Pov Emma:
Ik zit ondertussen al bijna een maand op het SAS, ik en Caro groeien ook steeds dichter naar elkaar toe. Ons eerste afspraakje bij haar thuis liep toen al fijn, ondanks Merel haar opmerkingen was Caro onzeker over haar kleding maar dat was ondertussen redelijk oké.
Vandaag was de dag dat ik men gevoelens aan Caro duidelijk wou maken, ik had na school met haar afgesproken in het park.Pov Caro:
Ik was onderweg richting het park, ik had afgesproken met Emma. In de verte zag ik haar al staan, ik liep richting haar. 'Hey' 'hellow', begroette we elkaar. Emma gaf me een knuffel, die voelde weer eens als een puur comfort. Ze zag er wat zenuwachtig uit of zo? 'Ik ga gewoon meteen met de deur in huis vallen', zei ze. Vragend keek ik haar aan. 'Ik ben niet goed in woorden dus laat me dit doen in daden, je doet ermee wat je wilt', voor ik kon vragen wat ze bedoelt voelde ik 2 zachte lippen op de mijne gedrukt word.
Pov Emma:
Oh ik ben slecht hierin. Ik wist niet hoe ik het moest verwoorden, 'Ik ben niet goed in woorden dus laat me dit doen in daden, je doet ermee wat je wilt'. Ik drukte men lippen op de hare. Ik voelde dat ze lichtjes schrok maar ze kuste me wel terug. Eerlijk, ik dacht dat ik weg geduwd zou worden of zo. Ik loste de kus en keek haar aan. 'Ik hou van je', biechtte ik op, 'ik ook van jou'. Wat was ik blij dat dit moment er eindelijk was. 'Zijn we dan?', vroeg ik zacht en onzeker. Caro knikte zeer overtuigd. Ik glimlachte en naam haar hand. Lief keek ze me in de ogen. Ik trok haar mee richting huis, waar we geen last hebben van pottenkijkers.