#Kus

141 4 0
                                    

Pov Emma: 

Ik werd wakker en maakte me klaar om naar school te gaan. Gister was gezellig met Caro, we hebben gewoon thuis nog wat geknuffeld en dat was het. 

Ik kwam aan op school, Caro liep gelijk naar me toe, ze was zeer actief en enthousiast waardoor iedereen keek naar ons. Ik flipte in men hoofd, wat zou iedereen denken als ze weten dat ik en Caro een relatie hadden? Caro wou net een kus geven maar ik duwde haar ruw weg. 'Auw', 'wtf doe je Caro!', Caro keek me verbaasd aan. Ik voelde mij hier zo slecht over maar het voelde slecht als iedereen hier van wist. Merel had dit duidelijk gehoord en riep luid, 'kan je niemand anders krijgen waardoor je nu bij Emma probeert? Seut'. Caro liep met tranen in haar ogen weg, weg uit school. 

Pov Caro: 

Ik liep huilend weg, weg naar het bankje aan Linkeroever. Waarom deed Emma zo? Deed ik iets fout? Ben ik zo slecht.. de vragen speelden door men hoofd heen. Tranen bleven over mijn wangen rollen. Ik voelde een hand op men schouder. Ik keek en zag dat het Vince was. Hij gaf me een knuffel, eentje die ik toen echt even nodig had. Hij vroeg lief of ik oké was en wat er was, ik vertelde even alles. Ik moest het aan iemand vertellen. Ik knuffelde Vince stevig en zag in de verte Emma naderde, ik was zo ontzettend boos. Opeens werden 2 lippen op de mijne gedrukt, normaal zou ik Vince wegduwen maar uit woede deed ik dit niet. Ik kuste gewoon mee. Vince loste de kus en keek me aan, ik keek even opzij en zag dat Emma vertrokken was. 'Sorry uhm ik ga naar huis Vince, bedankt voor de babbel. Ik ben bang dat wij echt niet meer gaan werken', 'ik snap het, bye'. Ik vertrok naar huis.

Hart VerlorenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu