Egemen?

132 5 0
                                    

Gözümü açtığımda başımda acayip bir ağrı vardı kafamı çevirip etrafa baktığımda burası Bora'nın evi değildi en son ne olduğunu düşündüm ve ben kaçırılmıştım ve bir depo daydım her yer karanlıktı.

Bir anda kapı açıldı ve içeri biri girdi girdiğini ayak seslerinden anladım lambaları açınca tek olmadığımı bizim kızların hatta tanımadığım kızların bile burda olduğunu gördüm.

Kafamı çevirip adama baktım adam bana sırıtarak bakıyordu bu beni birazcık korkutmuştu adam bana doğru gelerek kolumdan tutu ve sürüklemeye başladı.

Ben ne olup bittiğini anlamadan bir odaya geldik ve beni ortada duran tabureye oturttu sonra yanıma bizim kızları getirdi Merve ve Aslı adamlara küfür ediyordu bunu anlamak zor değildi.

Sonunda birimiz şokun etkisinden çıkıp sorulması gereken o soruyu sordu.

Su: siz kimsiniz bizi niye kaçırdınız?

Adam:patronun senin gibi bir kızla derdi yok şu sağında oturan kız için kaçırdı.

O adam benden bahsediyordu çünkü sağında sadece ben vardım ama iyi de neden ben, ben kime ne yapmış olabilirim ki.

Adam:bekleyin birazdan patron gelir onunla konuşursunuz.dedi ve bana dönerek dediki "uslu dur yoksa yapacakları bir ben birde patron biliyor"

Niye böyle bir şey söyledi anlamadım niye sadece bana dönerek söyledi yada patronu niye beni kaçırdı?

Aklımda bunun gibi bir sürü soru vardı adam arjasını dönüp çıkıcağı taman adama durmasını söyledim adam bana dönüp yanıma geldi ve dediki dedikleri beni şoka uğrattı.

Adam:bir şey mi isticeksin yenge.

Yenge

YENGE

YENGEEEE

Ne diyor bu adam bana niye yenge diyor kızlar bana şaşkın bir şekilde bakıyordu bende onlara şaşkın bir şekilde bakıyordum.

Rüya:ne yen...

Sözümü bitirmeden içeriye Egemen girdi ben daha bir şoka uğradım böyle bir şeyin ardından Egemen'i beklemiyordum.

Mafya Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin