50. Yanlış Kararlar

1.5K 109 107
                                    

"Mirza!" Diye bağıran Mirzanın eski sevgilisi Kaan Merti saçlarından tutmuş acımasızca tüm gücüyle çekiştiriyordu Mert ne olduğunu anlamazken Kaan berbat görünüyordu bağırıyordu ağlıyordu berbat bir haldeydi..

Mirzaysa karısına dokunan elleri kırmak istiyordu sadece..

"Bunun için mi beni bıraktın he? Aylardır aramadın, sormadın beni odaya kapattın ve şimdi beni kapattığın otele karını kutlamaya getirdin öyle mi!" Dediğinde Mert bir an acısını unutmuş Kaanın söylediklerini inanamayarak dinliyordu..

Mirza kendine gelip şoku atlattıktan sonra hemen Kaanı tutup kabaca itip karısından uzaklaştırdı ve yan dengesini kaybedip yere kapaklandığında Mirzaysa ilgiyle karısına dönmüş ilgiyle soruyordu..

"İyi misin güzelim canın çok acıyor mu?" Derken Mert şok içindeydi konuşamıyordu bile o adam neler söylemişti öyle derken Kaan susmuyordu devam etti bağırmaya..

"Ne kıymetli karın varmış Mirza bey! Neyim eksikti he neyim beni neden sevmedin, madem sevmeyecektin beni neden kapattın? Tüm hayatımı neden elimden aldın kim bilir benden başka kimler var!" Dediğinde Mirza Kaana döndü buna bir son vermeliydi hemde hemen!

Mirza Kaana iyice yaklaşıp söze girdi otoriter sesiyle Kaanın üzerinde hakimiyet kurup onu korkutuyordu bunu zaten her zaman yapıyordu..

"Kaan! Hemen çeneni kapat ve odana çık seni buna pişman edeceğim duydun mu beni karıma dokunmak neymiş benden habersiz o odadan çıkmak neymiş göstereceğim sana!" Dediğinde Mirza kemdini kaybetmiş gibiydi çok sinirliydi gözü dönmüştü sanki ama Kaan korksa da bu kez kendini tutamıyordu Merti çok kıskanmıştı..

"Hayır bitti artık evlisin eski sevgilini otel odasında kapatıp kafana göre takılmak kıymetli karına saygısızlık olur bu yüzden ben artık ne istersem onu yaparım." Dediğinde Kaan tirtir titriyordu acınası görünüyordu ama Mirzanın umurunda değildi hatta bu iyi günüydü Kaanın çünkü bunu yaptıktan sonra Mirza ona hayatı dar edecekti..

Kaan korkuyordu ama gücü kalmamıştı dayanamıyordu o odada Mirzayı düşünüp duruyordu Mirzayı çok özlemişti..

Kaan Mirzayla en son hastanede konuşmuştu ve Mirza bir daha hiç arayıp sormamıştı Kaanı bir otel odasına kapatmış telefonlarını da açmamıştı dışarı çıkmak için izin alamadığından Kaanın peşindeki korumalar Kaanı sadece otel bahçesine kadar çıkartıyorlardı bir insan bu şekilde ne kadar yaşardı ki derken..

Mirza kendisine cevap vermeye cüret eden eski sevgilisinin üzerine yürüyüp çenesini küçümser bir tavırda tutup kaldırırken kulağına eğildi bu kez Mertin duymayacağı şekilde söze girdi..

"Madem burda mutlu değilsin o halde seni bizim akıl hastanesine yatırayım hem özlemişsindir." Dediğinde Kaanın gözleri kocaman açıldı o deli hastanesi ölümden beterdi önceki hatasında da Mirza Kaanı oraya yatırtmıştı Kaan yalvarmaya başladı..

"Ha- hayır olmaz orası olmaz beni öldür daha iyi yalvarırım affet yalvarırım acı bana! Ben özür dilerim çok pişmanım ikinizden de özür dilerim.." dediğinde Mert duyduklarıyla ve gördükleriyle donup kalmıştı ne demişti de Kaan böyle özür dilemeye başlamış böyle korkmuştu burda ne oluyordu..

Mert derin Bir nefes çekip kocasının ayaklarına kapanan kocasının eski sevgilisinin yanına gidip kolundan tutup kaldırmaya çalıştı..

"Ne oluyor kendine gel neler söylüyorsun sen? Mirza haline baksana ne söyledin ona neden bu hale geldi o gerçekten senin eski sevgilin mi söyledikleri doğru mu?" Dediğinde Mirza sinirlerini düzene sokmaya çalışırken Mert bağırdı sinirleri bozulmuştu bunlar korkunç şeylerdi..

Kocam Diyeceksin (+18) GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin