Pov Caro:
Ik was klaar met school en ging naar huis, onderweg kreeg ik een vreemd berichtje van Emma, precies alsof er iets was. Ik ging bij haar langsgaan dus nam een weg richting haar thuis. Ze moest vandaag naar de dokter misschien had het daar mee te maken?
Ik belde bij Emma aan en haar mama deed op, die keek me met een ongeruste blik aan en zei dat ik meteen naar Emma haar kamer mocht. Ik zwierde de deur open en zag Emma huilend zitten. Ik ging naast der zitten en trok haar in een stevige knuffel, niet wetende wat er eigenlijk was? 'Ik ben zwanger', zei ze zacht, 'van Scott vorige week toen je bij Vince was, ik was zo boos op je.. het gebeurde gewoon.. het spijt me Caro', dit was het enige wat Emma zei. Ik werd boos. Ze begon verder haar excuses aan te bieden waardoor ik gewoon nog kwader werd! Zo kwaad dat ik der een mep in haar buik gaf, 'AUW', schreeuwde zo luid. Ik was geschrokken van mezelf, zij keek ook bang. Ik nam men spullen en ging weg, ik stuurde wel haar mama nog naar boven.
Pov Emma:
Ik kreeg een mep in men buik van Caro, 'AUW', riep ik luid. Ik keek haar bang aan. Ik begon te bloeden en zij vertrok gewoon.. mama kwam wel meteen naar boven gestormd dus waarschijnlijk heeft Caro haar nog naar boven gestuurd maar toch..
We reden samen naar het ziekenhuis, ik wil het kindje niet houden dacht ik steeds maar nu ben ik toch wel bang het te verliezen..
We kwamen buiten nadat ik onderzocht ben geweest en zo. Het kindje was in orde dus dat was oké, ondertussen, maar wou ik het houden? Deze vraag bleef door men hoofd spoken. We hadden een afspraak dus ik kon nog sowieso beslissen die af te zeggen.