Köprü

113 3 0
                                    

3 Ay sonra

Tamtamına 3 aydır burdayız ve ben artık çok sıkılmaya başladım bence Bora'lar artık bizi sevmiyor ben 3 aydır bunu düşündüm sanırım ben Bora'ya aşık oldum.

Ama Bora'nın beni önemsediğini artık düşünmüyorum çünkü tamtamına 3 aydır dayak yiyip videolarınızı çekiyorlar ve biz şu anda kızlarla beraber oturuyoruz ama sandalyede elimiz kolumuz bağlı bir şekilde.

Ve biz çok sıkıldık birbirimizle konuşmaya başladık ben bu adamın yani Egemen'le nasıl tanıştığımızı ve yaşadıklarımı her şeyi anlattım.

Kızlar ağzı açık bir şekilde bana bakıyorlardı içeri bir anda bir koruma girdi ben daha anın korkusundan çıkamadan hemen elimi kolumu çözüp kolumdan tuttu ve yine çekiştirmeye başladı nedir benim kolumla sorunları anlamıyorum aman neyse bu arada arkamızdanda kızlar geliyor.

Sonunda dışarıya çıktık hava gayet aydınlıktı ve dışarısı cayır cayır yanıyordu.

Bizi bir arabanın içine bindirip bir köprünün başına getirdiler.

Rüya: bizi niye buraya getirdiniz?

Adam:yenge abimiz öyle istedi lütfen zorlama.

Egemen:Rüya buraya gel.

Rüya: ne oluyor ya.

Merve:bilmem bence gitme bu adamın bu kadar sinirlenmesi normal mi.

Egemen:Rüya buraya gel dedim!

Rüya: tamam

Egemen'in yanına gittim bir anda kolumdan tutup kendine çekti ve sarıldı.

Egemen:seni kaybetmek istemiyorum Rüya

Rüya: ne demek istiyorsun Egemen.

Lafımı bitirir bitirmez araba sesi geldi kafamı çevirdiğim an Bora ve arkadaşlarının bize doğru geldiğini fark ettim.

Mafya Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin