Uyandığımda bir yatakta uyuduğumu fark ettim sanırım bu o katilin yatağıydı ve ben onun yatağından yatmak istemediğim için hemen kalktım ve kapıya yöneldim kapını kulunu indirir indirmez kapı açıldı.
Ben buna şaşırmıştım sonuçta onun bir katil olduğunu biliyordum ve bu kapını o kadar kolay açılması beni şaşırttı açıkçası neyse şu anda ona şaşırmam zaten ne kadar uyuduysam akşam olmuş hiç bir şey gözükmüyor.
Merdivenlerin oraya geldiğimi fark ettim ve Yavaşça aşağa indim ama son merdiveni görmediğim için yere düştüm ve bu benim canımı çok açılmıştı.
Yavaşça yerden kalktım ve lambayı açmak için aramaya başladım 5 dakkadır onu arıyordum ve sonunda buldum ve açtım ve kendimi kupa kazanmış gibi hissettim.
Saate baktığımda saatin 01:00 olduğunu gördüm sonra kapıya koşup kapıyı yavaşca açtım ama kimse yoktu bende ayakkabımı giyip koşarak çıktım ve ormana doğru koşmaya başladım.
Kolumda saat olduğu için saate baktım bakmakla şaşırmam bir oldu çünkü saat 02:46'ydı sonra yorulduğum için biraz ağacın altında dinlendim vd acıktığım ve susadığım fark ettim ve ayağa kalkıp koşmaya başladım sonra tamamen uykum geldiği için tekrar başka bir ağacın altına oturup uyudum.
...
Uyandığımda saat öğlen 13:38'di ve şuan koşuyorum ve saat 15:12'ydi ve çok acıktım ve susadım başım dönüyor ve biaz daha gittim ve karşıma bir villa çıktı.
Oraya gittim ve kapıda koruma vardı ben onlarla konuşmaya çalışıyorum ama onlar beni dinlemiyordu ve içerken bir adam çıktı e benim başım yine çok dönüyordu adam bana birşeyler anlatıyor ama anlamıyorum ve bir anda gözlerim karardı ve düştüğüm zaman biri beni tuttu ve gerisi karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Aşk
RomanceDüğünde karşılaştığı adamın mafya olduğunu öğrenen ve mafya tarafından kaçırılan genç kız. Masum,tatlı,sempatik bir kız Kaba, hiç gülmeyen, herkese soğuk davranan mafya İlk kitabım kötü yorum yapmazsanız ve oynarsanız sevinirim 🥰