Külsö nèzet
Ahogyan az este leszált úgy a sárkány seregek ès a bèrgyilkosok el indultak hogy vègső csatában vissza nyerjèk a tront királynőjűknek aki most akarta megnyerni a legnagyobb háborut.
Ahogyan harcoltak úgy tuddni lehetet hogy a Feketèk fognak nyerni ahogyan azt a nagymester is megjosolta.
Vhargsax elöl repűlt lovasávan ezzel is meg elözve fölènyèt. Orditva jelezte hogy hamarosan tűzelhetnek mert nincsen sok hátra. Ahogyan a falak le omlotak úgy csak ostromolni keztèk a várat amire sokan sikitoztak. Az ahogyan a bástyák döltek le azt eredmènyezte hogy sokan meghaltak.
Mikor Aemonddal találta szemben magát s egy akora sárkányal mint Vhargsax akkor csak le döbbent
- szèp sárkány. Kár hogy halot lesz. Mondta Rhana mire csak irányitota az ijászokat akik Valer acèl hegyű nyilakal amik megsebbesitettèk a sárkány minden pontját csak Vhargsaxt nem mert ö valodi Targaryen sárkány a javából.Ahogyan felperzselte a földet úgy meglátta hogy Alicent s az öcse menekűlnek. Azonal utánuk eredt majd alacsonyan szálva le ugrot sárkánya hátáról. A katonák akik vèdtèk öket azok csak harcra akartak kelni de nem hagyta nekik Caraxas.
Kèsèt fogva ment közelebb az elensègeihez. Nem bántota öket hiszen tudta hogy a halál túl kegyes nekik ahozz. Csak vissza szált a sárkányára majd csak a várba vezetö utat megtisztitota a seregènek.
A tronteremet meghagyta fèlig majd csak le szált bent a hatalmas állatról, aki fel szált a romoknak a tetejère. A tronon ott terpeszkedet Otto Highttower akièrt kezdödöt a háboru. Ser Lionel el kapta majd a hatalmas lèpcsöhöz vonszolta.
A sereg ott ált s mindent körbe zárt. A közemberek fèltek ahogyan meglátták Rhanat. Tudták hogy egy ujabb hodito jelent meg aki a tronra fog lèpni. Mèly levegöt vève csak nèzte a nèpèt
- emberek, más uralkodokal ellentètben èn nem hoditásal szeretem volna eljutni ide, de mint tudjátok èn lettem volna a királynőtök nem az öcsèm a királyotok. Elsőszülöti jogomal èlve kijelentem hogy az árulo Segitőt mèg ma kivègeztettem, a kèt öcsèmet pedig száműzetetem a 7 királyságból örökre. Mondta mire csak sokan egyett èrtettek azzal amit akart Rhana, hogy soha senki ne akarjon a tron közelèbe se menni.A nap azzal telt hogy mindent felszámoltak amit lehetet. A napvègèn pedig Otto Highttower fejèt levágták majd a règi Valeria felè vezetö útnak irányába tűztèk ki egy karora.
Teltek az èvek ès Királyvár ès annak városa úgyan abba a pompában tündökölt mint eleinte. A háromfejű sárkány címer mindenhol diszelget. Az utobbi időbben sokat gondolt Rhana hugára ahogyan nem tudta saját magát a tronra segiteni
De eljött a nap mikor Rhana a szabonál álva fogva a ruhája darabjait nèzte a fèlkèsz rúháját a tűkörben. Tudni kell hogy Daemon azota sem tudta teherbe ejteni hogy enyhiteni tudja a fájdalmát amit Alicent okozot neki pár ève.
A fogadás nagyban zajlot a nagycsarnokban. Nyakláncát szoritota hiszen a lánya hagyta maga után azzal a szándèkal hogy adja tovább a gyerekeinek.
A szabo nagyon dolgozot de látta hogy Rhana nincsen valami fènyesen igy adot volt hogy valamit tennie kell
- felsèg hozzok be mèg bort neked. Jobban leszel töle. Mondta majd ki sietet hogy birt tudjon hozzni a nőnek aki azota is szenvedet minden miatt amit elèrt. Hol álmatlanság kinoza, hol pedig a politikai dolgok.A tűkörben álva látta ahogyan a lánya szelleme somolyog rá vissza. Olyan vidám volt mint eleinte a halála elött. Megfogta Rhana válátt mire csak megremeget hiszen nem hitte el amit látot
- anyám te a règi Valeria vère vagy. Nagyanyám nagy rèszben Valeryon családbeli volt, neked kell uralnod mindent amit csak tudunk a földön. Mondta Vhaelyra mire csak Rhana tudta hogy mit szeretne annyira, a szabo ekkor èrt vissza mikor meglátta a bort csak el undorodot.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Töviskorona: Rhana Tragikus Èlete [Befejezett]
Tarihi KurguRhana nem egy egyszerű hercegnő Királyvárban, nagyon nem az. Első lánya Viserys Targaryennek ès Aemma Arrynnak. de hogy mièrt tagikus az èlete? Tarts velem s meg tudod. Boritó:_dearmelancholy Ha èrdekel akkor olvasd el 🙂🙂🙂🙂