ᴜɴᴀ ғᴀʟsᴀ ᴀʟᴀʀᴍᴀ

1.9K 69 3
                                    

ᴘᴏᴠ ᴛɴ

ᴇsᴛᴀ ʀᴇᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴇʟ ᴇsᴛᴏᴍᴀɢᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ʏᴏ ʏ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴛᴜᴠɪᴍᴏs ɪɴᴛɪᴍɪᴅᴀᴅ ʏ ᴇsᴛᴀ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴜsᴀᴍᴏs ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴄɪᴏɴ. ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴍᴇ ʟᴇʙᴀɴᴛᴇ ᴅᴇʟ ᴘɪsᴏ ʏ ᴍᴇ ᴍɪʀᴇ ᴀʟ ᴇsᴘᴇᴊᴏ ᴍɪ ᴘɪᴇʟ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ ᴘᴀʟɪᴅᴏ ʏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴇᴍʙʟᴀɴᴅᴏ. sᴀʟɪ ᴅᴇʟ ᴅᴇ ʜᴀʏ ᴛᴏᴘᴀɴᴅᴏᴍᴇ ᴄᴏɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ǫᴜᴇ ᴇɴ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ.

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ: ᴇsᴛᴀs ʙɪᴇɴ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴘᴀsᴀ ᴛᴇ ᴠᴇᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴘᴀʟɪᴅᴀ ᴛᴏᴅᴏ ʙɪᴇɴ-ᴅɪᴊᴏ-.

ᴛɴ: ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴄᴏɴ ɴᴀᴅɪᴇɴ sᴏʟᴏ ᴅᴇᴊᴀᴍᴇ sᴏʟᴀ.

sᴀʟɪ ᴅᴇ ʜᴀʏ ᴅɪʀɪᴊɪᴇɴᴅᴏᴍᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪᴍᴏs ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʏ ʏᴏ ᴀʟ ʟʟᴇɢᴀʀ ʜᴀʏ ᴍᴇ ᴛɪʀᴇ ᴀ ʟᴀ ɢʀᴀɴ ᴄᴀᴍᴀ.ᴍᴇ ǫᴜᴇᴅᴇ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴛᴇᴄʜᴏ ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇᴅᴀʀᴍᴇ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴀ.

ᴘᴏᴠ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ

ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜɪᴠᴀ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ sɪ ᴛɴ ᴇsᴛᴀ ᴇᴍʙᴀʀᴀᴢᴀᴅᴀ ᴄʟᴀʀᴏ sɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ɴᴏ ʟᴀ ʜɪᴠᴀ ᴀ ᴅᴇᴊᴀʀ sᴏʟᴀ ᴍᴇ ᴄᴀsᴀʀiᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀ ᴅᴇ ɪᴍᴇᴅɪᴀᴛᴏ ʟᴀ ʜᴀʀɪᴀ ᴜɴᴀ  𝒋𝒆𝒐𝒏 ᴘᴇʀᴏ sᴀʟɪ ᴅᴇ ᴍɪs ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs ʏ ᴍᴇ ᴘᴀʀᴇ ᴅᴇ ʟᴀ sɪʟʟᴀ ʏ ᴍᴇ ғᴜɪ ᴅɪʀᴇᴄtᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ sᴀʟɪᴅᴀ sᴜʙɪ ᴀ ᴍɪ ᴄᴀʀʀᴏ ʏ ғᴜɪ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏ ᴀ ᴜɴᴀ ғᴀʀᴍᴀᴄɪᴀ ᴀ ᴄᴏᴍᴘʀᴀʀ ᴜɴᴀ ᴘʀᴜᴇᴠᴀ ᴅᴇ ᴇᴍʙᴀʀᴀᴢᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʜɪᴠᴀ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏ ᴀ ᴄᴀsᴀ ᴇsᴛᴀᴄɪᴏɴᴇ ᴇʟ ᴀᴜᴛᴏ ʏ ғᴜɪ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ʏ ʜᴀʏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴀ ᴛɴ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴀ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ᴜɴ ʙᴇʟʟᴏ ᴀɴɢᴇʟ ᴍᴇ ʜᴀᴄᴇʀque  ʜᴀᴄiᴀ ᴀ ᴇʟʟᴀ sɪɢɪʟᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʏ ᴍᴇ ᴘᴜsᴇ ᴅᴇ ʀᴏᴅɪʟʟᴀs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜɪᴛᴀʀ ᴜɴ ᴍᴇᴄʜᴏɴ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ʏ ᴘᴜᴅᴇ ᴠᴇʀ ʟᴏ ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴀᴜɴ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴀ ᴍᴇ ǫᴜᴇᴅᴇ ʜᴀᴄɪ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ʙᴜᴇɴ ʀᴀᴛᴏ ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴍɪ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ʙᴀᴊᴏ ᴀ sᴜs ʟᴀʙɪᴏs ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴘᴏᴍᴘᴏsᴏs ʏ ʀᴏsᴀᴅᴏs ᴍᴇ ʜᴀᴄᴇʀǫᴜᴇ ᴍᴀs ᴀ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ʏ ʟᴇ ᴅɪ ᴜɴ ʀᴏsᴇ ᴄᴏɴ ᴍɪs ʟᴀʙɪᴏs ᴇʟʟᴀ sᴇ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ᴍᴏᴠᴇʀ ʏ ᴘᴏʀ ғɪɴ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴏ ᴇʟʟᴀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ʏ ʟᴏ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ғᴜᴇ.

ᴛɴ: ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇs ɴᴏ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ ᴅᴏʀᴍɪʀ

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ: ᴘᴇʀᴅᴏɴ sᴏʟᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴅᴀʀᴛᴇ ᴇsᴛᴏ.

ʟᴇ ᴇxᴛᴇɴᴅɪ ᴍɪ ᴍᴀɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴀʀʟᴇ ʟᴀ ᴘʀᴜᴇᴠᴀ ᴅᴇ ᴇᴍʙᴀʀᴀᴢᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴄᴏᴍᴘʀᴇ ᴇʟʟᴀ ʟᴀ ᴛᴏᴍᴏ ʏ sᴇ ғᴜᴇ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀᴄᴇ ʟᴀ ᴘʀᴜᴇᴠᴀ.

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ: ᴛɴ sᴀʙᴇs ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴠᴏʏ ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴘᴏʏᴀʀ sɪ

ᴘᴏᴠ ᴛɴ

ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴍᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴇ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ʟᴀ ᴘʀᴜᴇᴠᴀ ᴇsᴘᴇʀᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴏs 5 ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴀɢᴀʀʀᴇ ʟᴀ ᴘʀᴜᴇᴠᴀ ʏ ɴᴏ ʟᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴄʀᴇᴇʀ ᴇʀᴀ ɴᴇɢᴀᴛɪᴠᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴇ ᴇᴠɪᴛᴀʀ ɢʀɪᴛᴀʀ ʏ sᴀʟɪʀ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀ ʏ ʙᴇsᴀʀ ᴀ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ.

La esposa de un mafioso+18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora