyávogni az idős úr. Nem mondom, hogy nem kaptunk se sokkot, se nevetőgörcsöt egyszerre.
Egymásnak dőlve nevettünk a fickón. Megint közel került az arcunk a másikéval. Meg akartam csókolni csak...megint nem tettem meg. Nem merek lépni.
Amikor elindultunk akkor nem haza mentünk ami nekem is felűnt. Valahova máshova.-hova megyünk?
-forrócsokizni vagy teázni. Mind a kettő van.van egy csomó vegán választék.
-most komolyan elviszel?
Mosolyogtam szélesen rá. Még nem nagyon vitt el engem senki sehova önszántából.-miért, ne vigyelek?
-Duna partra megyünk?
-voltál már abban a kis pékség szerűségben?
-mentem volna még Balázzsal, csak zárva volt.
(Zsoma volt barátja-író)-ahha....most elvileg nyitva van. Utána meg sétálhatnánk egy kicsit a Dunánál. tudod...csak így ketten egy kicsit.
-kicsit? Az elmúlt napokban csak te képedet láttam. Meg persze pehelyt.
-Kapd be!
Nevette el magát.-de nagyon örülök neki. legalább nem kell egyedül lennem
-Ja és én fizetek.
-köszi.
-nincs mit.
Megálltunk egy parkolóban és először beültünk
A pékség cuccba ahol tényleg nagyon sok választék volt, volt
Cukormentes, ugye a classic és abból is nagyon fura ízek. Volt vegán, laktózmentes...sorolhatnám még egy jó ideig de én vegán ízeket kerestem, Gio meg simát. Igazábol ilyenkor furcsán érzem magam. Nem voltak sokan csak rajtunk kívül négyen. Észre sem vettem, hogy az olasz a kezemet szorongatja.
Én összegabajítottam az ujjainkat és úgy vártunk tovább a sorunkra. Ki kértük amit akartunk, én egy Karamellás vegán forrócsokit kértem. Gio meg fehércsokis forrócsokit.
Mondták, hogy üljünk le és egy 5 perc után kihozták a forrócsokikat. Egymás mellett
Ültünk miközben még mindig fogtuk egymás kezét. Amikor kihozták még nem ittunk bele,
Mert ugye forró ezért beszélgettünk.
Minden is szóba jött. Már kb 15 perce bent ültünk mikor véglegesen meg ittunk mindent, és elköszöntünk. Elindultunk volna sétálni, de nagyon hideg volt úgyhogy ezt másnapra hagytuk. Kisétáltunk a kocsihoz és én beültem Gio meg kint maradt cigizni. Ameddig szívta a
Füstrudat addig telóztam. Amikor elszívta bepattant mellém az autóba és elindultunk haza. Már elég korán sötétedik, úgyhogy siettünk mert egyikünk sem szeret a sötétben kocsikázni. Megálltunk az épület előtt ahol lakom. Nem akarok nélküle maradni. De muszály. Kiszálltunk mind a ketten a járgányból majd egymás elé léptünk. Az utca csendes volt. Szorosan ölelgetni kezdtem miközben simogatta az oldalam. Elváltam
Tőle majd adott egy csókot megint.
Egy nagyon lassú csókot. Megfogta a derekan
Mert közelebb akart húzni ami lehetetlen volt mert már össze volt simulva a testünk.
Hideg volt és egymás csókja felmelegített minket. Megfogtam az arcát és elváltam tőle. nem tudtam miért hagytam abba...pedig akartam még, nem tudtam mit mondani csak mosolyogtam.-jó éjt, gyurci.
-neked is, Zsoma.
Majd bepattant a kocsiba és elindult.
Még integettem neki amit észre is vett és ki is intett nekem az ablakon. Nagyon nem akarok egyedül lenni...mondjuk itt van pehely. Tényleg! Itt van pehely! Azonnal megindultam felfelé a kiscicámhoz, szegényt nagyon sokat hagytam egyedül. Remélem nem szedett szét semmit ameddig nem voltam itthon.
Beszálltam a liftbe és megnyomtam a 7-es
Gombot. Megindultam felfelé és előkapartam a kulcsot a zsebemből és elkezdtem kinyitni az ajtót. Hallottam egy nyávogást és egy gömbölyű kis pufi volt a lábam előtt ami nyervogott.-Szia édesemm...na mizujs? Gyere had simizzelek meg!
Oda nyúltam a cicához és simogatni kezdtem.
Édesem dorombolt, levettem a pulcsimat mert a hótol vizes lett. Megindultam a konyha felé és
Adtam pehelynek friss vizet meg kajcsit.
És én...én nem eszek. Ha lehet akkor általában nem szoktam enni. Szerintem nehéz vagyok.
71 kg vagyok...ez nem sok? Egyszer amikor
Részegek voltak a többiek csak Peti és én nem. átjött pár ismerősünk és beleültettek az egyik ölébe. Én nem akartam, dehát több mint 6 részeg...egy 20 perc után le akart lökni magáról.-na mivan xy! Ilyen gyenge vagy?(H.B.)
-nem, csak Zsoma nagyon-nagyon nehéz...
Itt ez volt az a pont, hogy azt éreztem...azt éreztem, hogy egy láthatatlan kést szúrtak volna a szívembe. De nem is az, hogy ilyet mondott hanem az, hogy ki is nevettek. Amin még jobban fájt? Hogy még a faszik is kinevettek...
Kivéve Gio meg Peti. Pedig pont az "idősebbeknek" kéne példát mutatni...Dehát valószínűleg csak brutálisan részegek voltak.
Nekik ez szokásuk már. Pár évvel ezelőtt medencés buli volt és Nyílván részegek voltunk. Bálint ugrott egy fejest és lehorzsolta a fejét. Ami utána vérzett is, és mit csináltak?
Nevettek. De még Bálint is. Szóval nem lepődtem meg rajtuk mert részegek voltak. A többiek meg nem annyira...
Szerintem nem emlékeznek már nagyon rá,hogy kinevettek meg hogy ezt mondták.
De Petinek bőgtem miatta a WC-ben.
Peti a legjobb barátom Gio mellett. Nagyon nagyon szeretem Petit, mindig segít ha kell.
Visszatérve elmentem lefürödni és egyből ledöltem pihenni. Telefonoztam még egy kicsit és gondolkoztam azon az estén, amelyiken megcsókolt. Biztos csak sokat ivott, nem? Azt mondta, hogy tetszem neki. Most akkor részegen hülyéket beszélnek az emberek vagy pont hogy akkor őszinték? Másnap reggel meg nem bírtam magammal. Úgy ahogy ma is alig bírtam...de sikerült nem lesmárolni. Látszott rajta, hogy akarja. Meg folytatta is a csókot. Meg én váltam el tőle. Semmi jelet sem mutatott arra, hogy nem akarja. Meg ma is fogdosott az öltözőben. Biztos, hogy nem csak ilyen "baráti dolgok" voltak. Nagyon szeretek Gio-val lenni, és remélem ő is. Meg ahogy bánik velem, ahogy ölelget, ahogy eggyetért velem, ahogy szeret és foglalkozik velem, ahogy aggódik értem...egyszerűen imádom. Amikor beteg voltam velem volt egész idő alatt. Ölelgetett...ez volt talán a legjobb. Meg persze a fogócska a házban. A kis (mostmár nem annyira) kopasz feje...ahogy gitározik, a hangja...mindene tökéletes. Félig olasz, persze hogy tökéletes. Az olaszok kurva szépek.Ezeken zakatoló egy ideig az agyam.
Majd bejött Pehely a szobámba. A félig lelógott
Takarómon elkezdett felmászni hozzám.-hát te meg mit csinálsz?
Kérdeztem meg a kis pufit, felmászott az ágyra,
Nyávogott egyet majd a fejem mellet a párnán
Együtt nyomott el minket az álom.————————————————————————
Hello! Ahhj nagyon rossz, hogy sokat írok? Olyan gyorsan vége lessz így a történetnek...megpróbálok kevesebbet írni csak annyi ötletem van meg ilyenek, hogy nagyon könnyen megy az írás.
Btw nemsokára megkön az új gitárom,
Szóval lehet hogy azzal fogom elfoglalni magam írás helyett.
Puszi!💛-Laura