56. Sona Az Kaldı

928 83 84
                                    

Bu gün bir bölüm daha gelecek bunun için minik bir bölüm hedefi belirliyoruz 70 yorumda yeni bölüm yayında sonraki bölüme bayılacaksınız beklediğinize değecek sizi seviyorum keyifli okumalar..

Ertesi gün hazırlanıp hemen yola çıktılar artık daha fazla zaman kaybedemezlerdi  yedi buçuk ay olmuştu artık ve ilk kez bir iz bulabilmişlerdi ellerine geçen fırsatı en iyi şekilde değerlendireceklerdi pes etmeye niyetleri yoktu ama dünyanın en büyük ülkesinde Rusya'da bu çok zor olacaktı..

Rusya'ya geldiklerinde arabalarını kiralayıp vakit kaybetmeden aramaya başladılar bir otel veya ev ayarlamamışlardı çünkü hem sürekli yer değiştireceklerdi hemde vakit kaybetmek istemiyorlardı..

Aramaya Moskova'dan başlamışlardı on beş kişilik grup beşli guruplara ayrılıp birer mezarlık geziyorlardı mezarlıkların çoğu büyüktü ve gezip her mezar taşını kontrol etmek zaman alıyordu neyseki bazı mezar yapıları dinlere göre değişiyordu bu işi biraz daha kolaylaştırsa da gerçekten zordu..

Gezdikleri kaçıncı mezarlık olduğunu bile sayamadıkları mezarlıkta bıkınca gezinen adamların artık sabrı falan kalmamıştı..

Herkes bitmişti 20 günü geçiyordu gece gündüz mezar geziyorlardı sadece yemek arası 5 saat uyku molası ve bazen duş ve kişisel bakım için otele gidiyorlardı bunun dışında tüm süre mezarlıklarda geçiyordu..

Herkes bıkmıştı ama Mirza bu kez kararlıydı o mezarları bulacak ve açtıracaktı aklına koymuştu aylar sürse de bulacaktı vazgeçmeye niyeti yoktu..

Mirza yine hiç dinlenmeden mezarlık gezdikten sonra Saitin ısrarıyla otele geçti hem duş falan alacaktı hem de biraz dinlenecekti..

Mirza Mezarlıktan çıkıp otele doğru yola çıktığında yorgunluktan bayılacaktı aramaktan çok ihtimalleri düşünmek zordu bir yandan bulmak istemiyordu çünkü korktuğu başına gelsin istemiyordu bir yandan bulmak istiyordu tabi mezarın boş çıkması için dualar ederek..

Günlerdir dualar edip mezarlık geziyordu Mirza otele geldiğinde odasına çıkıp önce kendine bir bardak viski doldurdu ve balkona çıkıp sigarasını yakıp biraz oturdu..

Çok zorlanıyordu nasıl olacaktı Merti bulursa eskiye dönebilirler miydi
Mirza Merti gittiği için afedebilir miydi Mert Mirzayı afedebilirmiydi aylarca karısını bulamayan bir adamı ister miydi?

Mirza düşünmek bile istemiyordu ama bebeklerini kaybetme ihtimalleri çok yüksekti Mirza karısının yanında olamamıştı ve mertin başına ne geldiyse Mirzanın yüzündendi..

Mirza her ihtimali düşünüyordu bazı ihtimalleri düşünmeye dahi cesaret edemiyordu ama Miranın Merte dokunduğunu düşünmek Mirzayı çileden çıkartıyordu..

Mertin tenine değen Miranın ellerini düşünen Mirza bir an kendini kaybedip elindeki viski bardağını fırlatıp ayağa kalktı sakinleşmek için derin nefesler alarak duşa ilerledi..

Duşa girdiğinde bu biraz olsun Mirzayı rahatlatmıştı Mirza duşta duyduğu çalan telefon sesiyle çıktığında, belinde sarılı havluyla telefonunu arıyordu..

Telefonunu bulduğunda arayan kişiyi görünce biraz şaşırmıştı telefonu açmalı mıydı arayan Elifti Merti sorarsa ne diyecekti bilemiyordu..

Elif ısrarla aradığımda Mirza mecburen açtı telefonu..

"Alo Mirza bey ben Elif umarım rahatsız etmiyorumdur ama Merte aylardır ulaşamıyorum." Dediğinde Mirza düz sesiyle cevap verdi..

"Rahatsız etmedin Merte ulaşamaman normal çünkü.." dediğinde Elif yanlış anlamıştı hemen araya girdi..

"Benimle görüşmesini istemiyorsan ona izin vermiyorsan en azından iyi olduğuna emin olmak istiyorum sesini duymama izin ver." Dediğinde Elif Mertin telefonları Mirza izin vermediği için açmadığını düşünmüştü..

"Ha-hayır neden görüşmenizi istemeyeyim ben senin Merte değer verdiğini biliyorum sadece işler çok karışık Elif uzun süredir Merte ben de ulaşamıyorum kafayı yiyeceğim.." dediğinde Mirza yine kötü olmuştu Elifte duyduklarıyla korkmaya başlamıştı..

"O ne demek Mirza bey Mert nerde nasıl ulaşamıyorsunuz ne oldu ne oluyor?" Dediğinde Elif iyice paniklemişti..

"Kayıp aylardır kayıp nerde olduğunu biliyorum ama arıyorum." Dediğinde Elif hemen söze girdi..

"Ta-tamam ben geleceğim belki bir yararım dokunur nerdesiniz siz?" Dediğinde Mirza açıkladı..

"Gelemezsin çünkü onu kaçıran adam yani üvey kardeşim bana Rusya'dan bir mezarlığın fotoğrafını attı mezar taşında Mertin adı yazıyordu biz de Rusya'da mezarı arıyoruz." Dediğinde Elif bağırmaya başladı..

"Ne senin yüzünden senin kardeşin yüzünden Mert öldü mü?" Dediğinde Mirza söze girdi mahcubiyetle..

"Bi-bilmiyoruz kesin değil mezarı açtırdığımızda öğreneceğiz." Dediğimde Elif hemen söze girdi..

"Tamam o halde ben de geleceğim ben de ararım kardeşimi nerdesiniz tam olarak biletimi alacağım." Dediğinde Mirza istemedi..

"Olmaz sen uğraşma biz zaten arıyoruz buna gerek yok bir haber alırsam sana haber veririm." Dediğinde Elifte bunu kabul etmedi..

"Hayır, hayır bakın Mirza bey Mert benim elimde büyüdü öz kardeşimden farkı yok öldü mü kaldı mı belli değil ben burda bir şey yapmadan bekleyemem zaten aylardır saçma sapan şeyler düşünüp sizi aramadım." Dediğinde Mirza Elifin kötü gelen sesinde kendini gördü sesinde gerçek bir üzüntü ve endişe vardı.

"Tamam peki gel ama ben aldırtırım seni tamam mı sen küçük bir çanta hazırla kendine ben evden aldırtırım seni." Dediğinde Elif onay verip teşekkür edip kapattı..

Mirza Elifle ilgilenmesi için Selim'i aradıktan sonra biraz uyumak için yatağa uzandı..

Mirza o kadar yorulmuştu ki günler sonra ilk kez bu kadar uzun uyumuştu yedi saat aralıksız uyuyan Mirza çalan telefonuyla uyanmıştı arayan Selimdi Elif Rusya'ya gelmişti haber vermek için aramıştı..

Mirza Selime Elifle ilgilenmesini söyleyip üzerini giyinmek için kalktı..

Üzerini giyen Mirza Elif'i odasına çağırdı galiba önce olan biteni anlatmalıydı Elif'e..

Kapı çaldığında Mirza kapıyı açtı Mirza ağlayan Elifi gördüğünde Elifte Mirzayı görmüş bağırmaya başlamıştı..

"Sen ne yaptın he sana güvenmemeliydim aptal kafam senin yüzünden öldü belki de kardeşim bu kadar zaman nasıl bulamadım sekiz ay olacak neredeyse adamların söyledi sen nasıl adamsın!" Dediğinde Mirza sakin kalmaya çalışarak söze girdi..

"Ben bir şey yapmadım." Dediğinde Elif Mirzanın sözünü kesip bağırmaya devam etti..

"Ne demek o suçum yok he! Kardeşin kaçırmış bu kadar zaman bulamamışsın böyle mi sahip çıkacaktın kardeşime." Dediğinde Mirza çaresizce kendini açıklamaya başladı neden kimse anlamıyordu neden tüm suç Mirzanın oluyordu Mirza yanan gözleriyle çaresizce kendini açıklamaya çalıştı..

"Ben bir şey yapmadım yeter lan sadece sevdim ama o beni yanlış anlayıp bir hatamda kardeşimle kaçmayı seçti aylardır bulamadım onu çünkü toparlanamadım acı çekmeye hakkım bile olmadı.." dediğinde Elif bir an duraksayıp Mirzaya baktı haksızlık mı etmişti acaba bilemiyordu Elif kendini iyice kaybeden, ağlayarak arkasını dönen ağladığını üzüntüsünü gizlemeye çalışan Mirzanın önüne geçip söze girdi..

"Özür dilerim acını gizlemene gerek yok senin de hakkın var acın var ben halsızlık etmek istemedim ama ne düşüneceğimi bilmiyorum her şeyi baştan anlatmak ister misin?" Dediğinde Mirza kafasını olumlu anlamda salladı..

Kendilerini atoplayıp balkona geçtiler ve Mirza başladı en baştan anlatmay..

Bölüm sonu aşklarım bu gün bir bölüm daha yayınlayacağım bölüme bayılacağınıza eminim hoşunuza gidecek..

Çok heyecanlıyım 🤭🤩✨

Kocam Diyeceksin (+18) GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin