-Mutsuz Son-

108 17 29
                                    

justflocek 'e ithafen.

Kırık kalplerin sarhoş dolandığı sisli güneşler.

Aşıkların yalanlarının yağmur altında eridiği mavi battaniye.

Bir anne ruhunun ateş içinde olan dansı.

ve bir çiftin yok oluş hikayesi.

-Alternatif Final-

· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·

Bedenimin her bir tarafının mahvolduğunu, eridiğini hissediyorum. Sanki ölecekmişim gibi ama ölemiyorum.

Ölmek istiyorum, içimde olduğum durumdan gitmek.

Aşk kalbimi mahvetti, bu yüzden kalp acımı tüm bedenime dağıtmak amacıyla 30+ ilaç içtim.

Üzerine de fare zehri. Evet.

Sevgilim beni öldürmeyi seçti, bende seçtiğini yaptım.

✧ 3.Kişi Açısından ✧

Banyodan yalpalayarak çıkan Türkiye sol eli ile karnını tutarken diğer eli ile tutunmaya, düşmemeye çalışıyordu.

Son içtiği fare zehri onu öldürmeye başlamıştı. Ağzından kanlar akıyor, boğazı tahriş oluyordu. Akciğerleri ilaçların etkisinden dolayı çürümüş, kalbi atmayı yavaşlatmış ve damarları artıklarla dolmaya başlamıştı. Midesinin eridiğini hissediyordu, ki öyleydi de.

Ağzındaki kan damlaları halıya damlaya başlamış, çenesinden akmaya ve kıyafetini pisletmeye başlamıştı.

"Niye mutsuzum?" diye düşündü bi an.

"Hergün aynı değil mi zaten?"

Düşünceleri ona mantıklı geliyordu. Dışarıda yağmur yağmaya başlamıştı üstelik daha sabah saat 6 idi.

Sonra bir anda zil çaldı.

Yağmur ise şiddetlenmeye başlamıştı. Sağanak yağmur ve rüzgar birleşince ağaçlar dayanamaz olmuştu.

Kapıya gidecek gücü yoktu ama yapmalıydı. Nefes almayı deneyerek  tutuna tutuna ilerledi ve kapıyı açtı.

Karşısında Fransa vardı. Hayal kırıklığı geçirdi.

Fransa ise karşısındaki sevgilisini görünce şok geçirmişti.

✧ Fransa'nın Açısından ✧

Bu hal de ne böyle?!

Benim sevgilim miydi bu? Yoksa acı içinde kıvranan yaralı ceylan mı?

Düşmek üzereydi, dengede duramıyor ve karnını tutuyordu. Ağzından kan damlıyor, ah cidden neden oluyor bunlar...

Hemen kucağıma aldım. Zarif bedeni kollarımda acı çekerken boş durmadım ve elimi telefonuma götürüp ambulansı aradım.

Telefonumu cebime koyduğumda hemen banyoya gittim ve..

Ah siktir fare zehri mi içti bu?

Pembe bir rüya görüyorum, yağmur damlalarıyla ıslanmış ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin