Tamam patron

238 6 0
                                    

Sabah oldu ve ilk ben uyandım dün bizimkiler bizde kaldığı için bugün beraber gezip eylenicez wc ye girip işlerimi halledip çıktım üzerime siyah kot pantolon üstüme siyah krop ve siyah ceket giyidim.

Ve odadan çıktım merdivenlerden inip mutfağa gittim ve yemek hazırlamaya başladım yarım saat sonra kahvaltı yapmayı bitirdim ve masayı hazırladım ve yukarı çıkıp kızları uyandırdım sonra erkekleri uyandırmaya gittim ama utanmadıklarını ben de kızl...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve odadan çıktım merdivenlerden inip mutfağa gittim ve yemek hazırlamaya başladım yarım saat sonra kahvaltı yapmayı bitirdim ve masayı hazırladım ve yukarı çıkıp kızları uyandırdım sonra erkekleri uyandırmaya gittim ama utanmadıklarını ben de kızlara söyledim onlar uyandırmaya odalara dağıldılar bende Bora'nın yanına gittim ve uyandırmaya çalıştım.

Bana sadece hı dedi ben de sinirlenip masanın üstündeki sürahiyi alıp kafasına döktüm aniden uyanınca geriye gittim ve Bora'nın dolabına çarptım sandığınız gibi bir adım değil 4,5 adım attım.

Bora: kızım ne yapıyprsu  ya

Rüya: ben senin kızın değilim ayrıca seni uyandıriyim derken kahvaltı soğudu lavaboya gir üstünü değiştirip aşağa gel ve son olarak takım elbise yasak nokta.

Bora: büyümüşte bana emir mi veriyormuş

Rüya: Bora şansını zorlama bence

Bora: peki bugün patron sensin

Rüya: laf yetiştirmeyi kes kalk yataktan hadi

Bora: tamam patron

Dedi ve yataktan kalktı ve yanıma gelip yanağımdan öpüp koşarak banyoya girdi .

Rüya: Boraaaaaaaa!

Bora'nın güldüğünden adım gibi eminim çünkü içeriden gülme sesleri geliyordu ben kızgın bir şekilde aşşağıya indim ve herkes bana bakıyordu.

Rüya: ne bakıyorsunuz?

Su:az önce sen mi bağırdım?

Rüya: evet bağırmak bir suç mu istediğim gibi bağırmaz mıyım bu evde ya halla halla!

Su:tamam bomba bir şey demedim

Bora:günaydın

Karan:günaydın

Baran:günaydın

Emir:gönaydon

Bora:oğlum ilk önce ağzındakini yutsaydın be

Damla:Emir iğrençsin

Emir:ne yaptım lan ben şimdi yemek yemek yasak mı?

Rüya: Damla bebeğim sen niye yemiyorusun?

Damla:ben size bir şey demek istiyorum aslında bu Merve ve Rüya 'yla ilgili.

Bora: hayırdır kötü bir şey mi var.

Damla:aslında evet ama bundan onlarında haberi yok.

Rüya: neymiş bakalım bizim bilmediğimiz şey

Damla:siz ......çok .....ah....salaksınız

Ağzım o şeklini almıştı sonradan sinirlendiğim hissedip merve'ye döndüm o da aynı benim gibi bana döndü kaş göz yaparak kovalayacak dedi bende tamam dedim ve aynanda Damla'ya dönüp

Rüya:Damla

Damla:hı

Rüya:kaç

Merve:kaç

Aynı anda söylediğimiz için herkez şaşırmış biz kalkıp koşarken Bora beni Baran Merve'yi tutmaya çalışıyordu ama sadece çalışıyorlardı.

Mafya Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin