02. Kocam Diyeceksin

8.5K 312 71
                                    

Genç oğlan uzun boylu çatık kaşlı adama bakıp söze girdi.

"Ne istiyorsunuz ailemden ne işiniz var bizimle anneme ne yaptınız!" Dedi panikle. Ağlıyordu ailesini ne hale getirmişlerdi bağırıyordu.

"Annem anne öldürdünüz mü annemi annem." Dedi annesinin yanına gitmek için debeleniyordu ama korumalar genç oğlanı tutmuş bırakmıyordu.

Mirza şok içindeydi ne yapacağını bilmiyordu bir süre duraksadı düşündü arkasında endişe korku dolu sesiyle bağıran genci dinlerken kendine geldiğinde korumalarına işaret verip genç olanı dışarı çıkarttırdı.

Ardından korumalar da dışarı çıktı Mirza elinde silahı ile camın önündeki tekli koltuğa oturup ne yapacağını düşünürken Hasan bey karısının yanına koşmuş karısını kolonyalarla uyandırıp kendine getirmişti.

Mirza hala şok içindeydi genç oğlanın çaresiz mavileri aklımdan çıkmıyordu.

Bir süre sonra Hasan beyi ve eşini çağırdı köşede birbirine sarılıp ağlayan çift kalkıp Mirzanın karşısına oturdular korkudan titriyorlardı.

Mirza söze girdi.

"Borcunuzu sileceğim hatta üstüne size para vereceğim." Dedi ve derin bir nefes alıp devam etti.

" Oğlunuza söyleyin size yeni bir ev düzenli parada gönderirim geçirirsiniz." Dediğinde Hasan bey şok içindeydi.

Çekinerek sordu.

"Peki karşılığında ne istiyorsunuz efendim ne için bunu yapıyorsunuz?" Dedi çekinerek bu adamlar hayrına bir şey yapmazdı Hasan biliyordu eşi de merakla Mirzaya bakıyordu.

Mirza açıkladı..

" Oğlunuzu alacağım onu bana vereceksiniz ben de karşılığında da söylediklerimi vereceğim." Dedi Mirza kendinden emin net sesiyle Hasan ve eşi şok içindeydi birbirlerine baktılar inanamayarak ardından ilk sesi çıkan gencin annesi oldu..

"Ne yapacaksınız olduğumuzu öldürecek misiniz satacak mısınız?" Dediler korkuyorlardı Mirza gülümsedi.

"Hayır evlenip kullanacağım sıkılana kadar umarım çabuk sıkılmam." Dediğinde espiri yapmış gibi gülüyordu.

Mirza sıkılmıştı ayağa kalkıp kendine aval aval bakan çiftin yanına gitti Hasan'ın omuzunu sıkarak konuştu..

"Hadi bakalım Hasan bey! Çağır olduğunu da güzel haberi ver hemen bilirsin böyle hayırlı işler ertelemeye gelmez!" Dediğinde Hasan'ın eşi Songül hanım çekinerek sordu.

"Efendim anlamadık ne diyeceğiz oğlumuza biz? 'Evleneceksin.'mi diyelim istemez kabul etmez hele az önce olanları gördükten sonra!" Dediğinde Hasan araya girdi.

"Ne demek istemez kimse ona fikrini sormuyor zaten başka şansımız da yok fırsat işte hayatı kurtulacak ne demek istemiyor git çağır oğlanı!" Diyerek karısını azarladığında Mirzaya da çekinerek bakışlar atıyordu karısının dediklerine kızsın istemiyordu.

Mirza kafasında başka yöne çevirip düşündü. Nasıl davranacaktı nazik mi davranmalıydı onu korkutmak istemiyordu ama ya şımarıp yanlış şeyler yaparsa diye düşündü en iyisi biraz korkutmaktı.

Genç oğlan içeriye girdi  Hasan bey söze..

"Gel oğlum sana çok güzel haberlerimiz var." Dedi 32 diş gülüyordu mutluydu borcu ödenecek para alacak yeni bir evi olacak rahat bir yaşam sürecekti olduğunu feda etmeye hazırdı.

Genç oğlan sordu.

"Ne oluyor burda baba bu adam kim hiçbir şey anlamıyorum?!" Dediğinde Mirza araya girdi.

Kocam Diyeceksin (+18) GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin