"Bay Min çıkmıyor muyuz?" Yoongi oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi. "Seni bekledim çıkalım" O ilerleyince bende onu takip ettim ve evden çıktık.
Evin otopark kısmına geçip arabaya bindik. "Bay Min beraber gideceğiz yanlış anlaşılma olmaz mı?" Omuz silkip arabayı çalıştırdı.
"Kimin ne düşündüğü umrumda değil" Kafa sallayıp önüme döndüm.
*****
Sonunda iş bitti ve eve dönüyoruz. "Bay Min ben bugün Kook'lara gideyim" Burnunu çekti. "Neden rahatsız mısın?" Hızla Kafa salladım. "Hayır Bay Min ondan değil. Size rahatsızlık vermek istemiyorum""Bana rahatsızlık verseydin en başında teklif etmezdim" saçımı düzelttim. "Haklısınız Bay Min" eve gelince açılan otopark kapısından arabayı içeri soktu ve park etti.
"İstersen 1 hafta daha kal. Ondan sonra gidersin" Kafa salladım. "Peki Bay Min" eve girip odamıza çekildik.
*****
"Yarın toplantı falan var mıydı?" Çatalımdaki yemeği ağzıma attım. "Hatırladığım kadarıyla sadece 1 tane" Kafa sallayıp yemeğine döndü."Birşey sormak istiyorum" bardağından bir yudum alıp bana döndü. "Sor bakalım"
"Tabi ki bu beni ilgilendirmez ama kiminle kaldığınızı merak ettim" Gülümsedi. "Kuzenimle kalıyordum" kaşlarımı kaldırdım. "Kız sanırım" kafa salladı. "Nerden anladın?" Omuz silktim. "Odadan belli. Erkek işi değil"
Tekrar kafa salladı. Yerinden kalkıp tabağını kaldırınca bende aynısını yaptım. İkimizde hızla masayı toplayıp salona geçtik.
"Anlaşılan bacakların da iyi değil" koltuğa oturup bacaklarımı uzattım ve bakmaya başladım. "Yani biraz" Kafa salladı. "Aldığım krem duruyorsa sürmeye devam et"
Baş parmağımı kaldırıp yüzüyle aynı hizaya kaldırdım. "Sürüyorum Yoongi" güldü. Parmağımı indirip geriye yaslandım ve ayağımı yere vurdum. "Canım sıkılıyor"
"Ne yapmak istersin?" Kafamı kaldırdım. "İnan bilmiyorum" telefonum çalınca arayana baktım.
Kook arıyor
Açtım. "Efendim" öksürdü. "Yarın gelecek misim?" Görmese de Kafa salladım. "Hayır 1 hafta burdayım sonra gelicem"
"Tamam sen bilirsin. Ee ne yapıyorsun?" Omuz silktim. "Yoongi ile oturuyoruz siz?"
"İnan bizde öyleyiz. Ya diyorum biraz dışarı mı çıksak?" Kaşlarımı kaldırdım. "Benimde canım sıkılıyordu aslında" Yoongi bana bakıyordu. "Yoongi'ye de sorsana"
Telefonu kulağımdan çektim. "Onların da canı sıkılıyormuş dışarı çağırıyorlar" Kafa salladı. "Bana uyar" Telefonu tekrar kulağıma yerleştirdim. "Tamam gelicez. Diğerkinlerin de haberi var mı?"
Jimin arkadan bağırdı. "Kook çorabımı nereye soktun?" Kook bağırmaya başladı. "Ne bileyim ben senin çorabını ya. Götüme soktum Jimin geldi çıkar" Dediği şeye güldüm. "Haber vermedim daha "
Kafa salladım. "İyi tamam ben söylerim hadi bay" Telefonu kapatıp ayağa kalktım. Yoongi'de benimle kalktı ve odamıza çekildik.
Üzerimi değiştirirken bizimkilere de haber verdim.
(Medyada kıyafet)Açık kalan omzumdan görünen yaralara baktım biraz. Üstüne mont giyeceğim için pek önemli değiller.
Siyah uzun montumu da üzerime geçirip çantamı aldım ve çıktım. Yoonhi çoktan aşağı inmiş koltukta oturuyordu. Ne çabuk hazırlandın be
"Çok bekletmedim umarım" sesimi duyunca ayağa kalktı. "Hayır çok değil" kapıya gidince bende onu takip ettim.
Evden çıkıp kapıyı kilitledi ve arabaya geçtik. Yerimize yerlestikten sonra garajdan çıktık.
*****
"Hadi be dondum" Yuna daha da bana sokuldu. "Cidden hadi içeri girelim" Kook önden önden yürüyünce bizde ona takıldık.İçeri girince sıcak hava yüzümüze vurdu. "Oh be" Yuna benden çok ta olmasa ayrıldı. "Her tarafım buz tutmuş" Güldüm. "O kadar da değil" Jimin koluma vurdu. "Sen bana inanmıyor musun?"
Kafasını kolumun altına aldım. Eliyle koluma vurmaya başladı. "Bana iftira atma çocuk" Eliyle kolumu ittirdi ama bir işe yaramadı. "Tamam be bırak beni"
Bırakınca düzeldi. "Nefes alamadım salak" Omuz silktim. "Banane" Yoongi'nin yanına gittim. Jimin'de arkadan yetişti bize.
"Yemek yiyelim çok açım" kaşlarımı kaldırdım. "Oha Jin daha yeni yedik evde" Jin Omuz silkti. "Ben kokuyu aldım ve acıktım. Yemek yemeye gidiyoruz" Hoseok pes etti. "İyi tamam hadi"
Yemek katına çıkmak için asansörü çağırdık. O kadar yavaş geldi ki merdivenden çıksak daha hızlı olurdu. 4 katı
İçerideki insanların hepsi inince derin bir nefes aldım. Küçüklüğümde beri asansöre binmeye korkuyorum. Tramva gibi birşey.
Asansöre binince Yuna koluma girdi. "Yavaş geldi ama hızlı çıkacak merak etme" Kafa sallayıp camlı asansörden dışarı baktım.
Jin 4. Kata basınca kapılar kapandı. Bizimkiler de yanlara yaslandılar.
Çıkmaya başlayınca montumun cebindeki ellerimi yumruk yapıp sıktım. Yuna beni kendine çekti.
Çok saçma geliyor evet ama neyden korkacağınızı seçemezsiniz. Hele ki tramvaysa
Yoongi kısa bir süre bana bakıp tekrar önüne döndü. Sonunda kata geldik. Kapı açılınca bizimkiler benim geçmemi bekledi.
Ben çıkınca onlar da çıktılar ve yemek yerlerine doğu yürümeye başladık.
"Ne yiyelim?" Jin Hoseok'un omzuna kolunu attı. Ama lafı ortaya atmıştı. "Pizza?" Yuna'da bana katıldı. "Bence hamburger yiyelim"
Kook Jimin'in kafasına vurdu. "Evde yemedin mi?" Kafa salladı. "Unuttum" Yoongi'ye baktığımda gülümsediğini gördüm. "Sen ne istesin Yoongi?" Yoongi Kook'lardan kafasını çevirip bana baktı. "Bana fark etmez"
Jimkn Yoongi'nin koluna vurdu. "Hadi ama bence birşeyler istiyorsun" Kook tekrar Jimin'in kafasına vurdu. "Adama niye öyle vuruyon salak"
Yoongi Kaşlarını kaldırdı. "Niye sizde farklı biri miyim?" Kook kafasını salladı. "Hayır tabi ki değilsin ama rahatsız olursun diye uyardım" Omuz silkip önüne döndü Yoongi. "Neden rahatsız olayım sıkıntı değil"
En sonunda ne yiyeceğimize karar verdik. Pizza
Bir pizzacı seçip siparişleri verdik ve numaramızı alıp bir masaya oturduk. Herkes yerleşince Yoongi ayakta kaldı. "Neden ayaktasın?" Kook'a döndü. "Nereye oturayım?" Gülümseyip yanımdaki sandalyeyi çektim. "Gel burası boş"
Yoongi yanımdaki sandalyeye oturup ellerini masaya koydu. Bir yarım saat falan sonra ekranda numaramız yanınca birkaç kişi tepsileri almaya gitti. Yoongi'de dahil
Elindeki iki tepsiden birini benim önüme birini de Yuna'nın önüne koydum. Yuna herkesten önce yanımı kapmıştı.
Kook elindeki tabaklardan birini Yoongi'ye birini de kendine alınca herkes tam oldu.
Çoğumuz orta boy aldı. Jin ise büyük boy Aldı. Şaşırmadık.
Pizzadan bir dilim koparıp ucundan ısırdım. "Evde anlaşabiliyor musunuz?" Kaşlarımı kaldırıp Jimin'e baktım. "Niye anlaşamayalım?" Omuz silkti. "Ne bileyim Yoon seni öyle bir anlattı-"
Kook tekrar Jimin'in kafasına vurdu. Bende gözlerimi büyütüp susmasını söyledim. Evet gözlerimle
"Ne anlattı?" Saçlarımı karıştırıp pizzaya döndüm. "Hiç birşey" Yoongi çok takmayıp pizzasına döndü.
Fırtına öncesi sessizlik
*****
2 gün olmuştur bölüm atmayalı. Neden atmadığımı bende bilmiyorum. İyi okumalarGörüşürüz🖐💋