#Kledingstress

115 2 0
                                    

Pov Caro: 

Emma trok me in een stevige knuffel. Een warm gevoel vulde men lichaam. Ik loste de knuffel en keek in de ogen van Emma, we kwamen beide dichter naar elkaar toe. Ik knuffelde Emma, oké we weten allemaal dat dit geen knuffel ging worden maar ik ben er nog lang niet uit wat ik ben en wat ik wil. En ik wil geen extra commentaar van Merel..

Pov Emma:

We kwamen dichter en dichter en dan eindigde we met een knuffel. De knuffel voelde echt vertrouwd aan. 

Ondertussen waren we eind de LO les en gingen we naar de kleedkamers. Caro wou wachten met omkleden tot iedereen weg was, Merel had haar echt diep gekwetst. Ik besloot me samen om te kleden met Caro dus ik wacht ook. Toen iedereen weg was deed Caro haar LO shirt uit en ik betrapte mezelf erop dat ik men ogen niet van haar afkreeg. Ook Caro betrapte me en keek me met een sneeky blik aan. Ik voelde mezelf rood worden, daarna gingen we verder omkleden. '19u bij mij thuis', ik knikte zacht en dan ging Caro door.

Pov Caro: 

Het is 16u40, de bel is zonet gegaan dus einde schooldag. Ik ging meteen naar huis. Ik at thuis eerst, daarna deed ik men huiswerk en dan sprong ik nog vlug de douche in. Na het douchen trok ik snel een oversized shirt aan en een comfortabel shortje. Ik ging naar men kamer en stond twijfelend voor mijn kledingkast. Normaal heb ik hier geen problemen mee maar nu was het anders, ik wou er goed uitzien. Er ging 1 vraag door men hoofd heen, wat zou Emma leuk vinden? Ik werd snel uit men gedachten gehaald toen ik de deurbel hoorde. Ik keek op men gsm en zag dat het nog maar 18u23 is, dit kon Emma toch nog niet zijn? Ik wist nog niet wat ik aan wou doen. Ik hoorde dat Titin de voordeur opende en hoorde dan de stem van Emma? Fuck, ik hoorde voetstappen de trap opgaan en hoorde ze steeds dichter komen, ik had niks deftigs aan, zo kon Emma mij toch niet zien? De deur van me kamer zwaaide open.

Hart VerlorenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu