Gözümü açtığımda hala havuzda olduğumu fark ettim. Bu Bora'nın sesiydi ve silah sesi duydum ama hareket edemiyorum ve çok yorgundum.
Bir anda havuza biri atladı ama kim olduğunu göremeden yine gözüm kapandı.
......
Gözümü açtığımda bir yatakta yatıyordum ve kolumda serum vardı. İçeriye biri girdi kafamı çevirdiğimde bu kişinin Bora olduğunu gördüm.Bora bana gülümsüyordu ben anlamaz gözlerle ona bakıyordum o yüzünü düşürdü ve yanıma oturdu.
Bora: düştüğünde hafızanı kaybetmişsin doktor söyledi arkadaşlarında söyledi ama aldırmadı.
Dedi ve devam etti.Bora:peki düşmeden önce bana ne söylediğini hatırlıyorsun demi. Dedi
Şimdi anladım bunun derdi ona sevdiğimi söylediğimi hatırlatmak istiyordu öyleyse ona bir oyun oynaya bilirim.
Rüya:yoo ne demişim ben?
Bora'nın yüzü daha çok düştü ve bir şey demeden odadan çıktı oha bu küstümü şimdi bana oha bu kadar sert ve acımasız bir adam nasıl olurda benim gibi bir kıza küser anlamadım.
Neyse ben yataktan kalktım ve kolumdaki serumu çıkarttım. Ve kapıdan çıkıp aşağıya indim Bora orada bir köşeye oturmuştu bizimkilerde konuşmaya dalmış beni görmüyorlar beni ilk gören Bora oldu.
Ve kalkıp bir yere gidicekken onu durdurdum ve benim ona bir şey söyleyemem gerektiğini söyledim o da tamam diyip yukarı çıkmaya başladı.
Bende arkasından yukarıya odaya çıktım odada konuşma sesleri geliyordu sanırım Bora biriyle konuşuyordu yada ben öyle zannediyorum.
Bora:oğlum bu kız sana bakmaz zaten çifketin teki sen ne yapacaksın ki bu kızı etrafta bir sürü kız var koşuyorsun bir küçük kızın peşinden resmen kölesi oldun.
Bu adam bana mı söylüyordu bunları yoksa ben mi yanlış anladım?bir anda odaya girdim ve aniden kafası bana döndü ben burnumdan soluyordum.
Beni görünce bir şaşırmıştı sonra korku dolu bakışlarla bana bakmaya başladı ben ona doğru gidip ona bağırmaya başladım demek ben çiftetelli bir kızım bak gör nasıl birine dönüşüyorum ben şimdi.
Rüya:Boraaaaaaaa sen nasıl bana çiftetelli dersin!
Bora : yanlış anladın canım benim ben sadece o gün dediğini nasıl unutursun diye söyledim.
Rüya: ben o gün seni sevdiğimi söyledim ve ben bunu asla unutmam tamam mı!
Bora gülmeye başladı ben ona sinirli hir şekilde bakarken o bana bakarak gülüyordu.
Ve bana bakarak söylediği şey sinirimi daha çok bozmaya başladı.
Bora:ben sadece senin hatırladığınız bildiğim için yaptım ayrıca "bir daha cırlama bu sesle seni nasıl sevmemi bekliyorsun" dedi bana dedi bunu bana dedi.
Rüya:eğer istemiyorsan sevme o zaman!
Dedim o bana şaşkın bir şekilde bakarken ben ona dedim ki.
Rüya:pot kırdım yine demi.
Bora :(gülerek) evet. dedi ben tabi kendimi yine toparladım ve bu sefer o ayağa kalktı ben ona kafamı kaldırarak baktım sanırım bu adamın boyu 1.90 falan neyse kulağıma eğilip dediki
Bora:bende seni seviyorum sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Aşk
RomanceDüğünde karşılaştığı adamın mafya olduğunu öğrenen ve mafya tarafından kaçırılan genç kız. Masum,tatlı,sempatik bir kız Kaba, hiç gülmeyen, herkese soğuk davranan mafya İlk kitabım kötü yorum yapmazsanız ve oynarsanız sevinirim 🥰