Ráno jsem vstala s tím že zazněl alarm. Okamžitě jsem popadla svou katanu abych byla na blízku Jax. Pomalu jsem s ní šla ke shromáždišti. Když jsme došli před námi již táhli neznámého narušitele. Po odkrytí mužova obličeje se mi žaludek stáhl než vůbec stihla Jax něco vyslovit vyslovila jsem já ,, Alexandre" Vůbec se za ty roky nezměnil stále stejný nechutný chlap.
Toto jsem ani já ani Jax nečekali. Jax po tom co se probrala pronesla ,, Hoďte ho do želáře pak se o něj postarám." Ještě než ho vyvedli stihl povědět ,, Přeci jen jsem tě našel Samantho" řekl to tím nechutným tonem který si pamatuji.
Jax,, Zrušte na dnes všechny plány." Chytla mě za ruku a vedla do pokoje. Nechala nám zde donést občerstvení a dvě láhve vína.
Jax,, Dobře toto jsem nečekala ani já to že budu chtít povědět o tvé minulosti jsem ještě nevěděla že za mnou sama přijde ale stále jsi mi neřekla kdo to je."
,, Myslíš že mě to těší? Vyhoď ho pryč .."
Jax,, On tě najde Samantho šel sem se záměrem. Musíš mi o nich povědět víc.. povědět více o tobě."
Ač s nechutí pokynula jsem.
Jax,, Pojď sem sedneme si na balkon dáme si víno uděláme si takový seznamovací večer."
,, Kdyby byl o jiném tématu řekl bych že je romantický ale takto úplně ne nu" pousmála jsem se ale hned mi úsměv zas zmizel.
,, Ten muž který je teď zavřený je pravým jménem Alexander Wolf je to můj biologický otec. Nepamatuji si ho jinak než opilého. Každý den se s matkou hádali ale neber to tak že by byla nějak hodná. Spíše naopak jejich hádky směřovali vždy ke mě. Otec nepracoval jen chodil do hospody. Ze začátku to bylo tak nějak zvládnutelné ale tak ve 4 letech kdy jsem již svět začala vnímat mi došlo že to není normální. Alexander mě začal v té hospodě no... nabízet.. Má matka mi dávala různé oblečení dle toho co muži chtěli.. Nemusím asi říkat co se dělo.. A hlavně nechci.,, Odmlčela jsem se abych se pořádně napila sladké rudé tekutiny. Jax se na mě dívala svýma klidnýma očima a jen kývla na pokračování.
,, S matkou se hádal den co den. Až jednoho dne v mých pěti letech za nimi přišel muž jménem Daniel. Nabídl jim 5 000 000 za to že až mi bude třicet let stanu se jeho ženou. proto mě teď Alexander hledá. Jediné jak se ta dohoda dá zrušit byla má smrt.. Proto mě stále pronásleduje má minulost vím že ty dny se blíží a není lehké před nimi utéct. Teď mi je skoro 27 let a v 29 letech si pro mě má přijet. ..." Poklesla jsem v hlase a pohled stočila na výhled před námi
Jax ,, Jak se jmenoval celým jménem??" Optal se trochu rázněji..
,, Myslím že se představil jako Daniel Esor.."
Jax,, Ehm jak originální koukej když přeskládáš příjemní po zpátku vyjde ti Daniel Rose.. je to Můj no.. Bratr.."
Můj nevěřící pohled skončil na Jax ani nevím že má sourozence.
Jax ,, Vede organizaci Ve Španělsku nejsme zrovna přátele ale tu smlouvu zruší o to se postarám." Zvedla se a chytla mi tvář mezi prsty a po té ji pohladila.. Měla jsem naději že nebudu ničí otrok..porpvé
Jax pokynula ať pokračuji o své minulosti.
,, No žena která mě porodila se jmenuje Vivien Wolf dříve jménem Vivien Santé.. Od dob co byla s Alexandrem živila je oba prodáváním svého těla. Její praktiky nebyli nikdy pěkné muže opila..pak se s ním vyspala.. Nafotila to a pak tím muže vydírala. Poslali peníze a nechala je být.
Každý den když u nás muži byli mě zavřela vedle do místnosti kde byli okýnka.. Nechávala mě tam ať vše slyším a vidím.. Říkala tomu učení. "
Vypila jsem skleničku až do dna.. Jax mi dolila
,, Tohle opakovala stále dokola. Jako jídlo mi chvílemi dávali jen nějaké ty zbytky jinak nic extra. A pití voda.. když nebyla tak alkohol. V mých šesti letech když jsem se pokusila o útěk než mě ve městě chytili mě uviděl Samuel. Který nejspíše hledal nové talenty. Viděl jak mě můj otec odnášel zpět k domu. Nasadil mi řetěz a chtěl mě zbít avšak Samuel zazvonil u dveří. Alexander otevřel a začali komunikovat. Samuel mě viděl nabídl Alexandrovi 1 000 000 Dolarů za to když mě mu prodá.. Alexander mu odpověděl dobrá ale předtím ještě udělám jednu věc. Vzal žhavou kovou úzkou tyč chytl mě a udělal mi tu jizvu kterou jsem ti ukázala.. A po té mi do ucha pověděl to abych tě našel za tich 23 let... "
Odmlčela jsem se Jax vstala a obejmula mě .. Cítila jsem se bezpečně když mě objala ..
,, Samuel počkal a když venku viděl v jakém jsem stavu odnesl mě a nechal ošetřit. Po nějaké chvíli mi nechal udělat tetování. Souhlasila jsem .. byl to vstupní test do akademie.. ten malý havran kterého mám na ruce.. Celou dobu se ke mě choval lépe než k ostatním. Po dokončení akademie pod havrana vytetovali ještě Raven.. Což znázorňuje dokončení akademie..a pak jsem již cestovala po mafiích. Samuel mě vždy po nějaké době navštíví.. Píšeme si .. "
Pohled Jax
Poslouchala jsem ji pozorně každé její slovo mě hrozně bolelo.. Už dávno jsem si přiznala to že to ona je ta do které se no.. zamilovala jsem se.. Nedivím se jí že mi nevěří.
Alexander bude za své činy trpět .. Už ji nikdo takto neublíží .. Já jsem bezcitná ale násilí na dětech nenávidím. Rodiče mají děti chránit ne jim ubližovat. Klekla jsem si k Sam a pohladila ji na tváři a chytla za ruku.. Chtěla jsem ji dát najevo že tu pro ni jsem.
Pohled Sam
Byla u mě dívala se mi do očí které se plnili pocitem beznaděje a bolesti. Kterou si má hlava a tělo moc dobře pamatovali. Její pohled byl tak ustaraný, klidný ale zároveň žhnul zlostí. Nemohla jsem se na ni vynadívat. Nevím co se ve mě zlomilo ale v tu danou chvíli jsem to prostě chtěla udělat. Pomalu jsem se k ní začala přibližovat .. Mé oči již nebyli jen na očích ale i rtech..
Když jsem již byla rty těsně u ní.. velice opatrně a jemně jsem je natiskla na její.. Cítila jsem teplo a bezpečí.. Pomalu jsme prohlubovali polibek a mé slané slzy již byli i na jejích tvářích. Po chvíli se odemne oddálila a obejmula mě.
Zašeptala ,, Omlouvám se Sam, M..Mi.. " nedopověděla to .. asi nemohla..
,, V pořádku Jax já ti asi rozumím.. "
Několik minut jsme jen takto byli u sebe ... Vnímali atmosféru momentu který se právě děl..
Po tom co jsme si moment užili nám Jax nalila víno do sklenek aby byli plné.
Jax,, Přiťukneme si na to že ti slibuji že ti již nikdo takto neublíží.. "
Pozvedla jsem sklenku a ťukla si s ní.. Byla roztomilá, Odhodlaná a ochranářská.
Šeptla jsem ,, Co je tvé na to se nesahá pokud si správně pamatuji."
Podívala se na mě usmála se a odpověděla ,, Ano to máš pravdu. "
Byl to krásný moment.
Povídali jsme si po té ještě několik minut či hodin ani vám nevím a pak společně ulehli ke spánku.
ČTEŠ
,,Budeš má ač chceš či ne"
RomanceKdyž se mladá sebevědomá Samantha hlásí do služeb mafie. Je to pro ni jen další práce a špína kterou zná od mala. Ale po nějaké době se ukáže že to asi nebude tak stejné jak si myslela.