Şirket

87 1 0
                                    

Bu sabah erken den uyandım çünkü Bora beni şirketine götürecekti ama erken çıkmak zorunda kaldığı için erken çıkmış ve bir kağıt yazıp bırakmış. Kağıtta şu yazıyordu.

"Güzelim benim erken çıkmak zorunda kaldığım için seni koruma şirkete getirecek. Üstüne uzun bir şey giyinip gel sonra bozuşuruz. "

Tabi ki ben kapalı giyicekmiyim hayır neyse kalkıp giyindim.

Tabi ki ben kapalı giyicekmiyim hayır neyse kalkıp giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rüya'nın giyidikleri

Ve evden çıktım bir tane koruma kapımı açtı ve bende arabaya bindim aradan tam tamına yarım saat geçti ve şirkete geldik.

Arabamın kapısını koruma açtı ve ben hemen indim. Ve resepsiyona doğru yürümeye başladım. Bora'nın odasının nerede olduğunu sordum . Kadın beni yüzünü buruşturarak beni süzüp dediki.

K: randevunuz varmı.

R: randevuya gerek mi var.

K: tabiki randevuya gerek var git randevu al öyle gel.

R: bir dakika ben bir Bora'yı arayayım hemen. Dedim ve Bora'yı aradım ilk çalışma hemen açtı.

B: Alo efendim güneşim

R: Bora ben geldim

B: gel o zaman içeriye resepsiyona söyle sonra yukarıya gel hemen seni çok özledim.

R: tamam hemen geliyorum. Dedim ve kadına dönüp bastırarak.

R: oda

Dedim kadın hemen bana kaçıncı kat olduğunu ve oda numarasını söyledi bende hemen odaya çıktım. Bora'ya söylicem ve hemen o kadını buradan attıracam diye düşünürken asansör geldi ve ben içine bindim içeride bir adam vardı. Bana bakıyordu. Ve bana tam bir şekilde dönerek bana

A: merhaba ben Aslan dedi

Bende ona doğru dönüp

R: merhaba bende Rüya dedim

Adam banna burda yeni olup olmadığımı sordu ben de ona burda Bora'nın yanına geldiğimi söyledim. Biraz daha konuştuk ve asansör durdu o çıktı ben de enüst kata gelmeyi bekledim ve sonunda gelmiştim. Asansörden indim ve Bora'nın odasına doğru ilerledim.

Odasının önünde bir tarafını zorkapatan bir ettek ve göğüslerini zor kapatan bir üst giymiş bir kadın vardı. Bana baktı ben de önüme dönüp içeriye girdim ama girer girmez Bora beni kolumdan tutup çekti ve beni duvarla kendi arasına aldı.

B: seni çok özledim

R: bende seni çok özledim dedim ve o da az uzaklaşıp üstümü süzdü.

B: ben sana açık giyme diye not yazmamışmıydım! Diye bağırdı aslında bağırmadı kükredi.

Mafya Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin