Bora kahraman
Bora'nın anlatımı
Biz düğüne geldik ve bizim için ayrılmış masya oturduk duk diyorum çünkü benimle birlikte Karan,Baran,Emir ve Çınar'da geldiler.
Bir kaç dakika sonra salona 5 kız daha girdi.
Birisi sarı saçlı,mavi gözlü
Bir diğeri kırmızı saçlı, yeşil gözlü
Bir diğeri kumral, kahve rengi gözlü
Bir diğeri mavi saçlı, mavi gözlü
Ve sonuncusu da siyah saçlı,siyah gözlü
Onlarda bir tane masaya oturdular bizimkilere baktığımda onlarda o kızlara bakıyordu ama Allah var sarışın kız çok güzel aman ne diyorum ben sen bu değilsin Bora sonra Emir bize dönüp dediki
Emir: oğlum bu kızlar çok güzel en güzeli şu maviş olan.
Çınar:oğlum bir sus yaa
Karan:bence ikinizde susun biz eylenmeye geldik kızları süzmeye değil
Bora:Karan doğru söylüyor eylenmeye geldik buraya kızları süzmeye değil
Baran:kalktılar
Kafamı çevirdiğimde kalkmışlar ve murat ve su yun yanına gidiyorlardı ve müzik değişti su kalktı dans etmeye başladılar sarışın kız ve diğerleri kendinden geçmiş gibi dans ediyorlardı
Ve bir anda durdu ve bana bakmaya başladı ben hala ondan gözümü alamıyordum tam bu sırada telefonum çaldı ve masadan kalkıp wc nin oraya gittim ve konuşmaya başladım arayan korumaydı benim düşmanımı elinden kaçırdıkları I söyleyince ben sinirlendim ve bağırmaya başladım tam lafımı bitirdim ki arkamdan bir hareketlilik hissettim arkamı döndüğümde o kızdı ve arkasına bakmadan koşuyordu.
Ben bu kızı bir şekilde evime götürmem lazım ama bu kızın tam eve gidecekken almam ve evime götüre bilirim dedim kendi kendime ve hiç bir şey olmamış gibi gidip yerime oturdum ama burnumdan söylüyordum bunu çınar fark etti ve hiç sev mediğim soruyu sordu.
Çınar:kötü bir şeymi oldu kızgı gibi görünüyorsun?
Bora :evet ben telefonla konuşurken şu sarışı kız geldi beni duydu ve biz o kızı çıkışta kaçırıcaz.
Baran: tamam Bora bize bırak o işi biz hallederiz.
Bora:tamam size güveniyorm
Saat tam 12:00 ve kız kalktı tabiki biz o kızın arabasını kendi evime götürdüm.
Evet kızı kaçırmışlar ve benim arabama götürüyorlarmış ben şu anda arabamda oturuyorum ve kızı getirdiler ve benim dizimde kafası var kıza yakından bakınca gerçekten çok güzel ben o kıza dokununca hiç hissetmediğim şeyleri hissediyorum.
Rüya 'nın anlatımı
Gözümü açtığımda başımda davul çalıyorlar gibi hissediyor ama belimde tutulmuş ve ben o adamın dizinde kafam var evet dizinde kafam var nee dizinde kafam var hemen kalktım adam bana soğuk bakışlar atıyordu ve dediki
Adam:sonunda uyandın uyuyan güzel
Rüya:sen kimsin?
Adam:yakında tanırsın prenses
Artık sinirlenmeye başlıyordum çünkü bu adam bana anlamadığım cümleler kuruyordu artık sinirden gözüm dönmüş gibi her yere tekme atıp bağırıyordum sonunda adam beni kendine çekip yine ağzıma bez bastırdı ve son duyduğum ses adamın sesi oldu.
Adam:biraz daha uyu bakalım yoksa kendine zarar vereceksin prenses
...
Uyandığımda adamın göğsünde uyuduğumu fark ettim adam bana bakıp dediki.
Adam:eğer yine etrafa tekme atmaya başlarsan sana hiç düşünemiyeceğin şeyleri yaparım.
Ona cevap vermicem ve bir soru dorucam.
Rüya:sen kimsin ne istiyorsun benden?
Adam:benim konuştuklarımı duyduğun için benimle aynı evde yaşayacaksın ki buna itiraz edemezsin diğer soruna gelirsek ben Bora Kahraman bilmem tanırmısın.
Adam sözünü bitirir bitirmez araba durdu ve o indi ben inmedim inat değilmi adam gelip kapımı açıp dediki.
Adam: sen mi içiyorsun yoksa ben mi indiriyim?
Rüya: kolaysa indir.
Adam: diyorsun
Rüya :demiyorum söylüyorum
Adam: peki
Der demez direk beni sırtına atıp eve yürümeye başladı ben adamın sırtına vuruyorum ama adama işlemiyordum ben de pes ettim.
Beni odaya çıkartıp yatağa oturttu ve beni burda bekle diyip gitti.
Bir kaç dakika sonra aşşağıda sesler gelmeye başladı bende aşşağıya inip baktım ve artık sesleri net duyabiliyorum ama anlamadığım bir dilde konuştuktan sonra kimsenin sesi gelmiyordu bende akpıyı açıp bakmaya başladım.
En çok korktuğum benim tramvam olan olayı yaşadım Bora bir tane koruma sandığım adamın kafasına silah tutuyordu ve bor anda silah sesi geldi ve adam yerde kanlar içinde yatıyordu ben bir anda bağırınca herkes bana bakmaya başladı.
Ben titriyordum çünkü yaşadığım bir olayı tekrar yaşıyordum benim yanıma Bora geliyorduki elimi kaldırıp durmasını sağladım ve artık her yer dönüyordu ve ben bir anda kendimi karanlığa bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Aşk
Roman d'amourDüğünde karşılaştığı adamın mafya olduğunu öğrenen ve mafya tarafından kaçırılan genç kız. Masum,tatlı,sempatik bir kız Kaba, hiç gülmeyen, herkese soğuk davranan mafya İlk kitabım kötü yorum yapmazsanız ve oynarsanız sevinirim 🥰