Yine kaçırıldık

101 2 0
                                    

Tam tamına 6 ay geçti yürüyebiliyorum ama geçmişe dair hiç bir şey hatırlamıyorum hatırlayacağım zaman başım çok ağrıyor.

Şimdi ne mi yapıyorum ytakty uzanıyorum bilin bakalım  kimin yatağı tabiki Atlas'ın kız kardeşi Miray 'ın yatağı aslında Miray kötü bir kız değil.

Ama abilerinden o kadar emin değilim niye çünkü bir anda işleri çıkıyor ve evden apar topar çıkıyorlar ve bize işleriyle ilgili küçücük bir şey bile söylemiyorlar normaldede böyleler iş.

Neyse bir anda kapı tıklanmadan açılınca bir irkildim içeri girene baktığımda Ebrar olduğunu gördüm.

Rüya: ne oldu bir şey mi oldu?

Ebrar: yandım ben kızım abilerim sevgilim olduğunu öğrendiler ve şu anda eve geliyorlar ne yapıcam ben bilmiyorum ama bana sen yardım ediceksin.

Rüya: nasıl yani ben bu durumdan ve dediklerinden bir şey anlamadım senin sevgilin mi var?

Ebrar:doğru ben sana söylemedim demi neyse ben sana sonra uzun uzun anlatırım sen yeter ki beni abimlerden kurtar.

Rüya: tamam da ben ne yapıcam?

Ebrar:şimdi diceksin ki merve sana yalan söylemiş ben Ebrar 'ın bütün sırlarını biliyorum olsa  bunu da bilirdim diyeceksin tamam mı?

İyide merve ismi niye bana bu kadar tanıdık geliyor anlamadım.

Ebrar:Rüya iyi misin?

Rüya: ahh iyiyim sadece merve ismi çok tanıdık geldide.

Ebrar:eee ne diyosun şimdi okey mi no mu.

Rüya: tamam tamamda ya senin bütün sırlarını sorarsa ben ne diyicem.

Ebrar: ama sen ne çok soru soruyorsun orasını ben hallederim.

Derdemez aşağıdan bir ses geldi sanki kapı kırılma sesi gibi bir şeydi ama bunlar Atlas'ların yapabileceğinden emin değilim.

İkimizde kapıya döndük ayak sesleri yaklaşıyordu ve ayrıca kapı açılıp kapanma sesleride vardı.

Bu bizi tedirgin etmişti ve Ebrar 'ın bana seslendiğini duydum ve ona döndüm.

Ebrar:Rüya sence bunlar abimler olabilir mi?

Rüya: bence bunlar Atlas'lar olamaz bunlar başka biri ol.....

Lafımı bitirmeden kapı bir anda açıldı ve içerye iki tane adam girdi sanırım sesimizi duydu biri bana doğru geliyordu diğeri ise Ebrar' a doğru gidiyordu ve bir anda ağzımıza bir bez bastırıldı ve sonra hiç tanımadığım bir ses geldi "bu kız Bora nın sevdiği kız değil mi? " dedi ve gerisi karanlık.

Mafya Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin