Vstávání nebylo zrovna příjemné stále jsem na sobě cítila pohled Jax a k tomu mě třeštila hlava z alkoholu z předešlého dne.
Vzala jsem si prášek. Za týden se koná setkání Mafie a hlavních kterých je dohromady osm. Dělá se každý rok je to něco jako ceremoniál. Abych vám ho vysvětlila.
Původ mafie má svou historii v Japonsku. Narodili se tři bratři Yasuo, Yone, Yurei.
Každý z nich dostal od otce speciální meč. Byli na něm runy a ač chcete nebo ne ten meč tak opravdu funguje. Tito bratři založili Tři největší mafie v jedné z nich se právě nacházím. Jejich následovníci dostali vždy meč. Je to něco jako žezlo. Meč nebo spíše katana již několik deseti letí nemá majitele. Ani jedna již nereaguje na majitele. A proto se dělá toto setkání a čeká se či katana na někoho zareaguje. Tento člověk po té bude mít mnohem více možností něž ostatní jelikož si ho katana vybrala. Stane se z něj pomyslná alfa.
Ale bohužel již ix let nikoho nevybrala a proslýchá se že až vybere dotyčný bude obávaná osoba ale také nenáviděná.
Teď týden se budou volit jedinci kteří mají na ceremoniál povolení dorazit. Každý klan smí mít jen dvacet následovníků u sebe.
Procházela jsem s Jax místnostmi když prolomila ticho ,, Ráda bych ti oznámila že jsi vybrána na ceremoniál. " bylo to poprvé co jsem zde byla vybrána a nebyla jsem jen jako ochranka v koutě.
,, Ale samozřejmě mě zde budeš i doprovázet a chránit mě. Tyto ceremoniály se často mohou zvrtnout. " Pokynula jsem hlavou na souhlas s menším úsměvem na tváři.
Nechápejte mě špatně nejde mi o to být vyvolená jde mi o poctu toho že mne vybrala na takto hlubokou historickou akci.
Další dny ubíhali a postupně se vybralo dalších devatenáct mužů či žen.
V den ceremoniálu jsem pomohla s přenosem katan do velkého sálu musím říci že jsou to mistrovská kovářská díla. Blížila se určitá hodina a já již zápolila jen s kravatou s kterou se zrovna nekamarádím. V tu se objevili další ruce a s kravatou mi pomohly. Velice ladně a po té rukou trošku stiskla můj krk a s puštěním rukou přejela po krku když ji stahovala zpět.
,, Sluší vám to slečno Wolf." trochu jsem se začervenala a po té jsme již vyšli z pokoje do sálu. Vešli jsme prakticky jako poslední. Postavila jsem dopředu těsně před podium a Jax šla nahoru. Tři největší se postavili ke katanám jejich klanů.
Spustil se klasický ceremoniál. Avšak chlápek jménem Ren se choval zvláštně byl jeden z osmi vůdců ale vedl nejmenší mafii. Byl v celku mladý.
Odkryly se Katany a byl pronášen klasický slib. V tu ránu vystoupil Ren z řady a zařval ,, Skončíme tuhle nadvládu. Teď" Vytahl zbraň a zamířil na Samuela což byl jeden z hlavních jelikož jsem byla ve předu neváhala jsem a rozutekla se k němu. Vší silou jsem strhla jeho a Jax dolu za podium. Výstřel zazněl a já cítila škrábnutí na ruce. Pomohla jsem zvednout je oba a vedla je dál od podia zadem. Byli již daleko místností zněla přestřelka. Všimli si nás tři Renovi stoupenci a vyrazili proti nám . Neměli zbraně ty zde mohly mít jen vůdci. Pustili jsme se do sebe s menšími obtíži jsem dva srazila a posledního zastřelil Samuel. Pomalu jsem s nimi kráčela je vyvést z místnosti. V tu chvíli kdy jsme již byli u dveří ze shora na mne seskočil další muž odrazila jsem Jax na kterou mířil a zasáhl mě. Tento byl již větší oříšek vyměňovali jsme si docela dlouho rány než jsem zasáhla tu hlavní ránu a padl k zemi.
Z druhé strany zazněl hlas ,, Uvidíme jak si poradíš se zbraní. " Zazněl výstřel a mě kulka pronikla stehnem. Poklesla jsem ale hned se napřímila. Ren zamířil zbraní na Jax neváhala jsem a skočila před ni... Zazněl výstřel čas se pro mne zpomalil již jsem byla připravena že toto je má poslední práce. Že je to můj konec. V milisekundě mi do ruky přiletěla katana a já s ní výstřel vykryla a odrazila. Já sama netušíc co se děje. Katana byla temná s modrými znaky které zářili. A ostatní katany zářili též. Neváhala jsem a rozeběhla se s katanou přímo proti Renovi než se vzpamatoval prošel ním hrot katany. Ren pustil zbraň upadl na kolena. Ostří jsem vytáhla a Ren upadl mrtvý k zemi.
Otočila jsem se zpět k Jax avšak setkala jsem s nechápavým pohledem a překvapeným od všech přítomných. Až teď mi došlo co vlastně držím v ruce. Přešla jsem k ostatním dvoum vzala pouzdro a modrý zandala. Pozvedla jsem zelenou a červenou katanu obě se rozzářili ještě více. Položila jsem je zpět. Ostatní vůdci se vrátili na podium pokryté krví a Samuel započal.
,, Po neuvěřitelných 165 letech si katany opět vybraly majitele. Jak je v pravidlech Samantho Wolf Katany jsou tvým majetkem a v den tvé smrti se zpět rozdělí mezi tři nejsilnější klany. Dále hned teď po ceremoniálu tě tvá Madam odvede k tatérovi i s námi kde ti budou vytetovány znaky z katan na záda aby každý věděl s kým má čest. Po té bude proveden již jen krvavý podpis. "
Do jeho slov skočil nějaký mladík ,, To jako chceš říct že to té malé slečince dáš to snad.." Nestihl větu dopovědět jelikož Samuel vystřelil a muže zabil .
,, Katany vybraly samy. Samantha riskovala život pro nás dva vy ostatní jste se snažili zachránit jen samy sebe. Byla na pokraji smrti a přijmula ji. Splnila to co katana očekává a vyžaduje pokud má někdo další problém nábojů mám dostatek."
,, Dobrá můžete se rozejít my půjdeme." Pokynul a já a tři hlavní jsme vyšli. Nalezli jsme do auta a vyrazily k tatérovi. Po dojetí zašla jsem do převlékárny abych si sundala triko ale pak mi došlo že musím i podprsenku když jsem si ji rozepnula dovnitř vešla Jax a podala mi ručník. který mi položila na hrudník. Byla jsem červená a otřesená z toho všeho co se právě děje. Vylezla jsem lehla si na lehátko a tatér začal. Hlavní se šli posadit a dát si sklenku vína. Po chvilce zamnou přišla Jax klekla si a zašeptala mi do ucha ,, jsem na tebe pyšná " V těchto slovech jsem slyšela i něco více ale neřešila jsem to. Tetování trvalo dlouhých 6 hodin. Bylo již večer a my vyrazili zpět. Došli jsme do sálu kde byla již připravena smlouva. V níž byli podrobnosti. Například že může katanu používat člověk kterému to já dovolím ale nikdy katana nebude jeho. Či to že jsem povýšena a jsem hned pod hlavními co se týče řádu. Vzala jsem nůž ze stolu podívala se na hlavní a udělala si ránu na dlani dle pravidel. Ruku jsem otočila a natiskla ji na dokument. Po té jsem si vzala pero nabrala krev z ruky a vele čáry mé krve na papíře jsem se podepsala.
Hlavní mi začali třást rukou.
Samuel ,, Věděl jsem že z tebe jednou bude něco více. Jsem rád že jsi to nevzdala. "
Po té jsem převzala katany v pouzdrech a šla s Jax k nám do pokoje kde již na ně byl připravený stojan. Zasadila jsem je do něj a otočila se.
Jax,, Ráda bych s tebou opět zašla do baru. Přijmeš mé pozvání? " Toto pozvání již neznělo nevinně jako minule spíše bylo velmi striktní a pronikavé.
Sam ,, Ano ráda jen se dojdu osprchovat a nechat si převázat nohu."
Došla jsem se umýt a vzala si na sebe Kraťasy černé moderní plus Tílko a na něj ještě košili černou. Přišla jsem zpět do pokoje kde ke mě již přešla Jax s obvazem a nohu mi převázala naštěstí se kulka projela stranou stehna takže to nebylo nic hrozného. Nohu mi převázala. A obě jsme společně vyrazili k baru.
ČTEŠ
,,Budeš má ač chceš či ne"
RomanceKdyž se mladá sebevědomá Samantha hlásí do služeb mafie. Je to pro ni jen další práce a špína kterou zná od mala. Ale po nějaké době se ukáže že to asi nebude tak stejné jak si myslela.