První pohled, první slovo

28 1 0
                                    

Dnes se opět přemisťuji do jiné práce. Práce bodiguarda lidí z podsvětí není zrovna nic trvalého. Momentálně mi je 26 let a cvičena jsem k tomu byla už od svých 6 let. Právě mám před sebou velký úděl můj šéf mě nechal vykoupit největší mafií na světě. Tudíž se stěhuji do ulic New Yourku. Mám dělat osobního strážce vedoucímu této organizace. 

Jako vždy na sebe beru svůj černý volný smoking a jdu na místo domluvené. Co si pro mě asi připravili tentokrát. Minule mě chtěly v japonsku zabít katanou předtím sekerou na islandu. 
Vešla jsem do prostorné místnosti kam mne strážní pustili. Zaregistrovala jsem pohyb za svými zády. S myšlenkou že je to opět zde jsem se otočila a těsně před obličejem zachytila nůž hozený mým směrem. Co si nepohrát. Hodila jsem ho nazpět a přišpendlila útočníka ke zdi. 
Nepotřebovala jsem se otáčet k němu zpět a pokračovala dále místností směrem ke dveřím. Jak neočekávaně po mě vyletěl šíp kterému jsem ladně uhnula a pokračovala dál za dveře. Když jsem dveře otevřela za nimi byl sál a na konci něj v křesle byla posazena žena. Její pohled se střetl s mým byla to žena s dlouhými vlasy až tmavě černými oči. Její pohled byl chladný a velice špatně čitelný. Rozhodla jsem se pokračovat, procházela jsem dalšími sloupy když za jedním se po mě ohnal jakýsi muž mečem. Okamžitě jsem se vyhnula a meč mu z ruky vykopla a rukou muže odstrčila směrem ke sloupu. Otočila jsem pohled zpět k ženě a pokračovala ladnými pomalými ač výstražně jistými kroky dále k sedící ženě.
Když jsem byla přibližně deset kroků od ženy zazněl místností velice sebejistý hlas. 
,, Ty jsi můj nový osobní strážce? Poprvé se mi někdo odvážil poslat sem ženu" 
Zněla tak sebejistě a pomalými kroky přicházela blíže ke mě. 
Já ,, Ano madam. Pokud vám ženu poslali poprvé bude to nejspíše důvod proč stále sháníte nového osobního strážce." Dovolila jsem si být trochu kousavá ale zároveň velice mírná ta žena ve mě vzbuzovala určitým způsobem respekt a žár který jsem moc nechápala. 
Když jsem spatřila nadzvednutí koutku do úsměvu a hned zase spadl.
,, Dobrá tedy, Viděla jsem tvůj spis Samantho Wolf. Je velice impozantní tolik pozic nebyla jste zrovna levná. Dnes vám moji muži přivezou vaše věci budete bydlet zde v mém sídle v ložnici kterou je zároveň i mou ložnicí. Nějaké dotazy?"
,, Promiňte to znamená že sdílíme ložnici? není to nevhodné k ženě vašeho postavení?"
Žena se postavila těsně k mé blízkosti. A do ucha mi zašeptala.
,, Copak stydíte se slečno Wolf? Jinak mé jméno je Jax Rose."
S těmito slovy mi pokynula ať jdu za ní. Procházeli jsme chodbami impéria než jsme došli do uzavřené části zde jsem pokračovala již jen já a ona. Zastavila se u místnosti kde se po otevření naskytl pohled na ložnici se dvěmi postelemi. 
,, Zde budeš pro zatím spát ty a zde spím já upozorňuji že mé návštěvy někdy bývají hlasité ale to vám snad nebude dělat problém slečno Wolf."
Nevím co mě čeká ale zakroutila jsem hlavou na znak že ne.
Po té mi již ukázala jen další místnosti bytu ve kterém budeme bydlet. Od bazénu po kuchyň a posilovnu. Vše mohu využívat. Dostala jsem program dle kterého budu dodržovat mé pracovní návyky. Po té jsem si jela s muži slečny Rose pro mé věci.

Pohled Jax:
Když mi do haly vstoupila vysoká černovláska. Už teď jsem věděla že pokud přežije cestu sem ke mě bude to ještě velká sranda. 
Pozorovala jsem její zmatené výrazy a zároveň i mírné zarudnutí v tvářích po vyslovení že bude semnou v ložnici. Pravdou je že normálně můj strážce má ložnici ve vedlejší místnosti ale když je mým strážcem žena a ještě takto přitažlivá nemohu ji přeci nechat v jiné místnosti. Odjela si pro věci a já měla čas udělat nějakou svou práci vrátila se navečer okolo osmé hodiny.

Pohled Sam:
Po návratu jsem si vybalila své věci a rozhodla se jít do posilovny. A po té do sprchy. Dnes jsem dala svému tělu v celku zabrat. Po té jsem se navrátila zpět do své nebo spíše naší ložnice . Nastavila si budíka a šla spát, nebo spíše jsem chtěla. Zamnou se totiž vynořila Madam Rose jen ve spodním prádle. Když jsem ji spatřila prudce jsem se otočila k ní zády a doufala že si mě nevšimla. S tímto jsem po chvíli usnula.

,,Budeš má ač chceš či ne"Kde žijí příběhy. Začni objevovat