Bora'nın anlatımı
Kızları tam 3 aydır bulamıyoruz yani demiri elimizden kaçtığı günden beri Rüya 'yı nasıl özledim bir bilseniz o adam kimse bulup o adamı öldürücem kızlara işkence ettikleri videoların hepsini aralıksız atıyorlardı bir gün bile atmamazlık yapmıyorlardı.
Neyseki bugün attıkları konuma gidicez bakalım nereye çıkıcak bu ipin ucu.
Hepimiz akrabalarımız binip attıkları konuma gidiyoruz.
Aradan bir kaç dakika sonra geldik ve tam orada bir tane adamın yanında duruyordu adam ona zorla sarılıyor ve bir şeyler söylüyordu biz arabadan indik ve onlara doğru yürümeye başladık.
Rüya bizi fark etmiş olacak ki yanımıza gelmeye çalıştı ama adamonu tuttu ve onun elini sıkı bir şekilde bağladı.
Canı yandığında çok belliydi çünkü yüzünü buruşturdu brn bağırmaya başladım.
Bora:bırak lan kızı
Adam:selam Bora sen beni tanımıyorsun ama ben kendimi tanıştırayım ben Egemen o sizin depoda tuttuğunuz adamın yani Demir'in kuzeni.
Bora:demek o adam sensin Egemen
Emir:bana bak oğlum bu kızların burda eğer bir canını tekrar yak varya seni yok ederim adını unutacak hale gelirsin.
Egemen:oooo Emir bey sizi ilk defa bu kadar sinirli görüyorum.
Baran:kes sesini canın yansın istemiyorsan kızları bize ver. Hem sen niye bizi buraya çağırdın.
Egemen: gerçekten görmek mi istiyorsun.
Deyip silahı Damla'ya tuttu ve tam karnına sıktı Rüya kulağını tuttu ve yere çöktü diğer kızlar şok olmuş bir şekilde Damla'ya bakıyordu sonra silahı merve'ye tuttu sonra silah tekrar patkadı sonra su,donra merve,sonra Aslı, sonrada yağmur'a teker teker sıktı.
Rüya geri geri giderken silahı Rüya 'ya tuttu ve ona doğru yürümeye başladı Rüya bir şeyler söylüyordu ama hiç bir şey anlaşılmıyor en sonunda durdu ama sırtı demire deyiyordu Egemen silahı tam kalbinin üstüne bastırdı ve ateş etti sonrada Rüyayı denize iticisi sırada ben koştum ve elini tuttum sonra silahı bana sıktı ama koluma mermi geldi Rüya hala uyanıktı ve benim canım yandığı için yüzümü buluşturduk.
Rüya: Bora bırak beni canın yanıyor.
Rüya bu cümleyi zorlukla söyledi ama ben yine de elini bırakmadım.
Bora: ben eğer senin elini bırakırsam kalbimi de seninle birlikte bu denize bırakırım Rüya
Rüya diğer elini elimin üstüne koydu o an fark ettim kolumdan kan akıyordu ve onun üstün düşüyordu sonra Rüya elimi ittirmeye başladı.
Ben ağlıyordum ilk kez ağlıyordum ve en sonunda eli elimden kaydı ve o denize düşerken ağzından bir cümle çıktı.
Rüya: seni seviyorum Bora bunu hayatın boyunca unutma.
Dedi ve denize düştü ben daha şiddetli ağlıyordum arkamdan bir ses geldi bizimkileri tutmuşlar ve kafalarına silah dayamışlardı ben ayağa kalktım ve hepsini teker teker vurdum ama son bir kişiyi vurmadım Egemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Aşk
RomanceDüğünde karşılaştığı adamın mafya olduğunu öğrenen ve mafya tarafından kaçırılan genç kız. Masum,tatlı,sempatik bir kız Kaba, hiç gülmeyen, herkese soğuk davranan mafya İlk kitabım kötü yorum yapmazsanız ve oynarsanız sevinirim 🥰